No SSO cookie

LANSARE: Nissan Patrol

voteaza
(0/ 0)
LANSARE: Nissan Patrol
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Nissan Patrol şi-a făcut intrarea pe piaţa românească

 
 
[poza1s]Istoria de peste 50 de ani a modelului Nissan Patrol se continua cu succes cu a sasea generatie prezenta deja pe piata romaneasca de la inceputul acestei luni. Mai mult decat un facelift, actuala generatie Patrol beneficiaza de schimbari exterioare si interioare semnificative, ramanand in acelasi timp unul dintre putinele modele off-road autentice disponibile pe piata. Faptul că sunt nişte vehicule pe care te poţi baza necondiţionat susţine credibilitatea poziţiei de lider a mărcii Nissan pe piaţa automobilelor 4x4: Patrol este una dintre cele mai înfloritoare game de modele cu tracţiune integrală, purtånd emblema Nissan. De la X-TRAIL, la Patrol, via Terrano, Murano şi în curånd noul Pathfinder, gama 4x4 Nissan se numără printre cele mai bogate de pe piaţă. [poza2s]Totuşi, aceste performanţe nu ar fi fost posibile dacă Patrol nu ar fi cunoscut o dezvoltare continuă. Actuala generaţie, a cincea, a fost introdusă în 1998, beneficiind de o serie de modificări mecanice în 2000, inclusiv adoptarea unui nou motor turbo diesel de 3,0 litri care l-a înlocuit pe cel anterior, de 2,8 litri. În cazul noului Patrol, este vorba de o serie mult mai mare de schimbări care depăşesc cu mult ceea ce înseamnă un facelift convenţional. Cu excepţia acoperişului, toate panourile exterioare au fost schimbate. Automobilul are o parte frontală cu linii îndrăzneţ, un aspect complet nou al părţii din spate şi scări laterale noi, integrate, în timp ce modificările aduse motorului turbo diesel de 3,0 litri oferă acum o putere şi un cuplu superioare. Puterea a crescut de la 116 kW, la 118 kW (de la 158 CP, la 160 CP), în timp ce cuplul a fost mărit de la 354 Nm, la 380 Nm. [poza3s]La versiunile superioare de echipare, pot fi găsite acum jante noi, de 17 inch din aliaj (faţă de 16 inch la versiunea anterioară) şi o protecţie rigidă pentru roata de rezervă ataşată uşii din spate. La exterior, cu exceptia pavilionului, toate panourile exterioare au fost schimbate, spoilerul frontal a fost redesenat, farurile au acum o forma noua, bara de protectie spate este formata dintr-un ansamblu complet integrat in care sunt incorporate stopurile. Schimbarile exterioare nu se opresc aici. Forma capotei a fost accentuata printr-o sectiune centrala mai ridicata, iar partile laterale ale aripilor sunt mai bine puse in valoare prin ornamente puternic conturate, ceea ce accentueaza caracterul off-road al masinii. Totodata, pentru roata de rezerva, constructorul a optat pentru o protectie rigida. [poza4s]La interior, principala modificare o reprezinta un ansamblu cu totul nou al plansei de bord cu un aspect mult mai modern. Confortul a fost accentuat prin optarea pentru tapiteria mixta cu piele, cea integral din piele regasindu-se in dotarea standard a modelului de top, Elegance. Scaunele au fost reproiectate pentru a oferi un confort si sprijin lateral imbunatatite, ramanand in acelasi timp la fel de practice prin posibilitatea rabatarii 50/50 pentru al doilea rand de scaune la versiunea cu cinci usi. În ceea ce priveşte restul caracteristicilor, acestea au rămas la acelaşi nivel de performanţă. Cu toate că este construit pe un şasiu separat pentru un comportament off-road de excepţie, Patrol are suspensiile reglate pentru a oferi o călătorie lină pe şosea şi o manevrare la fel de plăcută. Pe drumurile accidentate, articularea excelentă a punţilor şi cursa lungă a suspensiei reflectă faptul că noul Patrol şi-a păstrat întreaga agilitate şi abilitatea de a face faţă oricărui tip de teren. [poza5s]Gama completă de modele include versiuni cu ampatamente lungi şi scurte (respectiv cu trei şi cinci uşi, ultima cu opţiune pentru şapte locuri) şi nu mai puţin de patru niveluri de echipare, de la nivelul de intrare al “vehiculului de lucru”, pånă la modelul de top al gamei, cu echipare complexă. Partea mecanica a cunoscut si ea cateva modificari. Astfel, noul Patrol beneficiaza acum de un cuplu imbunatatit, apreciat mai ales in afara soselelor, motorul are o putere mai mare, in timp ce performantele acceleratiei au crescut. Motorul ZD este acum mult mai perfecţionat. Au fost făcute modificări la designul pompei de injecţie, s-a redus toleranţa la orificiul de ieşire al injectorului, s-a redus fricţiunea motorului. De asemenea, a mai fost operată o modificare la sistemul de eşapament pentru a reduce contrapresiunea. [poza6s]Rezultatul îl constituie o creştere cu 2 CP a puterii instantanee şi un cåştig substanţial de 26 Nm pentru cuplu, cifrele rezultate fiind 160 CP, respectiv 380 Nm. Cuplul maxim este atins ca şi înainte 2.000 rpm, însă îmbunătăţirea este sesizabilă între 1.500 şi 2.500 rpm – zona tipică de lucru a unui motor turbo diesel modern. Ca şi pånă acum, Patrol dispune opţional de o transmisie automată cu patru trepte sau de o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Cutia automată cu comandă electronică dispune de un raport overdrive, precum şi de un sistem de blocare a treptelor de viteză pentru o manevrare lină şi sigură. Versiunea Comfort mai dispune de trepte laterale, spot de lumină pentru lectură, jante din oţel, un diferenţial spate blocabil şi bara stabilizatoare spate,[poza7s] cu sistem de cuplare/decuplare, radio CD cu 4 boxe şi 4 airbag-uri pentru versiunea cu volan pe partea stångă. Modelul de intrare în gamă are şi opţiunea unui al treilea rånd de scaune pentru versiunea cu cinci uşi. Versiunea Luxury – destinată succesului comercial – oferă climatizare automată şi mai multe caracteristici printre care se numără volan îmbrăcat în piele, sistem de spălare a farurilor, inserţii cu aspect de lemn, jante din aliaj de 17 inci, airbag-uri laterale, geamuri fumurii şi radio CD cu schimbător automat pentru şase CD-uri. De asemenea, are spoilere şi ornamente de aripă în culoarea caroseriei, plus trepte laterale. Opţiunile includ un al treilea rånd de scaune (numai pentru versiunile cu cinci uşi), o plasă pentru bagaje care le împiedică să cadă din automobil la deschiderea uşilor din spate, tapiţerie Alcantara, locaş rigid pentru roata de rezervă şi sistem de navigare prin satelit. Cånd se specifică această opţiune, vehiculul este echipat doar cu un radio / CD player. [poza8s]Versiunea de top, Elegance, are tapiţerie din piele şi scaune faţă cu încălzire, comenzi audio amplasate pe volanul din piele şi inserţii de lemn, trapa electrică şi locaş pentru roata de rezervă. Cel de-al treilea rånd de scaune şi sistemul de navigare prin satelit pot fi comandate opţional. Cu toate modificarile si imbunatatirile aduse, Patrol isi pastreaza caracterul off-road autentic: cele mai bune unghiuri de atac si de degajare din segment, sasiu robust, console scurte, transmisii cu doua rapoarte, sisteme electronice avansate de control a tractiunii, capacitate de tractiune de pana la 3,5 tone. Preturile CIP ale noului Patrol variaza intre 28 700 si 36 500 Euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0518 :: 17.77MB