No SSO cookie

LEASING - o solutie optima

voteaza
(0/ 0)
LEASING - o solutie optima
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Achizitionarea unui autoturism in sistem leasing a devenit in Romania un fapt obisnuit, cumparatorul fiind realmente sub o avalansa de oferte si societati de leasing. Mai putin obisnuit este ca acest sistem a prins mai intai pentru masinile scumpe, in general de import, care se adreseaza in exclusivitate celor mai cu dare de mana, pentru ca, in cea mai mare parte, finantarile erau din surse externe. A face leasing pentru autoturisme de productie autohtona (Dacia sau ARO) parea si chiar era pana nu demult o afacere "neserioasa", majoritatea romanilor care-si doreau mult visata Dacie trebuind sa-si adune costiinciosi banut langa banut pentru a ajunge la suma care reprezenta pretul unui autoturism nou. Si asta daca mai era posibil... Una din societatile de leasing cu capital integral romanesc, care s-a lansat cu succes pe piata leasing-ului pentru autoturisme si cu precadere pentru Dacia si ARO, este Capital Leasing. Printr-o echipa tanara dar competenta, Capital Leasing va scoate din impas atunci cand considerati ca pentru afacerea dumneavoastra ar fi oportun sa cumparati un mijloc de transport, dar parca reinvestirea acestei sume de bani ar fi mai tentanta. Prin leasing puteti rezolva ambele probleme, fara a fi nevoie de cereri de creditare, garantii, ipoteci etc., singura conditie fiind fiabilitatea afacerii dumneavoastra. Efectuarea unei investitii, respectiv achizitionarea unui autoturism sau a unei autoutilitare in sistem leasing prin Capital Leasing, in cele doua variante, financiar sau operational, asigura o serie de avantaje atat de ordin economic cat si practic. In primul rand, este vorba de efortul financiar pe care il face utilizatorul, care, prin esalonarea lui in timp, il face sa intre in categoria "cheltuieli curente". In al doilea rand, nu sunt deloc de neglijat avantajele fiscale de care beneficiaza utilizatorul in urma incheierii unui contract leasing, care, combinat cu utilitatea practica a bunului, dau o cu totul alta imagine despre cum se pot gestiona optim banii dumneavoastra. Inca ceva: cererea dumneavoastra de finantare va este solutionata cu promptitudine, pe baza unei analize complete si competente a capacitatii economico-financiare a firmei, cu maximum de operativitate (48 ore). Un alt "amanunt" pe care trebuie sa-l luati in considerare: ratele de leasing includ toate costurile si cheltuielile conexe (inmatriculare, impozite, asigurari etc.), astfel incat nu veti mai avea alte drumuri de facut sau alti bani de cheltuit. Daca mai adaugam ca solicitantul nu va mai face "cunostinta" cu obositoarele si costisitoarele demersuri pe la diferite banci, in speranta unei creditari, si ca masina este predata la cheie (ridicarea masinii fiind etapa imediat urmatoare semnarii contractului de leasing), credem ca v-am convins ca achizitionarea unei masini noi nu este nici pe departe un vis. Mai mult, Capital Leasing a trecut de aproape un an de zile la un program de finantare in sistem leasing si pentru persoane fizice, fiind printre primele societati de leasing care au incheiat astfel de contracte. Fiecare solicitant, fie persoana juridica, fie persoana fizica, isi are propria optiune in alegerea marcii, modelului, caracteristicilor tehnice ale bunului cerut in leasing, iar aceasta optiune este respectata cu strictete prin clauzele contractuale - nefiind nici momentul si nici locul de a face publicitate uneia sau alteia din marcile auto. Totusi, referindu-ne cu precadere la cei care au o mica afacere, care de altfel detin majoritatea in randul solicitantilor pe piata leasing-ului, nu putem sa nu le atragem atentia ca Dacia ramane inca, cu sau fara voia noastra, si masina bogatului, si cea a saracului. Nu este "mandrie patriotica", ci o realitate. Sa va dam cateva certitudini: - pretul de achizitie al unui autoturism din gama Dacia a mai crescut, dar este foarte redus in comparatie cu orice alta marca auto; - fiabilitatea grupului propulsor si a cutiei de viteze a crescut cu peste 50%, de la introducerea motoarelor pe injectie cu catalizator, respectandu-se normele Euro, dar eliminandu-se clasicile probleme care persistau de decenii la Dacia: aprindere, carburatie... - costurile de intretinere sunt foarte reduse, iar piesele de schimb nu sunt o problema; - gama autoturismelor Dacia satisface cu brio cerintele transportatorilor (distribuitorilor) mici si mijlocii, putandu-se alege intre tractiunea pe fata, spate sau integrala; - modelul SuperNova si-a adjudecat deja primul loc in randul masinilor de oras, fiind un varf de lance printr-un "temperament" nemaiintalnit pana acum. Concluzionand, daca doriti sa va completati parcul auto, in special, cu gama Dacia, fara a fi nevoiti sa imobilizati importante resurse financiare necesare dezvoltarii afacerii dumneavoastra, Capital Leasing poate fi cea mai buna solutie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1183 :: 22.18MB