No SSO cookie

Nissan Qashqai - drive test

voteaza
(5/ 1)
Nissan Qashqai - drive test
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Lansat anul trecut la Salonul Auto de la Paris, Nissan Qashqai este o creatie a NDE (Nissan Design Europe), un concept nou, unic in lume, care doreste sa imbine confortul si eficienta compactelor clasice cu abilitatile 4x4 ale unui SUV.

 
 

1.jpg
Qashqai dispune de patru motoare, dintre care doua pe benzina si doua Diesel. Gama acestora incepe cu un motor pe benzina 1.6 L de 115 CP (84 kW) si unul Diesel 1.5 dCi de 106 CP (78 kW), continuandu-se cu alte doua, avand patru cilindri: 2.0 L pe benzina de 140 CP (103 kW) si 2.0 L Diesel 150 CP (110 kW).

Varianta testata de noi a avut motorul de 1.6L, benzina.1


Daca privesti Qashqai-ul in poza si n-ai avut niciodata ocazia sa-l vezi in realitate ramai cu impresia ca ca modelul este un SUV. Totusi, in realitate lucrurile stau altfel, Qashqai este un “pui” de SUV. Aspectul exterior ne duce cu gandul la Murano pe cand interiorul e destul de asemanator cu cel

2.jpg
din Infiniti.

 

Pozitia de condus este inalta, botul inaltat si spatiul interior generos iti creeaza senzatia ca te afli la bordul unei masini de teren. Calitatea materialelor este buna, volanul si schimbatorul de viteze sunt imbracate in piele, iar designul ceasurilor de bord si a consolei centrale este foarte placut. Scaunul, pentru ca trebuie sa amintesc de el, m-a impresionat in mod deosebit. Este foarte moale, comod, si alaturi de cotiera culisanta iti ofera o pozitie de condus exceptionala, parca te-ai afla in fotoliul de acasa. In dotarea standard masina dispune de o multitudine de dotari care pot sa va faca viata in masina mult mai placuta, dintre care amintesc aici sistemul de climatizare, sistem audio cu CD, sistem Bluetooth pentru telefonul mobil,

3.jpg
computer de bord , geamuri electrice fata si spate, oglinzi cu reglaj electric incalzite, torpedou cu racire.

 

Qashqai-ul testat de noi era o versiune Tekna, o versiune cu ceva in plus fata de dotarea standard, adica sistem de climatizare dual, oglinzi retractabile, senzori de ploaie, jante de aliaj de 16” si faruri cu aprindere automata. Varianta de top dispune pe langa scaunele de piele incalzite, jante de 17” etc, de plafon panoramic vitrat care in opinia mea face toti banii.

 

Masina se comporta bine pe sosea, motorul de 1.6 litri este destul de vioi, eu personal as prefera totusi unul mai puternic. Cutia de viteze are cursa scurta si foarte precisa. Franele beneficieaza de sistemul HFC (Hydraulic

4.jpg
Fade Compensation – dispozitiv care compenseaza pierderea eficacitatii franelor generata de o utilizare intensa si o temperatura excesiva), sistem care ii permite masinii sa franeze promt chiar si in conditii de folosire excesiva. Un lucru care mi-a placut in mod deosebit a fost sunetul pe care il scoate motorul turat, sunet care inspira forta. Ce nu mi-a placut au fost suspensiile extrem de rigide, zdruncinaturile fiind compesate in mare parte de moliciunea scaunului.

 

Capacitatea portbagajului este de 410 litri si se poate extinde pana la 1513 litri cu scaunele din spate rabatate. Spatii pentru depozitare exista si in cotiera, n-am probat dar as putea sa garantez ca acolo incape o sticla de cola de 1l in picioare, plus torpedoul compartimentat, cu functie de racire, lucru extrem de util mai ales vara. Preturile incep de la 18.900 euro DTP pt varianta cu motor de 1,6L ,115 CP in versiunea de echipare Visia si ajung pana la 27830 euro DTP pentru versiunea cu motor de 2.0L diesel, 4x4, cu varianta de echipare de top Tekna Plus.
Per total masina ne-a lasat o impresie foarte buna, conceptul fiind extrem de interesant. Nissan Qashqai iese din tipare si suntem siguri ca impactul asupra publicului va fi extrem de pozitiv, lucru dedus si din reactiile oamenilor de pe strada.

Pentru mai multe detalii despre acest model va rugam sa vizitati www.nissan.ro

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1088 :: 22.1MB