No SSO cookie

LANSARE AUTO ROM

voteaza
(0/ 0)
LANSARE AUTO ROM
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AUTO ROM lansează în România noul Mercedes-Benz Clasa A

 
 
[poza1s]AUTO ROM SRL, Distribuitor General DaimlerChrysler AG a lansat saptamana trecuta in Romania noul Mercedes-Benz Clasa A sub motto-ul “Follow your own star”. Noul Mercedes-Benz Clasa A este disponibil incepand cu 18. octombrie 2004 la toti dealerii Mercedes-Benz din tara. Nici o generatie nu seamana cu cele anterioare. Fiecare are propriile visuri si dorinte. Tendinta în ziua de azi este sa nu se tina cont de nici o tendinta. Oamenii mizeaza pe individualizare si vor sa-si urmeze propriul lor drum in viata. Pentru acesti oameni, am construit un automobil: noua Clasa A. Povestea noii Clase A s-a nascut tocmai prin incalcarea unei [poza2s]reguli nescrise care spune ca o masina foarte sigura trebuie sa fie si foarte mare. Adica o regula care spune ca trebuie sa alegi intre siguranta si agilitate. Infruntand aceasta regula, Mercedes-Benz si-a pornit mica revolutie. Dupa 7 ani de productie si 1,1 milioane de unitati vandute in intreaga lume, Mercedes-Benz a deschis un nou capitol in povestea de succes a clasei A prin lansarea unui nou model mai atragator si mai ales mai inovator. Prin conceptul sandwich, noua Clasa A cumuleaza multiple beneficii. Vorbim de standardele inalte Mercedes cu privire la siguranta pasagerilor, utilizarea exemplara a spatiului si o versatilitatea incontestabila. Spatiului interior este mult marit fata de modelul anterior si superior modelelor cu care intra in competitie directa. Noua Clasa A isi devanseaza cu mult competitorii cand vine vorba de stil si clasa, stabilind astfel noi standarde. [poza3s]Gama de modele a noii Clase A cuprinde doua tipuri de caroserie, fiecare avand o personalitate distincta: versatilului model cu cinci usi i se alatura pentru prima data modelul cu trei usi a carui sportivitate si stil sunt menite sa capteze privirile. Conceptul unic si atragator de monovolum diferentiaza in mod clar autoturismele compacte Mercedes-Benz de celelalte modele din segment. Liniile caroseriei urmeaza caracterul special al noii Clasei A si subliniaza atributele sale: dinamism, inteligenta si atractivitate. Faruri restilizate, o grila a radiatorului mai indrazneata, aripi puternic conturate intaresc impresia generala de dinamism, incredere si compactibilitate. Caracteristici de siguranta pentru protectia pasagerilor A doua generatie a [poza4s]Clasei A este fidela reputatiei sale de trend setter in tehnologie: o serie de inovatii care sporesc siguranta in trafic si confortul in timpul conducerii; adunate dau peste 200 de elemente de design patentate reunite intr-un nou automobil compact. Elementele includ airbag-uri frontale in doua trepte, in functie de severitatea impactului, centuri de siguranta pretensionate pentru scaunele din fata si din spate stanga/dreapta, centuri de siguranta cu limitator de forta si ca noutate, airbag-uri laterale pentru cap si torace (in locul airbag-urilor laterale de la modelul anterior). O noua punte spate si un nou sistem de amortizare selectiv Noi inovatii au permis Mercedes-Benz sa faca un progres considerabil in ceea ce priveste siguranta si stabilitatea noii Clase A.[poza5s] Cea mai importanta inovatie a sasiului este puntea spate parabolica, care include localizarea precisa a rotilor si o stabilitate excelenta in viraje. In concluzie, noua punte spate are un rol central in obtinerea sigurantei, manevrabilitatii si confortului ridicat oferite de noua Clasa A. O alta inovatie ingenioasa, care este disponibila in echiparea standard cu sasiul noului model, este noul sistem de amortizare selectiv care constituie o premiera in domeniu. Noua tehnologie este capabila sa regleze amortizarea in functie de situatiile din trafic: la viteza redusa generata probabil de conditii de drum mai dificile sistemul de amortizare este mai moale asigurand un confort sporit. O data cu cresterea vitezei sistemul de amortizare devine mai rigid oferind o stabilitate dinamica deosebit de buna chiar si in virajele abordate cu viteza mare. [poza6s] Crestere semnificativa a puterii si a momentului si un consum de combustibil redus Mai multa putere, un moment mai mare, o placere de condus mai mare, consum de combustibil mai mic – aceasta a fost lista obiectivelor pentru dezvoltarea noilor motoare care echipeaza noua Clasa A. Linia include sapte motorizari: trei noi motoare diesel CDI si un nou motor turbo pe benzina de 142 kW/193 cai putere. In comparatie cu motoarele vechii Clase A, puterea motoarelor diesel si pe benzina a fost marita cu pana la 38%, in timp ce momentul a fost imbunatatit cu 46%. Chiar daca puterea a fost marita, consumul de combustibil a fost redus cu pana la 10%. Toate motoarele respecta normele EU4 de limitare a emisiilor. Pentru motoarele diesel, optional, este disponibil un filtru de particule. [poza7s]Cu noul model A 200 TURBO, Clasa A deschide un nou capitol in istoria propriei performante; cu o putere de 142 kW/193 cai putere motorul cu patru cilindri este unul din cele mai puternice din clasa sa cilindrica. Momentul maxim este de 280 Nm la 1800-4850 rpm. Cel mai puternic model a noii Clase A ajunge la 100 km/h in 8 secunde si atinge o viteza maxima de 227 km/h. Cele trei noi motoare CDI diesel sunt construite pe baza tehnologiei celei de-a doua generatii common-rail, care cu injectie pilot duala si presiune de injectie inalta (1600 bar). Acestea sunt combinate cu alte inovatii marind semnificativ puterea si momentul si scazand atat emisiile poluante cat si nivelul de zgomot. A 200 CDI va fi avangarda motoarelor diesel. [poza8s]Motorul turbo VNT cu injectie directa cu presiune de aprindere de 180 bar are o putere de 103 kW/140 cai putere si dezvolta un moment maxim de 300 Nm la 1600-3000 rpm. Rezultatul este o acceleratie rapida: noul A 200 CDI accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.5 secunde si atinge o viteza maxima de 201 km/h. Cu un consum mediu care variaza intre 4.9 si 5.4 litri la 100 km, noile modele CDI indeplinesc standardele impuse de Mercedes-Benz. Cu un rezervor de motorina, A 160 CDI a parcurs aproximativ 1100 km. Toate modelele noii Clase A sunt disponibile, optional, cu noul AUTOTRONIC - transmisie automata variabila continuu. Aceasta este prima transmisie Mercedes-Benz care functioneaza pe acest principiu si care permite schimbarea continua a treptelor de viteza. Rezultatul: Clasa A poate accelera fara intreruperea fortei de tractiune, motorul atingand puterea maxima mai rapid decat in cazul unei transmisii automate traditionale. Pachetul AUTOTRONIC este completat de confortul ridicat si de nivelul de zgomot redus. [poza9s]Noi standarde pentru spatiu, touch & feel si ergonomie O masina compacta la exterior si totusi o masina de familie cu interiorul generos al unui mini MPV, conceptul sandwich unic al noii Clase A reuseste sa combine o serie de caracteristici, care, aparent nu sunt compatibile. Noua Clasa A este mult mai performanta decat predecesoarea sa si decat competitorii sai si in ceea ce priveste dimensiunile interioare. Spatiul pentru umar a fost marit cu 97 mm, spatiul pentru cot cu pana la 95 mm si spatiul pentru picioare in spate cu 30 mm. Spatiul dintre locurile din fata si spate este acum de 805 mm, comparabil cu spatiul din limuzinele clasei medii. Selectia materialelor pentru interiorul Clasei A s-a facut pe baza studiilor stiintifice desfasurate in laboratoarele departamentului de cercetare DaimlerChrysler. Aici, conducatorii auto au testat o gama larga de materiale, comutatoare si butoane si au putut sa ofere repere deosebit de folositoare pentru dezvoltarea componentelor de interior care au un aspect placut si sunt si foarte placute la atingere. Estetica interiorului completeaza in mod armonios touch & feel-ul componentelor sale. Aceste doua calitati contribuie major la confortul pasagerilor si al soferului. In plus, expertii au facut o serie de teste de ergonomicitate si rezultatele au fost folosite pentru a imbunatati butoanele, pozitia scaunelor si unghiul de vizibilitate al soferului. Pe baza testelor stiintifice, a fost posibila descoperirea formulei “TAF” (touch-and-feel) Mercedes pentru obtinerea calitatilor optime tactile si ergonomice. Aer conditionat standard pentru toate modelele La conceptul dimensional, design-ul scaunelor si ergonomia imbunatatita a interiorului se adauga controlul climatului interior care joaca un rol central in siguranta si confortul pasagerilor. In concluzie, Mercedes-Benz a dotat, standard, noua Clasa A cu un sistem perfectionat de aer conditionat si, optional, cu THERMOTRONIC, care se regleaza automat in functie de datele inregistrate de senzori (temperatura, lumina soarelui, umiditate si nivelul de poluare al mediului) EASY-VARIO-PLUS mareste capacitatea de incarcare pana la 1995 litri Clientii care opteaza pentru EASY-VARIO-PLUS beneficiaza de un plus de lux prin indepartarea pernei si a spatarului banchetei din spate la varianta cu cinci usi. Acest sistem permite deasemenea rabatarea spatarului scaunului pasagerului din fata sau indepartarea completa a acestuia. Ca rezultat, suprafata de incarcare creste in lungime pana la 2.75 metri, in timp ce capacitatea maxima de incarcare creste la 1995 litri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0982 :: 18.67MB