No SSO cookie

NOUL RENAULT SYMBOL, O BERLINA IN TREI VOLUME ELEGANTA SI ECONOMICA

voteaza
(0/ 0)
NOUL RENAULT SYMBOL, O BERLINA IN TREI VOLUME ELEGANTA SI ECONOMICA
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault prezinta la Salonul automobilistic de la Moscova un nou vehicul, care face parte din planul " Renault Contrat 2009 ", noul Renault Symbol.

 
 



Liniile acestei berline in trei volume sugereaza rafinament si eleganta. Partea frontala statutara se evidentiaza prin designul farurilor si al grilei cromate. In partea din spate, liniile sunt robuste punand vehiculul in valoare. Habitaclul este ingrijit si confortabil.

Noul Renault Symbol este realmente un vehicul economic. Gama sa de motorizari de ultima generatie este performanta, sobra si protejeaza mediul inconjurator. Acest vehicul are cel mai bun consum din categoria sa, atat pentru motoarele diesel cat si pentru cele pe benzina: doar 4,3 l/100 (116 g/km de emisii deCO2) cu motorul de 1.5 dCi 85 CP, si 5,9 l/100 (140 g/km de emisii de CO2) cu motorul pe benzina 1.2 16v 75 CP.

Noul Renault Symbol garanteaza calitatea vietii la bord si ofera un confort de referinta. Platforma preluata de la Clio II este recunoscuta pentru imbinarea confortului si a unei excelente tinute de drum. Pasagerii sunt primiti intr-un habitaclu insonorizat. Confortul termic a fost studiat pentru ca acesta sa raspunda la conditii climatice extreme (Rusia, Turcia ...)

Portbagajul generos (506 dm3), si practic este potrivit pentru diverse situatii : vacante in familie, scopuri profesionale sau weekenduri petrecute la tara. Acest nou vehicul in trei volume nu face niciun compromis in ceea ce priveste siguranta, garantand o protectie eficienta pentru toti pasagerii vehiculului.

Noul Renaul Symbol are atuuri puternice pentru a seduce familiile din Europa Centrala si Orientala, din Rusia, Turcia, Magreb sau in tarile din Golf. Acest nou vehicul prezinta noutatile care vor fi preluate pe toate vehiculele in trei volume ale gamei Renault. Lansarea comerciala va avea loc in perioada septembrie - noiembrie 2008, pe majoritatea pietelor.



 
Un simbol


Renault prezinta, in premiera mondiala, la Salonul de la Moscova, Noul Renault Symbol, prima berlina in trei volume parte din planul " Renault Contrat 2009 ". Acest nou model a fost conceput pentru a satisface asteptarile clientilor din pietele automobilistice cele mai dinamice precum Rusia si Turcia. Noul Renault Symbol este produsul colaborarii internationale intre echipele de ingineri Renault.


O stransa colaborare intre toate ingineriile Renault si calitate la cel mai bun nivel


Noul Renault Symbol a fost dezvoltat in 26 de luni. Datorita tehnologiilor digitale (machetari, simulari dinamice) folosite in toate fazele proiectului, s-a economisit timp si bani. In total, investitia in noul Renault Symbol atinge 100 milioane de euro. In aceasta suma sunt incluse investitiile industriale realizate in uzina. Utilizarea platformei modelului Clio II, o referinta pentru segmentul sau in ceea ce priveste confortul si comportamentul, a permis reducerea timpului pentru conceptie, garantand un nivel de calitate foarte ridicat.
Daca Clio Symbol era un deriviat din modelul Clio II, noul Renault Symbol este un model in sine. Acesta a fost conceput de echipele de ingineri Renault situate la Technocentre (Franta) in colaborare cu cele din Turcia si Romania. Vehiculul este fabricat la uzina Oyak-Renault din Bursa, in Turcia. Aceasta uzina detine cel mai bun nivel de calitate din grupul Renault. Certificata cu ISO 9001 si cu ISO 14001,aceasta foloseste standardele Sistemului de Productie Renault (SPR). Managementul Calitatii trece de asemenea prin gestiunea diversitatii in aceasta uzina care produce cinci caroserii diferite pe aceeasi linie. Capacitatea maxima de productie a uzinei din Bursa este de 360 000 in 3 schimburi, pentru cele cinci vehicule produse aici (Noul Renault Symbol, Clio III 3 usi si 5 usi, Clio Estate, Mégane Berlina 4 usi).

Un vehicul pentru o dezvoltare in afara Europei


Alegerea uzinei din Bursa s-a impus aproape de la inceput pentru acest proiect cu scopul de a produce cat mai aproape de pietele de consum. Rusia, Turcia, Romania si Algeria sunt de fapt pietele cheie ale acestui model. In total, aceste piete ar trebui sa reprezinte mai bine de 80% din totalul vanzarilor, restul productiei fiind destinata catre pietele Europei Centrale si Orientale (PECO), ale Orientului Mijlociu si ale Africii
Asadar acest nou vehicul in trei volume este destinat pietelor automobilistice cu un nivel inalt de crestere. Intre 2000 si 2007 pietele BRIC (Brazilia, Rusia, India si China) au crescut cu 176%. Noile piete cu tendinte de crestere (precum Magrebul si Turcia) au crescut cu 87%, in vreme ce pietele mature (Europa occidentala, America de Nord si Japonia) au scazut cu 4,5%. Previziunile arata ca aceste tendinte vor fi si mai puternice in anii viitori.
Intr-un mediu concurential puternic innoit, Noul Renault Symbol dispune de numeroase atuuri pentru a se impune, incepand cu succesele marcii pe acest segment. Succesul comercial al modelului Clio Symbol, in special, nu s-a dezmintit niciodata incepand cu anul 2000 (in total, peste 600 000 de unitati vandute). In 2007, acesta era inca cel mai bine vandut vehicul. La sfarsitului lui Aprilie 2008, Clio Symbol este lider pe segmentul sau in Turcia, se afla pe locul doi in Romania, Maroc si Algeria.




Noul Renault Symbol corespunde necesitatilor pietelor sale


Noul Renault Symbol beneficiaza de organizarea regionala pe care a adoptat-o Renault din 2006. Aceasta organizare se bazeaza pe intalniri periodice intre toti partenerii locali cu functii la centru, ceea ce permite adoptarea deciziilor cu o mai mare reactivitate, acestea fiind cat mai aproape de nevoile pietelor.
Regiunea Euromed  a fost implicata in dezvoltarea proiectului, in special in momentul definirii produsului si mai apoi in previziunile comerciale pentru acesta.
Anchetele clientilor si studiile de pe teren, realizate la inceputul proiectului, au permis analizarea segmentului pentru a propune un vehicul  perfect adaptat asteptarilor din partea clientilor. Doua criterii principale au cantarit foarte mult, designul exterior si costurile de utilizare (consum, intretinere si reparatii).
Desi sunt diferente de la o piata la alta, se contureaza caracteristicile unei clientele tip pentru noul Renault Symbol. Cumparatorul este in general de sex masculin care cauta un vehicul spatios pentru familia sa, confortabil, usor de intretinut, care sa se preteze pentru o intrebuintare polivalenta (calatorii cu familia sau deplasare la birou). Acesta se ghideaza dupa cel mai bun raport calitate - pret al unui vehicul pe care si-l doreste sigur si "frumos". Il intereseaza si imaginea marcii.
Noul Renault Symbol este prima etapa in constituirea unei game in trei volume pentru Renault. Acesta ii permite marcii sa se bazeze pe miile de clienti multumiti ai modelului Clio Symbol si sa cucereasca noi clienti, in special datorita designului sau statutar si al costului foarte competitiv.
Lansarea comerciala va avea loc intre septembrie si noiembrie 2008 pe majoritatea pietelor.

PUTERE DE SEDUCTIE SI ELEGANTA



Cu o parte frontala statutara si un profil armonios, Symbol sugereaza rafinament si eleganta. In interior, conducatorul vehiculului si pasagerii sunt primiti intr-un habitaclu confortabil si ingrijit.


Linii elegante si statutare
Noul Renault Symbol este un nou vehicul in trei volume cu linii seducatoare. Echipata cu roti de 14" si 15" , proportiile sunt in armonie, cu o lungime de 4,26 metri si o inaltime de 1,43 metri. Designul farurilor fata si al retrovizoarelor in culoarea caroseriei (cu exceptia modelului de intrare in gama), intaresc caracterul statutar al partii frontale. Profilul armonios aminteste de universul berlinelor de prestigiu. Adoptarea unei a treia ferestre laterale ofera o vizibilitate excelenta. In partea din spate, liniile sunt robuste si valorizante. Grila de protectie spate in culoarea caroseriei si stopurile intaresc aceasta imagine. Rafinamentul este sugerat  de prezenta grilei cromate, bandoului spate si al manerelor exterioare (in functie de nivelul de echipare). Renault Symbol poate fi echipat cu un eleron in partea din spate (ca accesoriu) si jante de aluminiu de 15", care ii ofera o alura deosebita si dinamism.


Un habitaclu ingrijit si confortabil

In interior, isi dau intalnire seductia si calitatea perceptibila. Habitaclul noului Renault Symbol ofera pasagerilor sai o senzatie de confort, o stare de bine si ergonomie. Plansa de bord castiga in eleganta prin elementul decorativ care aduce un plus de rafinament. Tabloul de bord este format dintr-un vitezometru, mai multi martori de bord si informatiile furnizate de computerul de bord. Manerul de control al cutiei de viteze este usor manevrabil. Volanul cu elemente cromate (in functie de versiune) si scaunul conducatorului vehiculului se regleaza in inaltime.


UN VEHICUL ECONOMIC



Noul Renault Symbol este un vehicul intr-adevar economic. Gama sa de motorizari de ultima generatie este performanta, sobra si respecta mediul inconjurator. Motorizarile 1.5 dCi 85 CP si 1.2 16v 75 CP prezinta, astfel, cel mai bun consum din clasa, atat in ceea ce priveste motorizarile pe benzina cat si cele diesel, inregistrand performante de consum de 4,3 l/100 (116 g/km emisii de CO2), respectiv 5,9 l/100 (140 g/km emisii de CO2).


Sobrietate la cel mai inalt nivel


Noul Renault Symbol se remarca prin consumul redus, inregistrand cele mai bune performante din clasa sa. Motorul diesel 1.5 dCi 85 CP si versiunea pe benzina 1.2 16v 75 CP beneficiaza, fiecare in categoria sa, de un nivel de consum si emisii de CO2 record pentru un vehicul in trei volume de aceste dimensiuni: respectiv 4,3 l/100 in regim mixt (116 g/km de CO2) si 5,9 l/100 in regim mixt (140 g/km de CO2). 
Pentru a inregistra un nivel de consum atat de redus, echipa de ingineri Renault s-a axat in special pe aerodinamica (SCx = 0,691) si controlul greutatii. Astfel, versiunea echipata cu motorul 1.2 16v 75 CP cantareste doar 904 kg, ceea ce permite obtinerea celui mai bun raport performante / consum. Noul Renault Symbol contribuie astfel la angajamentul " 120-140"  cuprins in planul "Renault Contrat 2009 ". Renault s-a angajat sa comercializeze incepand cu anul 2008 un milion de vehicule cu emisii inferioare valorii de 140 g/km de CO2, dintre care o treime sa inregistreze emisii sub pragul de 120 g/km.

O gama de motoare care imbina performanta si economie
Noul Renault Symbol este echipat cu motoare de ultima generatie. Aceste motoare, care echipeaza toate vehiculele de intrare in gama Renault (Twingo, Clio si Modus), inregistreaza cele mai bune nivele in piata in ceea ce priveste consumul, performantele si acustica. In functie de tara in care se comercializeaza si nivelele de echipare, gama de motorizare pe benzina este formata din motoarele 1.2 16V la 55 kW (75 CP) ,1.4 la 55 kW (75 CP), 1.4 16V la 72 kW (98 CP) si 1.6 16v 77 kW (105 CP). In ceea ce priveste motorizarea diesel, motorul 1.5 dCi este disponibil cu doua nivele de putere: 48 kW (65 CP), respectiv 62 kW (85 CP). In functie de tara in care se comercializeaza, aceste motoare raspund cerintelor normelor de poluare Euro1, Euro 3 sau Euro 4. Cele doua motoare pe benzina mai puternice sunt prevazute cu o cutie automata proactiva in patru trepte.


Gama motoarelor pe benzina

1.2 16v 75 CP


Avand o cilindree de 1149 cm3, motorul 1.2 16v (D4F) dezvolta o putere de 75 CP (55 kW) la 5500 tr/min si un cuplu de 105 Nm (10,7 mkg) la 4250 tr/min. Ofera flexibilitate si o mare disponibilitate a cuplului inca de la un regim jos, ceea ce ii permite sa demonstreze o adevarata polivalenta si sa anticipeze toate tipurile de parcurs. Conducatorul vehiculului exploateaza 90% din cuplul maxim pe o plaja larga de utilizare, urcand de la 1750 pana 5750 tr/mn. Arborele cu came prevazut cu culbutori cu cilindrii, cu legi de admisie specifice, diminueaza regimul la ralenti la 650 tr/min. Acest lucru permite un castig de 2% pana la 3% in ceea ce priveste consumul in regim urban. Cu acest motor, Noul Renault Symbol inregistreaza cel mai bun consum de benzina in categoria sa cu doar 5,9 l/100 in regim mixt (respectiv 140 g/km emisii de CO2).

1.4 75 CP
Dezvoltand o putere de 55 kW (75 CP) la 5500 tr/mn, acest motor (K7J) este recunsocut pentru robustetea si fiabilitatea sa. Cu o cilindree de 1 390 cm3, acest motor imbina cu succes confortul si placerea de a conduce. Avand un cuplu maxim de 114 Nm (11,6 mkg) la 5 500 tr/mn, motorul 1.4 ii permite Noului Renault Symbol sa isi afirme polivalenta atat la drum lung cat si in mediul urban.

1.4 16v 98 CP
Dezvoltand o putere de 72 kW (98 CP) la 6 000 tr/mn, avand o cilindree de 1390 cm3, acest motor ofera un nivel ridicat al placerii de a conduce. Cuplul sau maxim se stabileste la 127 Nm (12,9 mkg), 90 % fiind disponibil pe o plaja larga de la 2000 pana la 5750 tr/mn. In functie de tara in care se comercializeaza, acest motor este disponibil cu o cutie de viteze automata proactiva in 4 trepte si / sau cu o cutie manuala in 5 trepte.

1.6 16v 105 CP
Motorul 1.6 16v (K4M) dezvolta 105 CP (77 kW) la 6 000 tr/min si un cuplu maxim de 148 Nm (15,8 mkg) la 3 750 tr/min. Avand 90% din cuplu disponibil intre 2 000 si 5 750 tr/min, acest bloc de 1 598 cm3. se dovedeste a fi energic si agreabil. Consumul este controlat datorita distributiei si a materialelor mai usoare care au fost utilizate. Aceasta motorizare este disponibila doar cu transmisie automata proactiva in 4 trepte.

Gama de motoare Diesel

1.5 dCi
Oferta de motorizari diesel se concentreaza asupra motorului 1.5 dCi (K9K) al carui sistem de injectie de a doua generatie Common Rail 1600 bar permite o crestere a calitatii combustiei si deci o reducere a consumului. Aceasta motorizare este foarte cunoscuta pentru randamentul si nivelul de performanta acustica, in specia datorita flexibilitatii volanului sau care filtreaza efectul miscarilor aciclice. Acest motor care are o cilindree de 1 461 cm3 dezvolta doua nivele de putere:

- 48 kW (65 CP) : cu un cuplu de 160 Nm (16,3 mkg) disponibil de la cel mai jos regim, aceasta versiune a motorului 1.5 dCi permitand o accelerare viguroasa. Echipat cu aceasta versiune, Noul Renault Symbol prezinta o adevarata polivalenta si anticipeaza toate tipurile de parcurs. Datorita acestui motor, noul model prezina un nivel scazut de consum.

- 62 kW (85 CP) : in versiunea mai puternica, motorul 1.5 dCi propune o prestatie si mai convingatoare. Datorita turbocompresorului cu inertie slaba, cuplul sau de 200 Nm (18,9 mkg) de la 1 750 tr/min ofera confort si o reala placere la volan. Acest motor diesel afiseaza cel mai performant nivel de consum din categoria sa : 4,3 l/100 km in regimul mixt de tip european (116 g/km de CO2). In aceasta versiune, motorul respecta normele de poluare Euro4.


O CALATORIE LINISTITA



Noul Renault Symbol ofera placere la bord si un nivel de confort de referinta. Acest nou vehicul utilizeaza platfoma modelului Clio II, recunoscuta tocmai datorita faptului ca imbina confortul cu o excelenta tinuta de drum. Pasagerii se vor bucura de un habitaclu insonorizat. Confortul termic a fost studiat pentru a raspunde la o mare diversitate de conditii meteo, conditii extreme de caldura si frig.


Un comportament rutier excelent
Comportamentul Noului Renault Symbol este intotdeauna previzibil, in orice circumstante, chiar si pe o suprafata umeda. Platforma modelului Clio II, latimea partii frontale (1,41 m) si lungimea ampatamentului (2,47 m) garanteaza o stabilitate si un comportament rutier sigur si agreabil, care nu il va lua prin surprindere pe conducatorul auto. Tinuta de drum se defineste in jurul a doua axe : siguranta si confort.
In ceea ce priveste partea frontala, trenul este de tipul pseudo McPherson prevazut cu un amortizor hidraulic si un resort helicoidal, in vreme ce o bara ce nu permite inclinarea participa la mentinerea tinutei de drum. Aceasta masoara 23 mm in cazul modelelor echipate cu motoare pe benzina de 75 CP (1.2 l si 1.4 l), in vreme ce pentru celelalte motorizari, prezinta o lungime de 24 mm. Reglajul suspensiilor a fost optimizat pentru a oferi un comportament rutier mai bun si un nivel crescut de confort.
Trenul spate in forma literei H cu deflectie programata este compact si usor. Pentru a spori confortul, este dotat cu amortizori pozitionati verticali si resorturi helicoidale cu flexibilitate variabila. Aceleasi resorturi sunt filtrate la nivelul lor superior si inferior cu ajutorul unor elemente din cauciuc pentru a limita efectul vibratiilor directe resimtit in caroserie.

Un sistem de franare eficace
Pentru a garanta un sistem de franare eficace, Noul Renault Symbol este echipat cu discuri de frana pline sau ventilate (cu diametrul de 238 mm sau de 259 mm) in functie de motorizari. In partea din spate, majoritatea versiunilor sunt echipate cu tamburi de 8". Noul vehicul poate fi echipat cu sistemul ABS (sistemul de antiblocare a rotilor) cu un repartitor electronic al fortei de franare. Directia asistata favorizeaza o tinuta precisa si intareste sentimentul de siguranta la drum sau la viteze mai mari.

O insonorizare de cel mai bun nivel
Insonorizarea sonora si temporizarea vibratiilor Noului Renault Symbol se situeaza la cel mai inalt nivel din categoria sa. Utilizarea platformei modelului Clio II garanteaza un habitaclul bine insonorizat. Imbinarea in partea inferioara a parbrizului, spumele si absorbantii specifici la nivelul bordului reduc zgomotul si vibratiile grupului motopropulsor, atat in habitaclu cat si spre exterior. Utilizarea unor materiale de insonorizare cum sunt panourile din spuma mai groasa contribuie la reducerea zgomotelor aerodinamice si de rulare.

Un real confort termic
Confortul termic a fost studiat pentru a raspunde exigentelor climatice din numeroase tari. Parcursul cailor de ventilatie este special conceput pentru o redare rapida a temperaturii dorite in etapa de demaraj, mai ales in conditii extreme de frig si caldura. In functie de tara in care se comercializeaza, Noul Renault Symbol dispune de urmatoarele sisteme :
- aer conditionat pentru racirea rapida si eficienta a aerului (optional),
- sistem de control al climatizarii care permite mentinerea unei temperaturi constante in habitaclu (optional),
- capacitate rapida de a produce aer cald,
- sistem performant de degivrare si producerea unui flux de aer cald omogen suflat rapid asupra intregii suprafete a parbrizului.
Motorul 1.5 dCi este echipat cu termoplonjoane. Acest sistem electric de incalzire suplimentar creste viteza de degivrare si de pornire a sistemului de incalzire. De mentionat ca in anumite tari, precul Rusia, spatarul si scaunele din fata pot fi incalzite.



CARACTER PRACTIC SI SIGURANTA LA CEL MAI INALT NIVEL


Noul Renault Symbol se adapteaza la diversitatea situatiilor cotidiene si a modurilor de utilizare datorita unui portbagaj generos (506 dm3) si practic : vacante impreuna cu familia, nevoi profesionale sau weekenduri petrecute la tara. Acest nou model este un vehicul pentru care nu au fost acceptate compromisuri in ceea ce priveste siguranta, garantand o protectie optima pentru toti ocupantii.

Un portbagaj mare si practic
Noul Renault Symbol ofera un portbagaj care se afla printre cele mai generoase din clasa sa. Volumul de 506 dm3, suprafata plana plata si latimea portbagajului (care depaseste 1,10 m) raspunde asteptarilor tuturor : vacantele impreuna cu familia sau weekendurile petrecute la tara. Acest nou model in trei volume este prevazut cu numeroase spatii de depozitare la nivelul portierelor fata si spate (in functie de versiune). Plansa de bord prezinta un torpedou inchis cu un volum de 6 litri. Acest ansamblu poate fi completat, in functie de versiuni, cu buzunare pozitionate in spatele scaunelor din fata.

Un sistem de protectie eficace
Noul Renault Symbol beneficiaza de intreaga expertiza Renault in materie de siguranta. Pentru a garanta un nivel optim de protectie pentru toti ocupantii vehiculului, acest nou model in trei volume este echipat cu numeroase dispozitive, incepand cu utilizarea unor materiale specifice precum tabla foarte elastica. Se asigura astfel o mai mare rezistenta a habitaclului limitandu-se deformarea, in special in cazul unui soc frontal. Structura ranforsata este prevazuta cu un sistem de deformare programata in cazul socurilor. Cadrul si partea frontala au fost optimizate. In cazul unui impact lateral, pasagerii sunt protejati de elementele laterale ranforsate anti-intruzie la nivelul portierelor din fata si spate.
Noul Renault Symbol este echipat in serie cu un airbag. Acest dispozitiv poate fi completat cu un airbag pentru pasagerul din fata si doua airbaguri laterale toracice (disponibile in functie de versiune), care asigura o protectie suplimentara pentru ocupanti in cazul unui impact lateral.
Dispozitivul de retentie poate fi de asemenea completat cu elemente de pretensionare pirotehnice pentru locurile din fata asigurand astfel o mentinere optima. Noul Renault Symbol este echipat cu 5 centuri de siguranta in 3 puncte. Acestea sun prevazute, pentru locurile din fata, cu limitatori de efort pentru o protectie mai buna a toracelui. In functie de versiune, aceste centuri in 3 puncte sunt completate cu un sistem de reglare a inaltimii care permite optimizarea confortului si a gradului de mentinere a corpului in caz de impact.
Tetierele reglabile atat pentru locurile din fata si cat si pentru cele din spate (in functie de nivelul de echipare) au fost concepute pentru a evita un traumatism la nivelul vertebrelor cervicale in cazul unui soc puternic din spate. Aceasta configurare amelioreaza pozitia spatelui, gradul de mentinere si confortul capului. In ceea ce priveste siguranta copiilor, acest nou vehicul este echipat in serie cu sistemul de prindere Isofix la locurile laterale din spate si cu sistem de blocare a portierelor din spate.







 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1181 :: 22.22MB