No SSO cookie

Noul Hyundai i30 se prezinta romanilor

voteaza
(0/ 0)
Noul Hyundai i30 se prezinta romanilor
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua generatie i30 – cel mai important model Hyundai la nivel local – este disponibila pe piata prin reteaua Hyundai Auto Romania.

 
 

Noua generatie i30 isi face debutul pe piata locala, completand gama de clasa compacta Hyundai si abordand noua linie tehnologica si de design a marcii. Integral redefinit fata de generatia anterioara, noul i30 hatchback se alatura compactei sedan Hyundai Elantra in competitia specifica vanzarilor de segment C la nivel national.

Proiectat, dezvoltat si fabricat in Europa, pentru clientii europeni

Proiectata si dezvoltata in cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, noua generatie i30 reprezinta cel mai recent model Hyundai dedicat pietei europene. Inclusiv procesul de productie aferent noului i30 este unul pur European, fiind concentrat in Cehia, la Nošovice. Importanta acordata pietei europene de catre producatorul corean este astfel confirmata si pusa in practica printr-un numar tot mai mare de modele, pornind de la productia ix35 si ix20 in Europa si pana la dezvoltarea unui nou model de clasa CD dedicat acestei piete – i40 – lansat la inceputul anului 2012 in Romania.

Noua generatie i30 prezinta o serie de 11 culori de caroserie dezvoltate pentru piata europeana. Sapte dintre acestea reprezinta cele mai populare culori disponibile pentru varianta anterioara i30, in timp ce alte 4 culori suplimentare vor anima noul hatchback Hyundai. La interior, noul i30 poate fi configurat in trei versiuni cromatice de tapiterie: negru, bej si albastru, disponibile in material textil, piele sau combinatie de piele si material textil.

Sase variante de motorizare pentru noul i30
Noua generatie i30 este alimentata de o gama vasta de propulsoare – trei diesel si trei pe benzina – dezvoltand puteri intre 90 si 135 CP. Cel mai popular motor diesel pentru i30 se anunta a fi unitatea 1.6 VGT ‘Ú-II’. Generand 110 CP la 4.000 rpm si 260 Nm la 1.900 rpm, propulsorul cu capacitatea de 1582 cc va accelera noua generatie i30 de la 0 la 100 km/h in mai putin de 11.5 secunde, atingand viteza maxima de 185 km/h si consumand numai 4 litri / 100 km, conform cifrelor oficiale privind ciclul de rulare mixt.
Si motorizarile pe benzina aferente noului i30 au fost setate pentru a oferi un echilibru excelent intre performante si economia de carburant. Spre exemplu, noul propulsor ‘Gamma’ GDI de 1.6 litri utilizeaza injectia directa pentru a spori puterea si cuplul generate, concomitent cu reducerea consumului si a emisiilor de noxe. Unitatea de 1591 cc livreaza 135 CP la 6.300 rpm si un cuplu de 164 Nm la 4.850 rpm. Dotat cu acest motor, noul i30 accelereaza pana la 100 km/h in numai 9.9 secunde si inregistreaza un consum de 5.7 litri / 100 km, in ciclul mixt. Viteza maxima aferenta acestui propulsor, in combinatie cu transmisia manuala in 6 trepte este de 195 km/h.



Transmisie in sase trepte pentru toate variantele de echipare i30
Posesorii noii generatii i30 vor avea posibilitatea de a opta intre transmisia automata si cea manuala, ambele dotate cu 6 trepte de viteza. Transmisia automata reprezinta dotare optionala pentru toate variantele de motorizare 1.6 litri, in timp ce unitatile 1.4 litri sunt dotate exclusiv cu cutie manuala.

Directie servoasistata electric cu trei moduri de functionare
Tehnologia ce imbunatateste dinamica noului i30 cuprinde o optiune inovativa, denumita ‘sistem Flex Steering’. Aceasta introduce trei moduri de operare a autovehiculului – confort, normal si sport – care au rolul de a varia nivelul de suport si raspuns la nivel de directie, pentru o adaptare cat mai eficienta la conditiile specifice de drum.

Mai mult spatiu interior, mai putin zgomot
Desi platforma modelului i30 a ramas neschimbata, masurand 2.655 mm, dimensiunile noii generatii au fost adaptate pentru a genera mai mult spatiu interior, atat pentru pasageri, cat si pentru bagaje.
Ocupantii locurilor din fata se bucura de 30 mm spatiu in plus la nivelul capului, 11 mm suplimentari la nivelul picioarelor si respectiv 14 mm aditionali la nivelul umerilor. Capacitatea portbagajului a crescut si ea cu 11 procente, pana la 378 litri.
Coeficientii NVH la nivel de zgomot motor inregistrat in cabina reprezinta cele mai bune valori ale clasei: zgomot motor la stationare – doar 38 dB, zgomot la accelerare – 52 dB, zgomot la vant – 63.6 dB.

Tehnologie generoasa
Calitatea si generozitatea dotarilor standard pentru noul i30 recomanda modelul Hyundai in topul segmentului C, demonstrand inca o data intentia producatorului de a livra tehnologie accesibila unui numar tot mai mare de clienti.

Tehnologia standard pentru versiunile de echipare i30 disponibile in Romania include: 6 airbaguri, ESP, asistenta la pornirea in rampa, directie servoasistata electric cu trei moduri de functionare, inchidere centralizata cu telecomanda, sistem activ de management al directiei (VSM), oglinzi exterioare actionate electric, aer conditionat, geamuri electrice fata, sistem audio radio-CD cu MP3, 4 boxe, USB si AUX, faruri de zi cu tehnologie LED, etc.

Printre dotarile optionale nou introduse pentru modelul de clasa compacta Hyundai se numara butonul start/stop motor, scaunele fata incalzite, pilotul automat si un sistem de navigatie cu afisaj tactil de 7 inch. Navigatia incorporeaza functii GPS cu actiune in timp real, suport multimedia si recunoastere vocala in zece limbi. Acestora li se adauga functii precum climatizarea automata cu dubla zona de actiune, incalzirea scaunelor din spate sau plafonul panoramic cu deschidere completa sau prin inclinare – pentru un plus de functionalitate si flexibilitate.     

“i30 reprezinta cel mai important model de volum pentru Hyundai la nivel national. Comercializat in Romania in aproximativ 10.000 exemplare, modelul precedent a reprezentat rampa de lansare perfecta pentru noua generatie i30. Complet restructurat, insa beneficiind de atuurile dobandite de modelul anterior, noua compacta Hyundai vine in completarea segmentului in care activam cu succes de anul trecut prin sedanul Elantra. La nivel european, i30 si-a dobandit locul in top 6 compacte, iar Hyundai Auto Romania va prelua acest obiectiv si la nivel national. Calitatea si tehnologia aferente noului i30, asimilate unei pozitionari corecte de pret, reprezinta premisele cresterii cotei Hyundai in segmentul compact,” a declarat Dragos Magdalina, director executiv al importatorului Hyundai in Romania.

Siguranta de 5 stele
Capitolul siguranta pasagerilor reprezinta o prioritate pentru Hyundai. Astfel, noul i30 dispune de cele mai recente tehnologii de siguranta pasiva si activa: ESP (Electronic Stability Program), VSM (Vehicle Stability Management), ABS (Anti-lock Braking System), BAS (emergency Brake Assist System), HAC (Hill Assist Control) si ESS (Emergency Stop Signal) – care avertizeaza in cazul franarii bruste, suplimentar semnalizarii conventionale la franare. Fiecare unitate i30 este acum dotata standard cu sase airbaguri – fata, laterale si cortina, in timp ce airbagul pentru protectia genunchilor soferului poate fi achizitionat ca dotare optionala.

Cea mai vasta garantie integrala fara limita de kilometri din piata
Pachetul Hyundai 5 Year Triple Care continua sa diferentieze Hyundai de restul jucatorilor auto la nivel de servicii post-vanzare. Garantia integrala de 5 ani reprezinta cea mai vasta oferta disponibila in piata fara restrangeri la nivelul distantelor parcurse. Pachetul de servicii este caracterizat prin transparenta totala si include de asemenea 5 ani de asistenta rutiera si 5 ani de verificari tehnice periodice gratuite.

Oferta speciala de finantare prin Tiriac Leasing
In scopul de a dezvolta accesibilitatea noului model i30, Hyundai Auto Romania si Tiriac Leasing au implementat un program comun de finantare leasing destinat persoanelor fizice si juridice. Oferta avantajoasa de finantare este completata prin:
•    6 luni asigurare Casco gratuita
•    4 plinuri de combustibil cadou
•    3 revizii gratuite

Variante de echipare si preturi locale
Noul Hyundai i30 este disponibil pe piata locala in patru versiuni de echipare aferente celor sase motorizari disponibile: Classic, Comfort, Highway si Exclusive. Configuratiile de stoc existente raspund solicitarilor generale survenite pe piata locala si sunt adaptate clientilor orientati catre buget, dar si celor cu interes pentru dotari premium. Preturile pentru noul Hyundai i30 in Romania pornesc de la 14.437 euro cu TVA inclus (11.643 euro plus TVA). Pozitionarea de pret sustine politica Hyundai de a livra produse de calitate inalta la preturi accesibile publicului larg. Perioada imediat urmatoare lansarii i30 este marcata de discounturi suplimentare, disponibile exclusiv in locatiile showroom ale retelei autorizate Hyundai Auto Romania.

Specificatii tehnice

 

Noua generatie i30

Caroserie si sasiu

Caroserie in 5 usi, hatchback, 5 locuri.

 

Motoare diesel

 

1,4 litri 90 CP

Tip / capacitate                         U-II 1,4, WGT, 4 cilindri, DOHC 16 valve / 1396 cc

Putere/ cuplu                 90 CP (66.0 kW) @ 4000 rpm / 220 Nm @1500~2750 rpm

Raport compresie          17.0

 

1,6 litri 110 CP

Tip / capacitate             U-II 1,6, VGT, 4 cilindri, DOHC 16 valve / 1582 cc

Putere/ cuplu                 110 CP (81.0 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm @ 1900~2750 rpm

Raport compresie          17.3

 

Noul 1,6 litri 128 CP

Tip/ capacitate              U-II 1,6, VGT, 4 cilindri, DOHC 16 valve / 1582 cc

Putere/ cuplu                 128 CP (94.0 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm @ 1900~2750 rpm

Raport compresie          17.3

 

Motoare pe benzina

 

1,4 litri 100 CP

Tip / capacitate             Gamma 1,4 MPI, 4 cilindri, DOHC 16 valve / 1396 cc

Putere / cuplu                100 CP (73.2 kW) @ 5500 rpm / 137 Nm @ 4200 rpm

Raport compresie          10.5

 

1,6 litri 120 CP

Tip / capacitate             Gamma 1,6 MPI,  4 cilindri, DOHC 16 valve / 1591 cc

Putere / cuplu                120 CP (88.0 kW) @ 6300 rpm / 156 Nm @ 4850 rpm

Raport compresie          10.5

 

1,6 litri 135 CP

Tip / capacitate             Gamma 1,6 GDI, 4 cilindri, DOHC 16 valve / 1591 cc

Putere / cuplu                135 CP (99.0 kW) @ 6300 rpm / 164 Nm @ 4850 rpm

Raport compresie          11.0

 

Transmisii

Diesel                                                   Benzina

1,4 (90) 1,6 (110 / 128)   1,4 (100)           1,6 (120 / 135)

Manuala                        6MT                  6MT / 6MT                     6MT                  6MT / 6MT

Automata                      -----                   6AT / 6AT                      -----                   6AT / 6AT

 

Suspensii

Fata                             Complet independenta MacPherson, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara stabilizatoare.

Spate                           Independenta – multibrat, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara stabilizatoare.

Directie

Tip                                Cremaliera si pinion, servodirectie actionata de motorul electric

Frane

Fata                              15/16 inch (280/300 mm) cu disc, actionata hidraulic

Spate                           14 inch (262mm)

 

Jante si anvelope

Standard                      6.0J x 15 inch otel                     195 / 65 R15

Optional                        6.5J x 16 inch aliaj                     205 / 55 R16

 

Roata de rezerva          Temporara

 

 

Capacitate (litri)

Rezervor                       53.0

Portbagaj                     378                   scaune spate nerabatate

1316                 scaune spate rabatate

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1687 :: 17.81MB