No SSO cookie

Noul Audi Q5: sportiv si flexibil

voteaza
(0/ 0)
Noul Audi Q5: sportiv si flexibil
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

·SUV-ul de performanta de la Audi ridica stacheta ·Tehnologii inovative pentru o conducere dinamica ·Interior spatios cu o multitudine de functii inteligente

 
 

Ingolstadt - Noul Audi Q5 combina dinamismul unei berline sport cu un interior extrem de variabil si optiuni flexibile pentru utilizarea in timpul liber si impreuna cu familia. Motoarele puternice si eficiente, tractiunea integrala quattro permanenta si mecanismul de rulare agil au fost combinate pentru crearea unui pachet tehnologic superior, atat pentru conducerea pe teren normal, cat si pe teren accidentat. Functiile de ultima generatie, precum transmisia S tronic cu sapte trepte de viteza si dublu ambreiaj si sistemul de control "Audi drive select", sunt dovezi ale sloganului Audi Vorsprung durch Technik (Progres prin tehnologie). Cel mai sportiv SUV din clasa sa este dinamic, multifunctional si confortabil.

Dimensiunile indica faptul ca acesta este un SUV de proportii complet noi. Avand o lungime de 4,63 m (15,19 ft) si o latime de 1,88 m (6,17 ft), noul Audi Q5 are o inaltime de numai 1,65 m (5,41 ft) - fiind un model mai sportiv decat toti concurentii sai. Mai mult, acest SUV stabileste un alt punct de referinta in clasa sa, avand un coeficient aerodinamic scazut de 0,33.

Cu eleganta sa sportiva si formele sculptate cu maiestrie, designul noului Q5 se imbina perfect cu caracterul marcii Audi. Partea frontala este dominata de faruri expresive in ambele parti ale grilei mari formate dintr-un singur cadru; la cerere, acestea pot fi inlocuite cu faruri bi-xenon si lumini diurne cu LED-uri. Privit din lateral, rotile mari si marginile ridicate sunt dotari extrem de remarcabile.
Incununata de un grilaj, linia inclinata a plafonului subliniaza stilul suplu, gen coupe. In partea din spate, hayonul curbat - fabricat din aluminiu, la fel ca si capota - indica faptul ca acest SUV este inrudit cu fratele sau mai mare, Audi Q7. Luminile din spate sunt disponibile de asemenea cu LED-uri atractive.

Audi ofera trei optiuni diferite pentru ornamentele exterioare ale modelului Q5 - negru (standard), culori contrastante sau finisare completa in culoarea autovehiculului. Sunt disponibile, de asemenea, doua pachete pentru caroserii. Pachetul exterior S line confera un aspect sportiv incontestabil SUV-ului de performanta, in timp ce pachetul off-road alternativ, cu sistem de protectie a zonei de sub caroserie in fata si in spate si jante de 19 inch, ii confera un aer robust.

Ampatament lung, interior spatios

Avand 2,81 metri (9,22 ft), ampatamentul este cel mai lung din segmentul sau - creand un interior spatios la bordul noului Audi Q5. Autovehiculul poate transporta confortabil cinci persoane in scaunele flexibile cu design ergonomic. Spatarele scaunelor din spate au posibilitatea de reglare a unghiului de inclinare si pot fi rabatate cu usurinta prin activarea manetei cu telecomanda din portbagaj. Acest compartiment, care ofera acces la o alta zona de depozitare situata sub podea, isi mareste apoi volumul de la 540 la 1.560 de litri (de la 19,07 la 55,09 ft³). Lista de dotari optionale include un set de montare a bagajelor pe acoperis, o plasa pentru bagaje si captuseala pentru portbagaj.

Audi Q5 este perfecta pentru sport, timp liber si activitati de familie. Optional, Audi ofera un scaun spate suplimentar, care poate fi glisat 100 de milimetri (3,94 inch) in lungime, pentru a asigura spatiu de depozitare. Scaunul pasagerului din fata poate fi echipat cu un spatar rabatabil pentru transportarea obiectelor lungi, precum placile de surf. Printre celelalte dotari optionale se numara diverse compartimente de depozitare practice, suporturi pentru pahare, suporturi pentru sticle si prize de curent integrate. La cerere, Audi ofera chiar si un suport pentru pahare cu reglare termostatica pentru a mentine bauturile calde sau reci. Pachetul optional de depozitare prezinta un alt detaliu inteligent - un carlig de fixare in zona inferioara de pe partea pasagerului unde pot fi atasate diverse accesorii de depozitare.

Echipamentele de siguranta de inalta performanta sunt un lucru firesc pentru autovehiculele Audi. La scaunele din fata, limitatoarele centurilor de siguranta si airbag-urile colaboreaza intr-un mod nou si foarte inteligent. Caroseria modelului Audi Q5 este in special fabricata din componente de otel de mare si foarte mare rezistenta, asamblate cu precizie maxima. Acestea reduc greutatea, imbunatatind in acelasi timp rezistenta la impact, precum si rigiditatea si vibratiile.

Audi Q5 utilizeaza in interior elemente de design specifice marcii, insa adauga propriile variatii unice - de exemplu, postul de conducere orientat catre sofer este mai inalt, pentru mentinerea unei pozitii drepte in timpul condusului. Functiile ergonomice sunt exemplare, fiind o lauda adusa maiestriei fara compromisuri a marcii Audi - un rasfat al simturilor in ceea ce priveste aspectul si senzatiile. Interiorul bine conturat este si mai fermecator datorita materialelor fine, cum ar fi aluminiul, lemnul special, cromul, pielea si Alcantara, precum si datorita unei selectii mari de pachete optionale de design.

Audi Q5 are ca dotari standard o frana de parcare electromecanica, o cheie cu cip, un sistem de climatizare si un ecran in panoul de instrumente care afiseaza, printre altele, treapta de viteza recomandata pentru o conducere eficienta intr-o situatie data. O alta dotare standard este monitorul central mare. Atunci cand se adauga un sistem de navigatie integrat, multe dintre comenzi sunt comutate in panoul MMI din consola centrala. Acesta reprezinta noua generatie de sisteme ultra-performante de pe piata - are si mai multe imagini grafice intuitive si poate fi controlat prin intermediul butonului rotativ.

Motoarele - puternice si eficiente

Audi Q5 iese din linia de productie in trei variante de motorizare - un motor pe benzina si doua unitati TDI. Toate motoarele sunt prevazute cu injectie directa si turbocompresor si sunt caracterizate prin performanta remarcabila, capacitate mare de propulsie si functionare la nivel ridicat, oferind in acelasi timp o impresionanta economie de carburant.

Motorul 2.0 TFSI a fost reproiectat in intregime. Acest motor cu patru cilindri utilizeaza trei functii de tehnologie avansata - turbocompresorul, injectia directa cu benzina si sistemul inovativ Audi pentru controlarea variabila a cursei supapelor.

 

Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3953 :: 17.8MB