No SSO cookie

Lancia apare in primavara in Romania

voteaza
(0/ 0)
Lancia apare in primavara in Romania
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lancia - din primăvara, în România

 
 
[poza1s]Fiat, Alfa Romeo, Maserati… si acum, Lancia. Familia “italiencelor” importate in exclusivitate de AutoItalia in Romania se intregeste cu cele mai indraznete exemple de design si exclusivism italian, dublate de tehnologie de ultima ora. Adevarate opere de arta italiana contemporana, automobilele Lancia vor putea fi cumparate direct din Romania, prin reteaua AutoItalia. Istoria – Vincenzo Lancia Numele marcii italiene porneste de la Vincenzo Lancia, nascut pe 24 august 1881 la Fobello, in Val Sesia, Italia. Tatal sau, Giuseppe Lancia, a avut afaceri de succes in domeniul alimentar. Ca amuzament, Vincenzo obisnuia sa mestereasca la bicicletele din atelierul fratilor Ceirano, [poza2s]iar in scurt timp a devenit un mecanic priceput. Cand atelierul a inceput sa se ocupe si cu automobile, Vincenzo a fost fascinat de universul motoarelor. Cu permisiunea tatalui, tanarul Vincenzo se va dedica exclusiv automobilelor. In 1899, cu ajutorul unor finantatori, fratii Ceirano produc un autovehicul conceput de Aristide Faccioli. Automobilul, intitulat Welleyes, are succes, dar fratii Ceirano, nefiind capabili sa faca fata cheltuielilor, accepta oferta lui Giovanni Agnelli si vand atelierul si marca Welleyes, din care se va naste ulterior micutul Fiat 3,5 HP. Ulterior, Vincenzo Lancia se alatura Fiat ca pilot de curse. In 1906, alaturi de prietenul sau Claudio Fogolin, Vincenzo Lancia fondeaza pe 29 noiembrie marca de automobile Lancia, devenind constructor auto. In 1922, cand afacerea deja devenise un succes cert, se casatoreste si are trei copii, dar continua sa conduca firma. Moartea sa prematura la 56 de ani, din cauza unui atac de cord, inseamna incetarea unei vieti marcate de originalitate, curaj si pasiune pentru meseria de constructor auto. [poza3s]Testamentul sau spiritual este tot un automobil: Aprilia. Primit cu scepticism la inceput, Aprilia devine regina soselelor prin tehnologia revolutionara incorporata si designul inovator. Numai geniul lui Vincenzo Lancia a putut sa creeze un automobil ca Aprilia. Modele Lancia, repere ale istoriei auto LAMBDA 1922 - 1931 Lancia Lambda a fost prezentata cu ocazia Salonului Auto de la Paris din 1922, suscitand un enorm interes, generat de componentele sale integral inovative. In fapt, este vorba de primul autovehicul cu caroserie autoportanta si suspensii anterioare independente, nouati absolute in domeniu. Au fost construite 13.000 de unitati ale modelului, in 9 serii succesive, ajungand ca la a 9-a, in 1931, Lambda sa fie echipata cu un motor de 2570 cmc si viteza maxima de 120 km/h. [poza4s]APRILIA 1936 - 1949 In 1934, Vincenzo Lancia a proiectat un automobil de dimensiuni mari care incorpora inovator calitatea, prestatiile sportive si confortul. Este vorba de un autovehicul cu 5 locuri si un coeficient aerodinamic exceptional pentru vremea sa, lucru demonstrat in anii ‘70 in tunelul aerodinamic Pininfarina de la Politehnica din Torino. Modelul a fost prezentat la Salonul auto de la Paris cu numele Lancia Ardennes, dar dupa prezentarea sa la Londra si Milano numele a fost schimbat in Aprilia. FULVIA 1963 - 1976 Fulvia este poate modelul Lancia cu cea mai mare vitalitate comerciala, datorata numeroaselor versiuni de echipare si interminabilei serii de competitii castigate. Primul model a fost prezentat la[poza5s]( Salonul de la Geneva in 1963 si incorpora un standard de calitate, cu elemente de siguranta activa si pasiva, uimitor pentru acea vreme. Cu o viteza maxima de 138 km/h modelul de serie) si interioare elegante, automobilul a devenit in scurt timp un succes, atat pe sosele, cat si in curse. DELTA 1979 - 1994 Modelul Delta a fost comercializat incepand cu toamna lui 1979 si, 15 ani mai tarziu, si-a incheiat o glorioasa cariera marcata de succese in vanzari si in competitiile sportive. Designul atractiv, compact si inovativ, este meritul abilitatii creative a lui Giorgetto Giugiaro, care a proiectat si modelele Lancia Prisma si Thema. Poate cel mai remarcabil lucru legat de Lancia Delta este introducerea versiunii cu tractiune integrala, care, timp de 6 editii ale Campionatului Mondial de Raliuri, [poza6s]intre 1987 si 1992, a castigat de fiecare data aceasta competitie extrem de dificila. Lancia, astazi Fideli misiunii de credinta, dar, in acelasi timp, atenti la cerintele timpului nostru… Asa se caracterizeaza constructorii Lancia. “Granturismo”: ultimul concept Lancia, cuvantul cheie care inseamna placerea de a calatori la volanul unei masini puternice, confortabile, elegante, niciodata excesiva. Un stil caruia un ii place sa se exhibe, ci prefera discretia. Un autoturism studiat in detaliu, menit sa ofere performante maxime, fie in materie de securitate, fie in ce priveste placerea de a conduce. Nu este fidela modei, ci genereaza mode, propunand modele inedite, iconoclaste, furnizand solutii care preced uneori gusturile consumatorilor si evolutia tehnologica. La mai mult de o suta de ani dupa infiintare, Lancia este in continuare fidela misiunii sale. Cu o atentie sporita acordata exigentelor impuse de personalizarea automobilului, dar fara sa cada in capcana unei personalizari “de masa” a autoturismelor, Lancia este atenta la nevoile specifice fiecarui tip de utilizator.[poza7s] Asa au luat nastere multifunctionala Musa sau monovolumul Phedra. Inovatoare fara sa isi uite radacinile, in acest echilibru extrem de fragil Lancia a stiut sa isi gasesca identitatea proprie, care a generat modele remarcabile precum Thesis sau Ypsilon. Gama de modele Lancia Ypsilon Inovativa, eleganta, seducatoare. Ypsilon este un automobil modern de clasa mica si atractiv in ton cu traditia Lancia. Calandrul si sigla specifice marcii sunt dublate de o zona posterioara seducatoare, cu linii convergente, elegante. Inconfundabila ca design, Ypsilon combina tineretea cu personalitatea sofisticata, alaturi de valoare practica si rafinament. Cele 555 de elemente de personalizare si posibilitatile [poza8s]de configurare a modelului permit crearea unui automobil care sa reflecte personalitatea celui care o conduce. Lancia Musa Micul monovolum dezvaluie secretul ospitalitatii italiene: este un automobil care stie sa gazduiasca oaspetii de la bord cu bun gust, caldura si generozitate. Forma si echipamentele sale recreaza atmosfera specific italiana. Acel amestec de eleganta si lejeritate, atentie si dezinvoltura, lux si naturalete capabile sa creeze un confort maxim. Interiorul se remarca prin rafinament si comoditate, bogatie a culorilor si calitate a materialelor. La rulare ofera senzatia de siguranta si control, alaturi de placerea de a fi la volan pentru orice calatorie, in oras sau in vacanta. Lancia Phedra Comoda si spatioasa, monovolumul de clasa mare Phedra ofera pasagerilor sai rafinamentul stilistic si atmosfera de maxim [poza9s]confort specific clasei. Moderna ca tehnologie, clasica in stil. Dinamica la conducere, sigura pe sosea. In Lancia Phedra se regasesc valori opuse: traditie si inovatie, ratiune si emotie, dar fara a face vreun compromis, totul intr-o integrare perfecta. Lancia Thesis In Thesis, limuzina de lux gamei, convietuiesc traditia, inovatia si stilul italian. Modernitatea liniei italiene are propriul patrimoniu genetic, formele pure si unduitoare din cea mai frumoasa perioada a istoriei auto, anii ’30 si ’40. Thesis reinterpreteaza creativ armonia proportiilor si caldura formelor. Joc dintre rectiliniu si curbiliniu, Thesis este un automobil cu un continut tehnologic surpinzator si cu detalii rafinate, cu personalitatea care exprima cel mai bine stilul nostru de viata. [poza10s]AutoItalia este unic importator al autoturismelor produse de grupul italian FIAT, anume autoturisme si utilitare usoare Fiat, autoturisme Alfa Romeo, Lancia si Maserati. AutoItalia si-a inceput activitatea de importator in 1993 si este membru fondator APIA. Compania isi desfasoara la ora actuala activitatea printr-o retea de 21 de concesionari la nivel national si furnizeaza servicii de vanzare si post-vanzare la standardul de calitate impus de producatorul italian.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

:-) eu am o lancia phedra si e o masina extraordinara....ma bucur ca apare si in romania.Pacat ca nu e facuta pt drumurile noastre

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0629 :: 17.78MB