No SSO cookie

Nissan Qashqai - lansat in Romania

voteaza
(0/ 0)
Nissan Qashqai - lansat in Romania
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel mai nou model de la Nissan poate fi vazut si pe soselele din Romania. Incepand de azi, reteaua de dealeri Nissan comercializeaza Noul Nissan Qashqai* - un nomad pentru care obstacolele unui oras aglomerat nu exista.

 
 

1.jpg
« Unic » este un termen mult prea des vehiculat si totusi, daca vorbim despre noul Nissan Qashqai, se potriveste perfect. Berlina cu caracteristici de SUV, Qashqai este o propunere cu adevarat unica, o alternativa la clasa compacta.

Acceptand ideea ca gusturile clientilor in materie de automobil incep sa se modifice, Nissan da tonul schimbarii si propune un vehicul care nu are nimic de-a face cu conventionalul. Insasi clasificarea lui este dificila: este mai mare decat o berlina, are calitati de SUV si abilitati 4X4. Suficient incat Qashqai sa fie un automobil agil care ne reflecta personalitatea si ne stimuleaza imaginatia – cu alte cuvinte, o masina care refuza sa se conformeze normelor si care cere o gandire la fel de “neconformista”.
2.jpg
“Ca si pe alte piete din Europa, preferintele clientul roman in materie de automobil incep sa se schimbe: acestia incep sa prefere produse care sa reprezinte o combinatie intre arta si tehnologie. Nissan a detectat aceasta noua mentalitate a cumparatorului de automobile si are indrazneala sa propuna un vehicul total atipic intr-un segment foarte conservator cum este cel compact.
Nici ca puteam gasi un cadru mai potrivit pentru lansarea unui astfel de model: intr-un oras atat de aglomerat ca Bucurestiul, dar intr-un show room Nissan in intregime nou apartinand dealerului Serus, un show room care prefigureaza amploarea si anvergura la care va ajunge reteaua de dealeri Nissan in urmatorii ani.”, a declarat Nicolas IANCULESCU, Directorul Nissan in Romania.

3.jpg
La fel ca si exteriorul, interiorul a fost conceput pentru a explora anumite contraste, astfel incat sa satisfaca exigente de cele mai multe ori diferite: ale soferului si ale pasagerilor.
Pentru Qashqai, Nissan a creat o zona dedicata postului de conducere foarte bine delimitata de spatiul de care beneficiaza pasagerii: acesta este separat de pasagerul din fata prin consola centrala inaltata. Una dintre comenzile principale ale lui Qashqai, cea a sistemului All Mode 4x4, este amplasata in partea din fata a consolei, imediat sub levierul de dimensiuni reduse al schimbatorului de viteze.
Gratie inaltimii si garzii la sol semnificative, soferul si pasagerii sunt asezati mai sus decat intr-un vehicul conventional, fara insa a avea senzatia ca sunt
4.jpg
instalati in varful vehiculului.

* Numele masinii vine de la un trib nomad, care traieste in desertul de la poalele lantului muntilor Zagros din sud-estul Iranului. Astfel QASHQAI trebuie considerat un fel de nomad urban. Pronuntie corecta: Cash-kye .

Ca echipament unic in aceasta categorie, Qashqai dispune de un acoperis vitrat panoramic fix care se intinde deasupra cele doua randuri de scaune, contribuind la crearea unui spatiu luminos si aerisit. Iar daca prea multa lumina va deranjeaza, un parasolar electric cu comanda « one touch » se desfasoara instantaneu.

5.jpg
Portbagajul are o capacitate de aproape 410 de litri, iar cu scaunele din spate pliate, capacitatea creste la circa de 1513 litri.

Luati ce e mai bun dintr-un SUV – aderenta, pozitie inalta, spatiu interior – si alaturati-le celor mai interesante caracteristici ale unei berline cu haion – dinamism, confort, tinuta de drum. Ce obtineti? Qashqai.

Pastrand linia contrastelor, Qashqai este propus in 2 versiuni: doua roti motrice si ALL MODE 4x4, definind practic 2 modele distincte.

Dezvoltat de Nissan, sistemul ALL MODE 4x4 asigura in permanenta cea
6.jpg
mai buna aderenta posibila, in toate circumstantele. Dar, contrar numeroaselor transmisii cu patru roti motrice, sistemul ALL MODE 4x4 face apel la electronica mai degraba decat la simple pompe hidraulice pentru a asigura transferul optim al cuplului intre punti sau roti.

In plus fata de sistemul ALL MODE 4x4, Qashqai dispune de cea de-a opta generatie Bosch a sistemului ESP, de sistemul CBC (Controlul Franarii in Curbe), EUC (Controlul sub-virajului), HFC (Hydraulic Fade Compensation – dispozitiv care compenseaza pierderea eficacitatii franelor generata de o utilizare intensa si o temperatura excesiva).

QASHQAI dispune de patru motoare, dintre care doua pe benzina si doua Diesel. Gama acestora incepe cu un motor pe benzina 1.6 L de 115 CP (84 kW) si unul Diesel 1.5 dCi de 106 CP (78 kW), continuandu-se cu alte doua, avand patru cilindri: 2.0 L pe benzina de 140 CP (103 kW) si 2.0 L Diesel 150 CP (110 kW).
In functie de motorizari, sunt disponibile doua cutii de viteze manuale (cu 5 sau 6 trepte), o cutie de viteze automata cu 6 trepte si o transmisie cu variatie continua (CVT) ultramoderna.

Transmisia Nissan 4x4 All-Mode, deosebit de apreciata inca de la inceputurile lui X-Trail, este disponibila pe versiunile de 2.0 L. Chiar daca garda la sol a lui QASHQAI este mai mare decat cea a unei berline traditionale, acesta nu este un vehicul de teren. Cele patru roti motrice ale sale ofera aderenta, performanta si siguranta in orice anotimp.

QASHQAI este indraznet, plin de imaginatie si pasionant, cu totul diferit de vehiculele existente acum pe piata. Cu QASHQAI, Nissan este mai mult ca oricand SHIFT_ !

Pretul fara taxe pentru versiunea doua roti motrice, motor de 1,6 L 115 CP in versiunea de echipare Visia este de 15,874 Euro (18,900 Euro cu toate taxele).

Pretul pentru versiunea 2.0 dCi 150 CP, patru roti motrice in versiunea de echipare Visia este de 21,815 Euro (25,960 Euro cu toate taxele).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2365 :: 22.16MB