No SSO cookie

Noul Peugeot 308

voteaza
(0/ 0)
Noul Peugeot 308
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cand alegi un Peugeot vei primi mult mai mult decat un automobil. Vei fi intampinat de un autoturism care intruchipeaza spiritul Peugeot.

 
 

Acesta se poate rezuma in 4 atribute incontestabile: Estetica, Dinamism, Siguranta si Inovatie. Patru valori care stau la baza fiecarui model Peugeot. Ce inseamna acest lucru pentru tine ?

Frumusete.

Un design expresiv, linii clare, continuarea unei traditii de exceptie. Pasiune. Ea ne determina sa cream masini care ‘vorbesc’ atunci cand sunt privite si conduse. Pentru ca fiecare drum sa fie o experienta memorabila. Pentru a trezi la viata placerea de a conduce. Incredere. Toate masinile Peugeot sunt fabricate in conformitate cu normele cele mai stricte in ceea ce priveste calitatea si siguranta. Inteligenta. Prin intermediul solutiilor inovatoare aplicate, automobilul Peugeot raspunde asteptarilor tale prezente si viitoare.

Toate aceste valori sunt inscrise in codul genetic al oricarui autoturism Peugeot. Le regasesti in fiecare dintre modelele noastre si in tot ceea ce maine va purta emblema marcii Peugeot. Iata de ce alchimia dintre tine si masina va fi perfecta...

Plansa de bord ergonomica

Plansa de bord a noului 308 ajuta la realizarea unei vizibilitati frontale de exceptie. Creata din suprafete si linii arcuite, aceasta are incorporata unitatea de comanda a aerului conditionat automat bi-zona* si radio CD-ul.

Calitatea si textura materialelor folosite contribuie la confortul acustic din interior. Culorile sunt perfect armonizate cu tapiteria.

* In functie de versiune.

Confortul la volan

Habitaclul acestui model a fost special creat pentru a asigura maxim de confort. Aerul conditionat bi-zona ofera posibilitatea crearii a doua microclimate, permitand atat soferului cat si pasagerului din fata sa regleze individual temperatura si distributia aerului.

Foarte mult spatiu

Arhitectura semi-inalta a lui 308 are ca rezultat direct un spatiu interior generos. Scaunele din fata sunt special proiectate pentru a lasa loc suficient pasagerilor din spate. Exista numeroase spatii de depozitare: unul inclus in capacul portbagajului cu acces atat din interior cat si din exterior, torpedo climatizat cu capacitate de 10 l, cotiera centrala fata in care se pot depozita pana la 6 CD-uri (in functie de versiune) si alte obiecte mici. Iluminatul interior completeaza in mod inspirat confortul din habitaclu: in plafoniera centrala, in spate si in portbagaj. Pentru a evita orbirea, oglinda retrovizoare fotosensibila* se intuneca automat in functie de intensitatea luminii venite din spate.

* In functie de versiune.

Finisari de inalta calitate

Pentru Peugeot 308 s-a acordat o atentie maxima celor mai mici detalii. Finisarile au fost realizate cu deosebita
grija. Cusaturile elegante ale suprafetelor acoperite cu piele contribuie in mare masura la crearea ambiantei de robustete si fiabilitate, trasaturi dominante in habitaclu.

Luminozitate

Peugeot este primul producator auto care echipeaza o berlina cu un plafon panoramic* atat de generos: 1,26 m2. Datorita constructiei sale acesta reduce efectul nedorit al razelor UV oferind in acelasi timp o vizibilitate si o luminozitate deosebita. In acelasi timp lumina naturala imbraca uniform toate suprafetele din habitaclu.

* optional in functie de versiune.

O invitatie la calatorie

La 308 regulatorul de viteza*, amplasat pe volan, permite mentinerea unei viteze constante fara a apasa acceleratia. In plus, limitatorul de viteza permite setarea unei viteze maxime admise. Selectarea marsarierului comanda inclinarea* oglinzilor retrovizoare catre partea inferioara a caroseriei si activeaza semnalele sonore si vizuale* ale asistentei la parcare. Radio CD-ul poate fi completat de MP3 player si hands free.

* Optional in functie de versiune.

Sistemul audio

Sistemul audio JBL* a fost special proiectat si realizat pentru 308. Cuprinde 8 boxe amplasate in 6 puncte si un subwoofer cu amplificator si sistem electronic de control. Acest ansamblu este calibrat in functie de caracteristicile acustice optimizate de pe 308.

* Optional in functie de versiune.

Tinuta de drum

Rezultat al experientei si know-how-ului Peugeot in materie de comportament rutier, 308 beneficiaza de un centru de greutate coborat si de un ecartament marit, garantie pentru o tinuta de drum exceptionala. Sistemul de franare este unul din cele mai bune din categoria sa, datorita discurilor de dimensiuni mari. Pentru optimizarea vizibilitatii pe timp de noapte, farurile cu Xenon* ofera o iluminare sporita. Astfel confortul la volan devine o realitate la superlativ! Un senzor de lumina si ploaie, situat in parbriz, declanseaza automat aprinderea farurilor la caderea intunericului sau la intrarea in tunel si actioneaza stergatoarele in functie de intensitatea ploii. Sistemul Follow me Home mentine farurile aprinse pana la 60 de secunde pentru a-ti lumina drumul.

* Optional in functie de versiune.

Noua generatie de motoare Peugeot

Grupul PSA Peugeot Citroen urmareste o politica inovatoare care se aplica atat motorizarilor cat si tehnologiilor anti-poluare. Incorporand tehnologie de ultima generatie, motoarele PSA Peugeot Citroen raspund adecvat asteptarilor clientilor referitoare la putere si consum redus. Suple si silentioase, aceste motoare sunt economice prin costurile de intretinere reduse si foarte placute la condus.

Motoare diesel HDi (Injectie Directa la Inalta Presiune)

Succesul conceptului HDi dezvoltat de grupul PSA Peugeot Citroen se bazeaza pe consumul redus de carburant, cuplul maxim obtinut la turatii joase si un impact asupra mediului mult diminuat datorita controlului arderilor prin tehnologia common-rail si utilizarii de sisteme anti-poluare eficiente.

Motoare pe benzina rezultate in urma colaborarii cu grupul BMW

Impreuna cu grupul BMW, PSA Peugeot Citroen dezvolta si produce o noua familie de motoare pe benzina ce incorporeaza ultimele tehnologii in domeniu. Cu o plaja de putere intre 95 si 150 CP, acestea stabilesc noi standarde atat in materie de performanta, cat si in diminuarea consumului si a emisiilor de CO2. Noua tehnologie THP (Turbo High Pressure) permite un echilibru remarcabil intre performanta si consum datorita turbocompresorului si sistemului de injectie directa la inalta presiune. Tehnologia Vti (Variable valve lift and Timing Injection) reprezinta in mare parte tehnologia motorului THP. Cel mai mare aport la functionarea motorului THP vine din partea tehnologiei Vti prin deschiderea variabila a supapelor de admisie si in consecinta prin imbunatatirea randamentului termodinamic si reducerea consumului de carburant.

Placerea de a te sti in siguranta

308 vine echipat cu un sistem complet de siguranta ce ofera garantii pe orice traseu : suspensii optimizate, frane eficiente, sistem de iluminare inteligent, directie asistata electric, ABS, Repartitor Electronic al Fortei de Franare, Asistenta la Franarea de Urgenta, Controlul Dinamic al Stabilitatii si ASR. Trenul de rulare a fost optimizat printr-o punte fata Pseudo McPherson, un ecartament marit si o punte spate cu traversa deformabila. Datorita servodirectiei electrice si variabile, directia se comporta precis la drum intins. Pentru a pastra un echilibru optim in situatii delicate, 308 este dotat cu un sistem complet de franare care cuprinde mai multe functii:

• Antiblocarea rotilor (ABS) micsoreaza distanta de franare in cazul franarii de urgenta;

• Repartitorul Electronic al Franarii (REF) administreaza controlul fiecarei roti pentru o mai mare eficacitate, mai ales in cazul franarii in curbe.

• Asistenta la Franarea de Urgenta (AFU) mareste eficacitatea franarii, asigurand un raspuns mai rapid al sistemului de franare in cazul unei situatii de urgenta. ESP* (Electronic Stability Program / Controlul Dinamic al Stabilitatii), completeaza cele trei functii precedente cu inca doua suplimentare:

• Anti-patinarea Rotilor (ASR) actioneaza asupra franelor si motorului avand ca rezultat limitarea patinarii rotilor in cazul pierderii aderentei.

• Controlul Dinamic al Stabilitatii (CDS) compara in permanenta informatiile transmise de catre senzorul de volan si senzorul de rotatie pentru a detecta tendintele sub-viratorii sau supra-viratorii. Cu alte cuvinte, asigura, in limita legilor fizicii, replasarea autoturismului pe traiectoria sa initiala.

* In functie de versiune.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de cortezzz

ca dotari e super tare, nu prea imiplace designul :)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2077 :: 22.19MB