No SSO cookie

Noul Mercedes Clasa E

voteaza
(0/ 0)
Noul Mercedes Clasa E
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz Romania a lansat oficial pe piata autohtona noua limuzina Clasa E, un model ce consolideaza pozitia pe care acest automobil o detine in fruntea clasei de lux.

 
 

Noua Clasa E poate fi definita ca o limuzina ce ofera o calatorie reconfortanta intr-o maniera cu adevarat incitanta. Cea mai noua stea a familiei Mercedes-Benz a ales unul dintre cele mai sensibile instrumente de masura din lume pentru aprecierea confortului: vocea incomparabila a Diannei Reeves, castigatoare a patru premii Grammy si una dintre cele mai apreciate cantarete de jazz a timpurilor noastre. Dianne a fost invitata sa interpreteze cantecul 'Better than Anything' in timpul unei calatorii la bordul noii Clase E, in timp ce la volan s-a aflat fostul pilot de Formula 1 si castigator de Grand Prix, Jean Alesi.

 

Cele peste 20 de inovatii tehnice aduse de creatorii sai, alaturi de un design avangardist transforma succesoarea modelului care s-a bucurat de cea mai mare apreciere in lumea intreaga, intr-un autovehicul care intampina si satisface nevoile celor mai exigenti clienti ai nostri.
Inovatiile aduse autovehiculului sunt deschizatoare de noi drumuri in ceea ce priveste condusul in siguranta, deoarece pana acum, niciun alt producator din lume nu le-a folosit in aceasta combinatie. Exemplele includ ca dotare standard sistemul Attention Assist, Adaptive Main Beam Assist (Asistentul pentru faza lunga) si franarea automata in caz de urgenta, care este activata in momentul in care pericolul de coliziune este ridicat.
Pentru noua limuzina, Mercedes-Benz a imbunatatit confortul pe distante lungi deja cunoscut clientilor Clasei E, inclusiv tehnologia inteligenta pentru constructia caroseriei, care este cu 30% mai rigida, scaunele si noul sistem de suspensii care se adapteaza automat la conditiile drumului. De asemenea, suspensiile pneumatice sunt corelate cu sistemul electronic de amortizare.
Siguranta si confortul sporit sunt atuurile Clasei E alaturi de protectia mediului si economia de combustibil: motoarele de patru si sase cilindri cu injectie directa consuma cu pana la 23% mai putin combustibil decat inainte. Consumul NEDC combinat al motoarelor diesel este de 5,3 litri la suta de kilometri, ce corespunde unei cantitati de 139 grame de CO2 pe kilometru. Toate motoarele noii Clase E respecta standardele de emisii EU5, iar in cazul E 350 BlueTEC emisiile sunt deja sub limitele EU6 ce vor intra in vigoare in 2014.
Pe langa motoare, pachetul BlueEFFICIENCY pentru Clasa E este in mare parte responsabil pentru consumul redus de combustibil. Inginerii de la fiecare departament de dezvoltare au conlucrat pentru a optimiza componentele si subansamblurile, dar si pentru a economisi combustibil prin intermediul unei greutati reduse, a unei noi forme, a unei functionari imbunatatite si a unui management mai bun al energiei.
Munca depusa in tunelul de vant a avut succes, deoarece prin intermediul unui coeficient aerodinamic de numai 0,25, noua Clasa E reprezinta cea mai aerodinamica limuzina de lux. Depaseste cifra modelului anterior Cd cu 4%, ceea ce reprezinta un consum de combustibil cu aproximativ 0,25 litri mai redus la 100 km in momentul in care rulati pe sosea cu o viteza de 130 km/h. Sistemul aerodinamic este imbunatatit prin intermediul mai multor  jaluzele ale ventilatorului, care controleaza fluxul aerului spre motor conform cerintelor.
Alte masuri BlueEFFICIENCY includ noile roti ce beneficiaza de o rezistenta la rulare cu pana la 17% mai mica, controlul energiei generatorului, pompa de combustibil, compresorul aerului conditionat, servodirectia asistata si functia ECO start/stop. Ecranul de pe vitezometru informeaza soferul in legatura cu consumul instantaneu de combustibil (la 100 de kilometri) si momentul cand ar trebui sa se schimbe intr-o treapta superioara pentru a avea un stil de condus economic si ecologic.

 

Gama de motoare disponibila pentru noua Clasa E cuprinde variante de patru, sase sau opt cilindri cu o putere de la 100 kW/136 cai putere pana la 386 kW/525 cai putere. Noile motoare de patru cilindri cu injectie directa de combustibil au o putere si un cuplu mai mare decat cel al motoarele V6 al seriilor precedente, chiar daca au o cilindree mai redusa. De asemenea, strategia consta in inlocuirea motoarelor mari cu natural aspirate, cu motoarele turbo care exceleaza in avantaje precum greutatea scazuta si frictiune interna redusa, dar care sunt si mai economice.

 

Motoare: noul CDI de patru cilindri cu un consum de 5,3 litri si 139 grame de CO2 la kilometru
Cu trei motoare de patru cilindri nou dezvoltate, Clasa E este in continuare cu o generatie in fata in domeniul tehnologiei diesel. Aceste motoare sunt prevazute cu injectie directa common-rail de ultima generatie, injectoare piezo-electrice,un sistem imbunatatit de recirculare a gazelor arse si un sistem de supraalimentare cu doua turbine; iar toate acestea determina un raspuns rapid si performant. Pentru a exprima acest lucru in cifre, E 250 CDI cu 150KW/204cp si 500 Nm dezvolta un cuplu cu 25% mai mare decat motorul diesel V6 anterior, dar foloseste cu pana la 23% mai putin combustibil - numai 5,3 litri pentru 100 de kilometri (consum NEDC combinat). Acesta corespunde la 139 grame de CO2 pe kilometru.
De asemenea, noul motor diesel de patru cilindri propulseaza E 220 CDI  cu 125kW/170 CP si E 200 CDI cu 100 kW/136 CP, cu un consum de numai 5,3 litri pe 100 kilometri.
Noul model de top al Clasei E din gama diesel cu 6 cilindri este E 350 CDI cu un randament de 170 kW/231 CP, care consuma cu 0,5 litri mai putin decat precedentul E 320 CDI la 100 kilometri. Din toamna anului 2009, motorul V6 diesel va fi disponibil ca model BlueTec ce dezvolta 155kW/211cp si intruneste standardele de emisii EU6 planificate pentru 2014. Toate celelalte variante de motorizari ale noii Clase E se situeaza in limitele EU5.
Motoare pe benzina: avand un consum de combustibil cu 20% mai redus datorita injectiei directe
E 200 CGI si E 250 CGI sunt dotate cu un motor cu injectie directa cu patru cilindri cu o capacitate de 1,8 litri, supraalimentat, cu distributie variabila atat pentru admisie, cat si pentru evacuare. E 200 CGI (135 kW/184 CP) este echipat standard cu o transmisie manuala cu 6 trepte de viteze si functia ECO start/stop si consuma 6,8 litri de benzina premium la 100 kilometri, inregistrand o emisie de 159 grame de CO2 pe kilometru.
Pentru E 250 CGI (150kW/204CP) transmisia automata in 5 trepte vine ca dotare standard, iar cuplul maxim este acum de 310Nm, ceea ce reprezinta o crestere de peste 26% fata de motorul V6. in acelasi timp, consumul de carburant mixt este redus cu peste 20% ceea ce inseamna 7,4 litri la 100 de kilometri, echivaland cu 175 grame de CO2 pe kilometru (cifre provizorii).
Ca si pana acum, E 350 CGI cu injectie directa pe benzina  (215 kW/292 CP) si liderul E 500 (285 kW/388 CP) sunt incluse in gama de motoare ale noii Clase E. imbunatatirile aduse acestei clase sunt menite sa reduca consumul de combustibil al modelelor V6/V8 cu pana la 0,6 litri la 100 de kilometri. De asemenea, noul produs superperformant al Mercedes-AMG, E 63 AMG, ajunge la 386kW/525CP.
Motoarele V6 si V8 sunt echipate standard cu o transmisie automata cu sapte viteze si un schimbator de directie situat pe coloana volanului.
La cerere, modelele V6 ale E 350 CDI si E 350 cat si E 500 cu 8 cilindri, sunt disponibile pentru ultima generatie a sistemului de tractiune integrala Mercedes-Benz. Acest sistem se deosebeste de celelalte tehnologii cu tractiune integrala printr-o mai mare eficienta, o greutate mai mica si o constructie mai compacta. Aceste avantaje conduc la o tractiune vizibil mai buna si la un consum redus de combustibil.
Siguranta
Pentru mai bine de 50 de ani, limuzinele apartinand clasei E cat si predecesoarele lor au fost recunoscute ca trendsetteri in domeniul sigurantei. Noua limuzina duce mai departe aceasta traditie cu o combinatie de neegalat a sistemelor de asistenta si protectie, a caror concept si dezvoltare se bazeaza pe ceea ce se intampla efectiv in caz de accident. Aceste tehnologii tranforma Clasa E intr-un partener inteligent care poate vedea, simti, reactiona in mod automat in situatii critice, si care, daca este necesar, actioneaza independent pentru a preveni accidentele sau pentru a diminua consecintele. Prin intermediul noului concept, Mercedes-Benz nu numai ca protejeaza pasagerii, dar contribuie la o mai mare siguranta a celorlalti participanti la trafic.
Noua Clasa E este primul automobil din lume ale carui faruri se adapteaza la situatiile din trafic si raspund in mod automat pentru a nu orbi ceilalti soferi. Sistemul optional Adaptive Main Beam Assist foloseste o camera ce este pozitionata pe parbriz pentru a recunoaste masinile ce vin din sens invers si vehiculele ce se deplaseaza in fata si controleaza farurile astfel incat fasciculul de lumina sa nu ajunga la celalalt vehicul. in acest mod se realizeaza cea mai buna iluminare a drumului intr-o situatie data. Farurile fazei de drum pot ilumina o suprafata de la 65 pana la 300 de metri. Daca drumul din fata este liber, sistemul trece la faza lunga.
Mercedes-Benz ofera acest nou sistem de iluminare ca pachet ce include faruri bi-xenon, Sistemul Inteligent de Iluminat (ILS) si Sistemul de iluminare diurna cu LED-uri.
Pachetul Lane Safety pentru noua Clasa E include Blind Spot Assist, disponibil si la Clasa S si Lane Keeping Assist care cauta sa previna ca vehiculul sa paraseasca, neintentionat, drumul. Cand sistemul realizeaza ca masina paraseste carosabilul, soferul este avertizat prin intermediul vibratiilor volanului. Imaginile surprinse de camera video sunt folosite de sistemul optional Speed Limit Assist, care recunoaste semnele de circulatie pentru limitarea vitezei in momentul in care trece prin fata lor.
Night View Assist cunoscut de la Clasa S este disponibil acum ca si dotare optionala pentru noua Clasa E. Mercedes-Benz a imbunatatit acest sistem cu o functie speciala de detectare a pietonilor: in momentul in care Night View Assist Plus recunoaste pietoni in fata masinii, soferul este avertizat de prezenta lor prin intermediul computerului de bord.
Detectarea oboselii la volan pe baza a 70 de parametri, ca dotare standard
Datorita unei tehnologii inovatoare, noua Clasa E poseda mijloace hiper-sensibile de monitorizare a atentiei soferului si il avertizeaza in caz de pierdere a concentrarii. Acest nou sistem, ATTENTION SISTEM - echipare standard-, monitorizeaza in mod continuu mai mult de 70 de parametri. Observarea manevrelor soferului asupra volanului s-a dovedit a fi un indicator important: multi ani de cercetari practice ale inginerilor Mercedes-Benz au aratat ca soferii somnolenti fac mici erori care pot fi rapid corectate. Aceste miscari sunt usor de recunsocut prin intermediul unui senzor de precizie al coloanei de directie.
Franare de urgenta automata in cazul unei coliziuni iminente
Performantele sisteme de asistenta, bazate pe tehnologia radar, cunoscute de la Clasa S, sunt acum disponibile, ca dotare optionala, pentru clientii noii Clase E. Progresul in materie de senzori radar pe distanta mare face ca acum acestea sa poata actiona la 200 de metri (inainte 150 de metri) si sa poata monitoriza distantele medii, cum ar fi de exemplu detectarea eficienta a unui vehicul aflat in fata, care executa o manevra de depasire. Cei doi senzori radar pentru distante scurte, cu o raza de actiune de aproximativ 30 de metri, sunt in continuare inclusi in sistem.   
Sistemele radar sunt destinate asistarii soferului prin intermediul franarii de urgenta. Senzorii sunt legati la sistemul Brake Assist PLUS, care calculeaza in mod automat presiunea de franare pentru a preveni coliziunea in situatii critice. soferul primeste in acelasi timp o avertizare acustica si vizuala. Cand pedala de frana este actionata, sistemul calculeaza instantaneu nivelul necesar al asistentei la franare.
Daca soferul nu raspunde avertizarilor, sistemul de radare initiaza o franare partiala. in cea de-a doua etapa, daca soferul tot nu reactioneaza si coliziunea este iminenta, este initiata franarea de urgenta. Acest lucru poate reduce semnificativ gravitatea unui accident.

 

Dotari

Capota activa, sapte airbag-uri si sistemul PRE-SAFE® ca dotari standard
Pe parcursul dezvoltarii sale, noua Clasa E a fost supusa la peste 150 de teste de impact la mare viteza si la peste 17.000 de simulari de accidente reale. Principiul zonei de impact deformabile inventat de catre Béla Barényi, pionierul in siguranta de la Mercedes-Benz, a fost perfectionat constant de catre inginerii din Sindelfingen. Zona de deformare a partii frontale  actioneaza la patru niveluri independente, fiind chiar mai eficienta decat inainte. Utilizarea extinsa a aliajelor de otel de inalta rezistenta permite caroseriei sa suporte forte foarte mari de impact. Aproximativ 72% din panourile caroseriei au fost confectionate din aceste oteluri high-tech - inca o cifra greu de egalat in dezvoltarea autoturismelor.
Avand ca dotari standard sapte airbag-uri, centuri de siguranta pretensionate si cu limitatoare de forta, tetiere active in caz de accident si sistem de prindere ISOFIX pentru scaunul pentru copil, noua Clasa E dispune de caracteristici suplimentare de siguranta in comparatie cu modelele precedente. O noua caracteristica o reprezinta capota activa, rezultatul multor ani de cercetari efectuate de catre Mercedes-Benz in domeniul sigurantei pietonilor. Aceasta dotare este standard la noua Clasa E. in eventualitatea producerii unui accident, in cateva fractiuni de secunda, un sistem de arcuri ridica partea din spate a capotei  cu 50 de milimetri, sporind in acest fel spatiul de deformare disponibil. Datorita mecanismului inteligent, soferul poate reseta singur sistemul la pozitia normala, fara a mai vizita un centru de service.
 O alta dotare standard pentru protectia ocupantilor este sistemul PRE-SAFE®. O serie de sisteme de asistenta supravegheaza calatoria in mod constant si avertizeaza sau asista soferul in momentul detectarii unor pericole. Astfel, centurile de siguranta si pozitia scaunelor – pentru o eficienta cat mai mare a airbag-urilor - sunt pregatite pentru a indeplini perfect functia de protectie in timpul unui impact.
Confort sporit datorita noilor amortizoare adaptive si suspensiilor pe aer imbunatatite
La fel ca si in domeniul sigurantei, Clasa E stabileste de decenii intregi standardele in confortul deplasarilor pe distante lungi si intrece nivelul deja performant al seriilor anterioare, fiind o dovada a progresului semnificativ realizat de catre inginerii de la Mercedes-Benz - in special in ceea ce priveste tinuta de drum si confortul oferit de scaune si de sistemul de climatizare.
Echipamentul standard include o suspensie optimizata prin folosirea unor amortizoare adaptive care se adapteaza automat la conditiile de drum, crescand semnificativ confortul. La virajele luate cu viteza sau in cazul manevrelor bruste de evitare, sistemul isi intareste amortizoarele, pentru ca limuzina sa fie cat mai stabila.
Versiunea cu caracteristici dinamice de amortizare si suspensii mai joase este disponibila ca alternativa la suspensia standard (standard pentru versiunea AVANTGARDE).
Sistemul de suspensie pe aer, disponibil ca optiune la modelele cu motor V6 (standard la E 500/E 500 4MATIC) a fost pentru prima data combinat cu sistemul de amortizare controlat electronic. Acesta proceseaza o serie de semnale primite de la senzori si controleaza fiecare roata in mod independent. Astfel,  specialistii Mercedes-Benz au realizat atat confortul superior de rulare cat si  imbunatatirea manevrarii in conditii de siguranta si agilitate, in acelasi timp. De asemenea, soferul poate selecta programul 'confort' sau 'sport', printr-o simpla apasare de buton.
Tehnologie inovatoare a scaunelor, cu un nou design
in ceea ce priveste dezvoltarea scaunelor, Mercedes-Benz a adaugat o noua calitate unui concept deja consacrat - padded seat piping - o tehnica de tapiterie sofisticata si pretentioasa folosita numai de catre Mercedes-Benz. Acest proces implica introducerea unui strat de spuma sub materialul textil sau pielea scaunelor, care confera un sentiment de confort maxim pasagerilor. La modelul de baza si in cazul liniei AVANTGARDE, tapiteria este croita transversal, iar linia ELEGANCE are tubulatura longitudinala, amintind de design-ul binecunoscut al scaunelor din anii 60 si 70.
Scaune multicontur active cu functie de masaj de la Clasa S
Pachetul multicontur activ (disponibil optional) include noile scaune multicontur cu tetiere confortabile si functia de masaj a spatelui in doua trepte, un success dovedit in cazul Clasei S. in functie de unghiul de viraj, acceleratia laterala sau viteza autovehiculului, valvele piezo-electrice din pernele de aer ale spatarului isi regleaza presiunea si volumul pentru a oferi soferului si pasagerului din fata un suport lateral sporit.
La cerere, Clasa E este dotata, in locul clasicei banchete, cu doua scaune individuale. Acest pachet include incalzire in scaune, tapiterie din piele, o consola centrala cu acces catre portbagaj, tetiere confortabile, parasolare si perdele pentru geamurile laterale si jaluzea electrica pentru luneta.
Climatizare individuala prin simpla apasare a unui buton
Mercedes-Benz a perfectionat la Clasa E sistemul de control al climatizarii, care nu ofera doar distributia separata a aerului in trei zone diferite ale habitaclului (pentru sofer, pasager si pasagerii din spate), ci si diferite moduri de climatizare.
Daca sistemul optional THERMOTRONIC este ales, pasagerii noii Clase E pot selecta  "Diffuse", "Medium" sau "Focus" prin simpla apasare a unui buton si pot adapta volumul si distributia aerului in functie de preferinte fara a sacrifica din confortul programului automat. in dotarea standard, noua Clasa E vine echipata cu sistemul automat de control al climatizarii, THERMATIC,  care distribuie aerul in doua zone separate ale habitaclului.

Design

 

Liniile caracteristice uimitoare, o expresie a stilului si elegantei
in 1995, Clasa E a fost primul model Mercedes-Benz care a beneficiat de cunoscutul design al mastii cu patru faruri - o trasatura de design care simbolizeaza si caracterizeaza identitatea Clasei E. Acest idiom a ramas cursiv chiar si in cazul caracteristicilor de stil si a fost adaptat sa se potriveasca sigurantei de sine si aspectului masculin ale acestei limuzine. Designerii au reinterpretat acum acesti patru ochi in dreptunghiuri, cu o referinta directa la formele gasite in cubism, fiind asemanate unor nestemate fixate in aripi. La fel, grila tridimensionala a radiatorului, incadrata de crom, are aspectul dinamic al unei sageti, iar pozitia sa usor verticala subliniaza statutul de simbol al limuzinei business al masinii.
Interpunerea sofisticata a liniilor si suprafetelor dovedeste caracterul distinct al actualului design Mercedes-Benz. Suprafetele intinse, concave sau convexe sunt delimitate de linii precise, sofisticate. Conceptul de design al noii Clase E a fost perfectionat pana la cel mai mic detaliu, iar conturul extremitatilor devine o caracteristica cu influenta asupra intregului design al caroseriei (atat a stilizarii partilor laterale, cat si a partii frontale si a spatelui automobilului). La noua Clasa E liniile armonioase ale partii din spate culmineaza printr-o noua caracteristica, o linie gratioasa care continua arcele rotilor si confera claritate aripilor impozante. Nostalgicii Mercedes-Benz vor recunoaste cu siguranta trasaturi de stil caracteristice faimosului Mercedes Ponton (aparut in 1953), care subliniaza caracterul sau prin contururi puternice - o trasatura simbolica, dar in acelasi timp o distinctie a Clasei E care ilustreaza imbinarea armonioasa a traditiei cu viitorul acestei serii.
Cu obisnuita atentie oferita detaliilor, designerii de la Mercedes-Benz au acordat o importanta majora interiorului noii Clase E, asigurandu-se ca fiecare trasatura atrage atat din punct de vedere emotional cat si functional, atat ca forma, culoare sau material. Rezultatul este unul armonios – o atmosfera in care pasagerii se simt imediat in siguranta, protejati, iar o calatorie lunga nu devine motiv de stres sau efort. Pe scurt: Specific Clasei E, bine-ati venit acasa.
Gama de modele: Un nivel inalt al dotarilor standard si al variantelor de individualizare
Caracterul individualist si multitudinea de variante au fost mereu doua dintre atributele remarcabile ale Clasei E. Aceasta noua limuzina confera clientilor Mercedes-Benz atat posibilitatea de a alege intre 10 motoare si 3 variante de suspensie, cat si intre doua modele de design si echipament, 12 variante de roti/anvelope de 16, 17, 18 si 19 inch, 12 tipuri de vopsea si sase tipuri de tapiterie pentru scaune, disponibile in 5 culori.
De asemenea, gama de ornamente interioare a fost dublata fata de seriile anterioare: acum include lemn exotic lacuit, lemn mat si insertii de aluminiu.
Specificatiile tehnice standard includ jante din aliaj usor de 16 inch, cu un design cu 9 spite, eucalipt sau ornamente de aluminiu si un volan cu patru spite imbracat in piele fina cu insertii de crom. De asemenea in echiparile standard sunt incluse un sistem infotainment Audio 20 CD cu dubla receptie, CD-player, 8 boxe si un sistem Bluetooth pentru telefonul mobil. Display-ul color situat in centrul tabloului de bord poate fi operat de sofer sau de pasagerul din dreapta, folosind Controller-ul de pe consola centrala.
Programul de personalizare pentru Clasa E este bazat pe doua linii de design si echipare. Linia ELEGANCE, dupa cum ii spune si numele, abordeaza un aspect clasic si elegant. Aceasta este realizata prin intermediul caracteristicilor suplimentare precum radiatorul cromat cu patru grile arginitii, jantele din aliaj usor de 16 inch in 10 spite duble,  ornamente din lemn de castan, tabloul de bord si panourile usilor ornate cu fibra optica pentru o iluminare stilata a interiorului.
in contrast, linia AVANTGARDE a Clasei E este construita intr-o maniera moderna si inovatoare. Aceasta este realizata prin intermediul farurilor bi-xenon ce beneficiaza de sistemul Intelligent Light si proiectoarele cu LED-uri pentru condusul in timpul zilei, tehnologiei LED pentru stopurile din spate, jantelelor de 17 inch din aliaj usor prevazute cu 5 spite duble, suspensiilor joase, iluminatului ambiental si design-ului sportiv. Aceasta varianta se diferentiaza si prin designul barelor de protectie si a radiatorului cromat cu trei grile negru stralucitor.

 

Extra dotari pentru clientii exigenti
Pe langa liniile de echipare si design, pachetul sport AMG si pachetul Exclusive ofera mai multe optiuni pentru cerintele de individualizare ale clientilor. Aceste pachete ofera caracteristici de inalta calitate, care in mod normal nu sunt disponibile individual.
Pachetul sportiv AMG include bare de protectie si praguri laterale cu un design AMG, scaune sportive cu suport lateral marit, cusaturi decorative contrastante pentru scaune si cotiera, volan in trei spite cu padele de schimbare a vitezelor, plafon capitonat in negru, suspensii joase, discuri de frana perforate cu logo-ul Mercedes-Benz pe etrieri si jante usoare din aliaj de 18 inch cu design AMG.
Pachetul Exclusiv include volan din lemn/piele, capitonajele plafonului, stalpilor si parasolare in piele Alcantara, tapiteria scaunului, cotiera si panourile usilor din piele nappa, tablou de bord avand cusaturi decorative si covorase din velur.
Pozitia pe piata: Cu 10 milioane de unitati vandute in decurs de 60 de ani, este cea mai de success limuzina business din lume

 

Noua limuzina Clasa E este succesoarea modelului care s-a bucurat de apreciere in intreaga lume inregistrand vanzari de peste 1,3 milioane de exemplare incepand cu 2002. in Germania, mai mult de 40% dintre limuzinele din acest segment de piata au

'E-ul' inscriptionat, si in mai multe tari din vestul Europei acest model Mercedes este numarul unu in clasa de lux. incepand cu 1947, cand modelul 170V a fost introdus ca predecesor direct al Clasei E, Mercedes-Benz a produs mai mult de 10 milioane de limuzine ce apartin acestui segment. Toate acestea transforma Clasa E in cea mai de succes limuzina business din lume.
Noua Clasa E va fi disponibila in Centrele Autorizate Mercedes-Benz din Romania incepand cu aceasta luna.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1157 :: 18.72MB