Propulsorul noului 911 GT2 este bazat pe motorul boxer cu sase cilindri al modelului 911 turbo supraalimentat prin intermediul a doua turbine cu gaz ce folosesc geometrie variabila (VTG). Motorul boxer de 3.6 litri ofera o putere maxima de 530 CP (390 kW) la 6.500 rpm, iar valoarea cuplului maxim este de 680 Nm oferiti constant intre 2.200 si 4.500 rpm. Cu o greutate de 1.440 kg, 911 GT2 ofera un
Cresterea puterii cu 50 CP fata de versiunea "normala" a acestui motor este asigurata de cele doua turbocompresoare de dimensuni mari ce pot oferi o presiune superioara. Pentru prima data, inginerii Porsche au combinat motorul turboalimentat cu o admisie de aer variabila, o revolutie in domeniul motoarelor turboalimentate.
Admisia variabila functioneaza pe principului aerului oscilant in timpul fazei
911 GT2 a reusit noi performante si in ceea ce priveste controlul emisiilor poluante. Este primul Porsche omologat pentru uz stradal ce este dotat cu evacuare amorsata si esapament din titaniu ca echipare standard. Acest material scump reduce greutatea cu 50% in comparatie cu otelul, tot ansamblul cantarind doar 9 kg.
Noul 911 GT2 vine dotat standard cu frane PCCB ce folosesc discuri fabricate din material compozit fibra de carbon/ ceramic. Acestea ofera o forta maxima de franare ce se mentine la acelasi nivel indiferent de conditii. Un alt avantaj al franelor PCCB este reducerea greutatii fata de discurile de otel cu aproximativ 20 kg.
Alta dotare standard este sistemul electronic de control al suspensiei PASM Porsche Active Suspension Management. GT2 este dotat cu roti de 19 inch din aliaj ce sunt "incaltate" cu anvelope 235/35 ZR19 in fata si 325/30 ZR 19 in spate.
Pretul de baza pentru model pentru este de 177 481 euro fata TVA, ceea ce il evidentiaza ca cel mai scump model din gama Porsche actuala. Noul model este disponibil pentru comenzi si in Romania.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!