No SSO cookie

Land Rover Defender

voteaza
(0/ 0)
Land Rover Defender
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua stiluri diferite de caroserie, inclusiv modele Break, cu Acoperis Rigid, Camioneta cu Cabina Simpla sau Camioneta cu Cabina Dubla. Trei ampatamente: 90", 110" si 130" de mare capacitate. Motor turbo diesel Td5 de 2,5 litri, cu cinci cilindri. Asigura spatiu confortabil pentru max. noua persoane.

 
 

Exterior

Forma clasica a modelului Defender este disponibila intr-o varietate de stiluri de caroserie si ampatamente, care va permit sa satisfaceti toate cerintele de conducere din gama sa. Alegeti dintre modelele Break, cu Acoperis Rigid, Camioneta cu Cabina Simpla sau Camioneta cu Cabina Dubla cu ampatamente de 90", 110" si 130", in functie de stilul caroseriei.

Modelul Break 90 are scaune pentru sapte persoane intr-un pachet compact si capabil. Cu suspensia sa solida si abilitatea de a traversa terenuri extreme daca e cazul, el ofera o combinatie unica de capacitati.

Pasaje roti in culoarea caroseriei

Bandourile pasajelor de roti in culoarea caroseriei ale Defender dovedesc ca un vehicul proiectat sa abordeze terenuri accidentate si dure nu are nevoie sa sacrifice eleganta. Modelele County si XS vin cu acest finisaj atractiv in culoarea caroseriei ca standard.

Roti si anvelope

Defender ofera o gama de roti si anvelope care va permit sa imbinati capabilitatea cu eleganta. Selectati combinatiile adecvate de roti si anvelope alegand din gama de jante din otel standard, de inalta rezistenta sau din aluminiu si apoi anvelopele pentru fiecare tip de suprafata.

Treapta spate rabatabila

Modelele Defender 90 si 110 Break pot transporta la fel de bine persoane si incarcaturi. Pentru ca pasagerii sa poata intra si cobori mai usor si mai rapid, ele sunt echipate cu o treapta rabatabila ca standard.


Interior

Gratie varietatii sale de stiluri de caroserie si ampatamente, Defender are un numar de locuri si o flexibilitate a incarcaturii optime pentru orice utilizare. Modelele Break 110 ofera confort pentru noua persoane, de exemplu. Daca trebuie transportate echipamente, dar si persoane, modelul cu caroserie Cabina Dubla ofera o buna combinatie pasageri/incarcatura. Incarcaturile interne sunt posibile la modelul Defender cu Acoperis Rigid.

Simplitatea extraordinara a vehiculului Defender se extinde si asupra interiorului acestuia. Fiecare caracteristica este functionala si adecvata pentru scopul sau. Aspectul este curat si elegant, fiecare comanda fiind plasata cu grija la indemana. Iar cu ultimul nivel de echipare XS, Defender este mai bine dotat ca niciodata.

Configuratii variate de scaune

Defender ofera o gama variata de configuratii de scaune pentru a se adapta oricarui scop. Vehiculele pot fi furnizate cu doua pana la noua scaune, in functie de stilul caroseriei si lungimea ampatamentului.

Bancheta spate rabatabila fractionat 60:40

Modelele Defender 110 Break au un scaun rabatabil fractionat 60:40 in randul al doilea, ce permit o combinatie si mai mare de pasageri si incarcaturi.

Sistem multimedia

Vehiculele Defender pot oferi un sistem multimedia ce variaza de la un simplu radio cu antena montata pana la un radio/CD player de inalta calitate cu un sistem de sunet cu 4 difuzoare montate pe modelele XS Break.

Geamuri fata electrice

Defender ofera confortul geamurilor fata electrice la toate modelele County si XS. Asa ca daca doriti sa simtiti doar o briza usoara sau o rafala puternica de aer, doar trebuie sa apasati un buton.

Parbriz incalzit

Data fiind excelenta capacitate a vehiculului Defender pe clima rece, parbrizul sau incalzit are o multime de avantaje. Standard pe modelul XS si optional pe alte modele, el ajuta soferii sa mentina o excelenta vizibilitate panoramica a vehiculului Defender.

Scaune fata incalzite

Standard pe modelul XS si disponibile pe alte modele ca parte a pachetului pentru clima rece, scaunele fata incalzite pot oferi un plus de confort cand trebuie sa porniti la drum pe vreme rece.


Specificatii


Defender se mandreste cu niste caracteristici off-road impresionante si este specificat in consecinta. Fiecare din caracteristici a fost aleasa cu atentie, pentru o anumita functie, in final rezultand un vehicul 100% potrivit pentru acest scop.


Tehnologia de conducere


Defender este vehiculul de teren cel mai polivalent din lume, capabil sa traverseze portiuni extreme de teren si sa reziste in mediile cele mai ostile. Suspensia sa robusta permite o articulatie extrema a rotilor, putand astfel sa traverseze stanci si santuri adanci cu aceeasi usurinta. Agil si de neoprit, el a devenit un sinonim pentru fiabilitate puternica asigurata de tractiunea integrala.

Land Rover este cel mai bun specialist din lume in tractiunea integrala, iar Defender este cel mai capabil vehicul al nostru de teren. Admirat pentru simplitatea sa extraordinara, rezistenta sa fara egal si abilitatea sa legendara, este o combinatie imbatabila intre traditia Land Rover, dezvoltarea dovedita si cea mai recenta si fiabila tehnologie.

Tractiune integrala permanenta

Gratie tractiunii integrala, puterea este transmisa continuu la toate rotile, indiferent daca pe aflati pe sosea ori in afara ei. Nefiind nevoie sa schimbati intre tractiune pe doua roti si tractiune integrala cand conditiile se schimba, Defender ramane intotdeauna agil si de neoprit.

Unghiuri de atac si de fuga imbatabile

Defender est capabil sa abordeze o panta de 45 de grade, un unghi de atac de pana la 50 de grade, un unghi de fuga de 53 de grade si o rampa maxima de pana la 155 de grade. Si cu o adancime de abordare a vadului de 500 mm (20"), Defender ofera incredere si control pentru sofer.

Cutie de transfer cu doua game

Indiferent daca vehiculul Defender este folosit pentru tractare, urcare sau pe teren accidentat, controlul cuplului motorului este asigurat de o cutie robusta de transfer cu doua game. Soferii beneficiaza astfel de un control mai mare si de flexibilitatea celor zece trepte de viteza inainte si doua inapoi.

Diferential central cu blocare

In conditii dificile de condus pe teren accidentat, diferentialul central poate fi blocat, impiedicand actionarea diferentialului si fortand divizarea puterii in mod egal intre fiecare punte. Acest lucru asigura o tractiune optima pe teren nesigur, noroi, gheata sau zapada.

Motor diesel Td5 puternic si flexibil

Secretul vehiculului Defender este puternicul motor Td5 de 2,5 litri, cu calitati specifice pe teren accidentat. Cu un cuplu de 300Nm la 1950 rpm, el numai ca are o superba performanta in clasa sa, ci depaseste si performanta multor motoare diesel cu o capacitate mai mare.

Raspuns Adecvat al Acceleratiei

In conditii rutiere normale, cand este necesar un raspuns instantaneu al acceleratiei, motorul Td5 foloseste un reglaj de Comanda Rapida a Acceleratiei (FTC), adica aproape intreaga putere a motorului este accesibila folosind doar 30% din cursa pedalei de acceleratie. Cand este selectata gama joasa, intreaga cursa a pedalei de acceleratie este din nou disponibila pentru o utilizare mai supla a puterii off-road.

Sistem de Control Electronic al Tractiunii (ETC)

Standard pe modelul Defender XS si optional pe alte modele, sistemul ETC aplica o forta de franare la oricare dintre roti care accelereaza mai repede decat celelalte. Puterea aste asadar redistribuita la rotile cu cea mai mare tractiune, imbunatatind aderenta.

Sistem de Antiblocare a Franelor (ABS)

Daca este detectata vreo diferenta semnificativa intre vitezele rotilor la o franare puternica, Sistemul de antiblocare a franelor cu patru canale reduce automat forta de franare aplicata la roata in cauza, permitand soferului sa mentina controlul. ABS este standard pe modelul Defender XS si optional pe celelalte modele.

Suspensie cu cursa lunga

Suspensia robusta, cu cursa lunga a vehiculului Defender asigura articulatia necesara a rotilor pentru abordarea stancilor si santurilor, mentinand o tractiune maxima.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1391 :: 22.18MB