No SSO cookie

Noul Fiat Panda

voteaza
(0/ 0)
Noul Fiat Panda
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Fiat Panda vine în România

 
 
[poza1s]Lansat recent, în faţa presei internationale la Lisabona, Noul Fiat Panda este prezentat în avanpremieră naţionala la SIAB 2003, urmând să apară pe piaţa românească la începutul anului viitor, potrivita datelor primite de la importatorul oficial Auto Italia. Panda este un vehicul cu design original, care iese in evidenta prin dinamism si intreaga gama de caracteristici, de la practic la confortabil, specifice claselor superioare. Automobilul are un nume inconfundabil, usor de reţinut şi susţinut de peste douăzeci de ani de succese ale modelului lansat în 1980, şi care a încununat vânzarea a peste 5 milioane de exemplare. [poza2s]În decursul anilor, Panda a devenit un veritabil nume de marcă, încărcat de accente emoţionale, un nume de care automobiliştii din Italia şi din restul Europei sunt încă extrem de legaţi. Statisticile demonstrează ca în Italia aproape 90 % din populaţie îşi aminteste de acest nume, faţă de sub 40 % în cazul altor automobile bine-cunoscute pe piaţă. Noul supermini preia acum aceasta ştafetă, revigorând nu numai numele Panda, dar şi spiritul acestui automobil. Noul Fiat Panda confera o interpretare moderna valorilor şi personalităţii modelulului, cele care au transformat Panda într-un adevarat simbol în imaginaţia publicului. În plus, hotărârea Auto Fiat de a denumi noul automobil Panda, elimină complet îngrijorarea exprimată de competiţie cu privire la similaritatea dintre numele unuia dintre automobilele sale, existente deja pe piata şi ‘Gingo’, numele sub care noul automobil s-a facut cunoscut în timpul prezentărilor preliminare. [poza3s]Astfel, Fiat îşi ocupă locul dobândit pe drept, de lider al acestui segment unde numele firmei a marcat istoria de atitea ori: de la primul Fiat 600 la iat 500, de la Fiat 126 la primul Panda şi de la Cinquecento la Seicento. Primii împătimiţi care au descoperit automobilul ca fiind un mijloc de transport de neînlocuit, au condus automobile de oraş marca Fiat. Când a proiectat noul supermini, Fiat a apelat la puternica moştenire în domeniul ingineriei şi proiectării, construită în decursul anilor, precum şi la know-how-ul unic al acestei companii, datorită căruia s-a situat întotdeauna în frunte pe piaţa europeană în acest segment. Acest succes demonstrează reuşita Fiat în segmentul mini, nu numai în ceea ce priveşte numărul dar, mai presus de toate, în cîştigarea încrederii clienţilor săi: încrederea în marca Fiat şi experienţa proiectanţilor acesteia. [poza4s]Ambiţiile noului model nu se opresc aici. Cu Panda, Fiat este hotărât sa ridice nivelul calitativ în ceea ce priveşte confortul, siguranţa, tehnologia şi echipamentele. Scopul firmei este interpretarea know-how-ului bătrânului supermini, în lumina modificărilor prin care a trecut piaţa clienţilor acestei mărci şi a perspectivelor pozitive ale extinderii în viitor. Interesul reînnoit pentru acest tip de automobile reflectă modificările de pe piaţă. Segmentul mini este un segment care se modifică rapid în universul actual, ceea ce atrage atât clienţii tradiţionali ai acestui tip de automobile, dar şi pe cei ai altor clase. În acest sector trebuie ţinut seama de diversitatea cererii determinată de diferitele utilizări ale automobilului (în special în oraş, dar şi pe distanţe medii şi lungi), de numărul crescând de kilometri parcurşi anual, precum şi de cerinţele personale, în continuă schimbare. Toţi aceşti clienţi au în comun faptul ca au ales un supermini ca răspuns la anumite necesităţi. Acestea nu se reduc doar la dorinţa de a economisi, dar şi la natura relaţiei cu automobilul, care trebuie sa fie distractiv şi practic, relaxant, dar şi prietenos pentru ambient şi economic. [poza5s]Ultima realizare în familia Fiat este nivelul la care s-a ajuns în aceasta categorie. Este cel mai rapid răspuns la necesităţile publicului, care doreşte un automobil cu dimensiuni exterioare compacte, echipat cu tot confortul maşinilor mai mari, proiectat pentru un consum redus de combustibil. Totodată, Panda este un automobil vioi, ideal pentru traficul urban, dar perfect şi pentru călătorii mai lungi, apt întotdeauna să asigure ocupanţilor o călătorie relaxantă. Dintr-o anume privinţă, noul model este un amestec veritabil între diferite tipuri de automobile. Pe de-o parte, oferă un interior spaţios, flexibilitatea şi modularitatea unui vehicul multifuncţional (MPV - Multi Purpose Vehicle). Pe de altă parte, nivelul scaunului şoferului este ridicat faţă de sol, oferind imaginea unui mic automobil de teren - SUV. Noul Fiat Panda împrumută de asemenea de la limuzinele convenţionale întreaga satisfacţie a conducerii, dar şi starea de confort la bord care poate fi asigurată printr-o serie de dispozitive şi sisteme, unele absolut unice pentru gama supermini. [poza6s]Astfel, Fiat Panda stabileşte noi standarde de confort în aceasta categorie, oferind un design original, atrăgător şi un aer distractiv, care va culege un zâmbet admirativ de la toţi cei forţaţi să facă faţă unui trafic dificil, lipsei de spaţiu şi ritmului frenetic al vieţii din centrele urbane. Noul Panda este destinat să surprindă iar şi iar prin abilitatea de adaptare la diferite situaţii şi la necesităţile conducătorului său. În primul rând, noul model este un automobil flexibil şi util. Atributele sale, care se refera la spaţiu şi ergonomie, de exemplu, îl ridica în vârful categoriei sale, pe când gama largă oferă oricui versiunea care răspunde cel mai bine cerinţelor personale. Noul Panda este doar primul membru al unei familii care va creşte cu timpul: versiunea 4x4 şi o versiune viitoare de teren cu o linie sportivă, acestea vor fi următoarele caracteristici în anii care vin. Stil şi caracter. Evident dintr-o forma originală, dinamică, care face ca acest model să arate pentru toata lumea ca un mic vehicul de teren. Plus noul design din interior, care confirmă impresia de calitate ridicată transmisă de acest model de la prima privire. Un automobil atractiv care poate fi dotat cu o gamă largă de accesorii. [poza7s]Tehnologie şi inovatie sunt cuvintele cheie care definesc experienta cu Noul Fiat Panda. Astfel, automobilul este dotat cu un motor cu performante remarcabile, dar foarte zgircit cind este vorba de consumul de combustibil (rezultatele il situeaza printre cele mai bune automobile din aceasta categorie) si reprezinta o solutie eficace in oras si in afara orasului. Acest loc de frunte l-a obtinut motorul de 70 CP 1.3 16v Multijet, cea mai buna realizare in domeniul ingineriei motoarelor turbodiesel mici. Aceste motoare sunt oferite cu cutii de viteze fiabile, inovative, cum este Dualogic. Noul automobil urban Fiat este, de asemenea, unul dintre cele mai sigure supermini-uri din categorie. Aceasta calitate se datoreaza unui mare numar de dispozitive si sisteme sofisticate adoptate pentru a oferi securitate preventiva, activa si pasiva. Ca sa nu mai amintim ca, odata urcat la volan, descoperi placerea infinita de a conduce si a calatori datorata in primul rind sistemului automat de aer conditionat si trapei Skydome. Panda este un automobil cu substanta si calitate. A fost creat prin folosirea unei tehnologii robuste, pentru care Fiat a folosit cele mai bune resurse si cele mai sofisticate proceduri. Rezultatul este un automobil fiabil, de foarte buna calitate, care combina echiparea exclusiva cu confortul si securitatea. De exemplu, rigiditatea la torsiune a caroseriei este printre cele mai bune din acest segment (70,500 daNm/rad), in timp ce noul Fiat Panda este singurul model din aceasta categorie captusit pe 99 % din suprafata habitaclului. Ba chiar mai mult, acest supermini a trecut cele mai dure teste pentru a asigura o maxima protectie soferului si pasagerilor. Toate aceste trasaturi fac din noul Panda o masinuta nostima de dimensiunea unei cescute, care insa reprezinta o investitie valoroasa datorita caracteristicilor sale deosebite, a costurilor de exploatare si a valorii de revinzare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0736 :: 17.78MB