No SSO cookie

Marcus Gronholm s-a impus în Raliul Ciprului

voteaza
(0/ 0)
Marcus Gronholm s-a impus în Raliul Ciprului
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Gronholm s-a impus în Raliul Ciprului

 
 
[poza1s]Din cele 40 de echipaje care au luat startul din Limassol doar 21 au reuşit să termine cele trei bucle ale raliului. Marcus Gronholm şi-a adjudecat primul succes după cel reuşit anul trecut în Argentina, fiind totodată şi prima victorie pentru noul 307 WRC. Finlandezul a preluat astfel conducerea în clasamentul piloţilor, având un punct avans faţă de Sebastien Loeb şi două faţă de Markko Martin. În competiţia constructorilor, Ford şi-a păstrat prima poziţie, locurile următoare fiind ocupate la mică distanţă de Citroën şi Peugeot. Raliul Ciprului - Clasament final [poza2s] 1.Marcus Grönholm / Timo RautiainenPeugeot 307 WRC4h58m44,5s 2. Sebastien Loeb / Daniel Elena Citroën Xsara WRC4h59m38,5s 3. Markko Martin / Michael Park Ford Focus RS WRC 04 4h59m53,6s 4. Carlos Sainz / Marc MartiCitroën Xsara WRC5h02m02,5s 5. Harri Rovanpera / Risto PietilainenPeugeot 307 WRC5h05m53,5s 6. Petter Solberg / Phil Mills Subaru Impreza WRC5h09m07,6s [poza3s] 7. Mikko Hirvonen / Jarmo LehtinenSubaru Impreza WRC5h09m19,4s 8. Janne Tuohino / Jukka Aho Ford Focus WRC 025h12m55,2s Clasamentul Campionatului Mondial de Raliuri: Piloţi: Marcus Gronhölm 34p; Sebastien Loeb 33p; Markko Martin 32p; Petter Solberg 26p; Carlos Sainz 18p; Francois Duval 14 p, etc. Constructori: Ford 53p; Citroën 51p; Peugeot 47p; [poza4s]Subaru 36p; Mitsubishi 5p. Ultimă oră! În urma verificărilor tehnice de la finalul raliului, oficialii FIA au cerut investigaţii suplimentare în privinţa pompelor de apă montate pe maşinile Peugeot 307 WRC şi Citroën Xsara WRC, care au ocupat poziţiile 1, 2, 4 şi 5 în Raliul Ciprului. Cele două modele sunt prevăzute cu acelaşi grup propulsor de bază (XU7), regulamentul tehnic al FIA obligând constructorii să folosească pompa de apă standard. Rezultatele din Cipru rămân provizorii până la definitivarea investigaţiilor suplimentare. Ultima dată când s-a înregistrat o situaţie similară a fost în Raliul Monte Carlo din 1999, când Colin McRae a fost exclus din clasament, Focus-ul britanicului neavând o pompă de apă standard. Era prima etapă de campionat mondial la care participa modelul Focus WRC. Comunicatul FIA precizează: "Una din componentele de pe maşinile 5 & 6 şi 3 & 4 trebuie verificată în privinţa componentelor de serie. Verificările vor fi efectuate miercuri 19 mai, până atunci clasamentul fiind considerat provizoriu." Echipajele Mitsubishi formate din Gilles Panizzi / Hervé Panizzi şi Kristian Sohlberg / Kaj Lindström au fost constrânse să abandoneze în prima zi a etapei secunde. Următoarea etapă a Campionatului Mondial de Raliuri va avea loc între 3 şi 6 iunie în Grecia, Mitsubishi urmând să alinieze două maşini pentru Gilles Panizzi şi Daniel Sola

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1175 :: 22.09MB