No SSO cookie

KIA SORENTO 2006

voteaza
(0/ 0)
KIA SORENTO 2006
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Kia Sorento este disponibil acum si in Romania.

 
 
Mai multa putere si confort pentru noul Sorento 2006 [poza1s] Kia i-a creat popularului sau SUV Sorento o imagine complet noua, pentru anul 2006, imbunatatindu-i semnificativ puterea – atat pentru versiunile diesel cat si pentru cele pe benzina, i-a adaugat cateva elemente importante, suplimentare, de confort si siguranta si i-a reinnoit total aspectul, atat exterior cat si interior. Exteriorul indraznet al modelului 4X4 Sorento, combinand designul irezistibil cu liniile puternice, aerodinamice, i-au asigurat intotdeauna acestui model Kia o prezenta remarcabila pe sosea, clientii fiind unanim de aceeasi parere, ca aspectul modelului Sorento este „extrem de atractiv”. Iar pentru anul 2006, echipa de creatie Kia a transformat imaginea acestui SUV intr-una in ton cu actualitatea, eleganta dar in acelasi timp transmitand incredere suverana. Doua tipuri de motorizari cu posibilitatea de alegerea intre cutia de viteze manuala sau automata si trei niveluri de echipare: Classic, Confort si Dynamic constituie gama de versiuni Kia Sorento pentru Romania. [poza2s] Noile bare fata si spate adauga 20 mm la lungimea totala a vehiculului, iar noile faruri, lampi spate, plus noile pasaje de roti – toate stilizate si modernizate, ca si noile roti elegante, bandourile fata, spate si laterale, se combina armonios, pentru a crea o imagine complet noua, superba, acestui vehicul de 4,6 metri lungime. Impactul noii imagini a vehiculului este scos in evidenta de doua modele disponibile cu finisaj exterior integral in „culoarea caroseriei” - argintiu sau negru – care confera acestor doua variante de Sorento un grad superior de sofisticare vizuala. Este de asemenea disponibila o gama de alte opt culori de caroserie, cu ornamentele din partea frontala, din spate, ale pasajelor rotilor si ale panourilor laterale in culoarea Pewter Gray. Noul design a fost realizat, totusi, fara a modifica nici unul din panourile metalice exterioare principale ale modelului Sorento, pastrandu-se si ampatamentul de 2.710 mm, impreuna cu sasiul scara si constructia caroseriei pe cadru dublu, ceea ce-i confera rezistenta si siguranta exceptionale. „Piata europeana a SUV-urilor este extrem de competitiva, de aceea am fost extrem de flatati de primirea de care s-a bucurat Sorento inca de la lansarea sa in 2002, si desigur de vanzarile ulterioare semnificative. Incepand de la momentul lansarii, sondajele privind satisfactia clientilor au confirmat ca Sorento este un vehicul foarte apreciat la acest capitol, dar acum este momentul sa oferim clientilor nostri mai multa putere, mai mult confort si o imagine noua, imbunatatita cu o eleganta subtila si rafinata”, comenteaza Jean-Charles Lievens, Vicepresedinte Executiv, Kia Motors Europe. [poza3s] „Popularitatea in Europa a modelului nostru 4X4 de dimensiuni mai mari a crescut si mai mult prin introducerea, in cursul anului 2004, a versiunii diesel, echipate cu transmisie automata cu cinci trepte. In acel an Sorento a atras peste 33.000 de cumparatori, insemnand o crestere de 28% fata de 2003. Cererea de anul trecut a inregistrat o noua crestere, de 28%, vanzarile atingand o cifra de peste 42.000 de unitati, confirmand astfel atractivitatea incontestabila a acestui model Kia pentru consumatori.” Prin introducerea modelului imbunatatit Sorento 2006, care dovedeste o atractivitate superioara versiunii initiale, Kia Motors Corporation isi propune sa vanda, in 2006, la nivel mondial,145.000 de unitati din noul model si cate 200.000 de unitati in 2007 si 2008, in timp ce cererea anuala in Statele Unite se asteapta sa depaseasca nivelul de 100.000 de unitati. Peste 110.000 de vehicule vandute in Europa...pana in prezent Creat pe baza informatiilor culese de la clientii Kia din intreaga lume, Sorento a fost stilizat tinandu-se cont de gusturile sofisticate ale consumatorilor europeni, iar lansarea sa de la finele anului 2002 a marcat prima patrundere a companiei Kia pe piata SUV-urilor varf de gama din Europa. Sorento se adresa automobilistilor care-si doreau un vehicul tot-teren dotat optim, capabil sa combine robustetea unui vehicul de teren si rezistenta unui utilitar sport cu conducerea lina si confortabila a unei limuzine de mare clasa. Sorento a fost atunci definit de Kia drept SUV de mare clasa iar consumatorii participanti la demonstratiile cu prototipuri, inainte de lansare, au comparat favorabil noul venit cu Lexus RX300 si Mercedes clasa M. Ulterior, cererile pentru SUV-ul Sorento venite de la clienti din intreaga lume au dovedit ca acesta este unul din modelele Kia de cel mai mare succes. Astfel, a devenit un succes de vanzari instantaneu in Europa, in special dupa introducerea versiunii diesel, atragand peste 110.000 de clienti din aceasta regiune ...pana-n prezent. MOTOARE & TRANSMISII Mai multa putere si emisii de CO2 reduse In Europa, Kia Sorento 2006 ofera clientilor posibilitatea de a alege intre doua motoare foarte puternice, conforme cu normele privind emisiile Euro 4. Motorul diesel CRDi de 2,5 litri cu 4 cilindri este dotat cu turbocompresor cu geometrie variabila de ultima generatie, actionat electric (VGT), care asigura performante exceptionale si emisii „curate”, conforme cu Euro4. Puterea maxima a motorului diesel cu 16 supape DOHC, de 2497 cmc, este mai mare cu 21% (respectiv 30 CP, ajungand la 170 CP la 3800 rpm), iar cuplul a crescut cu 25% (respectiv 78 Nm, atingand 392 Nm la 2000 rpm). In forma sa actuala, acest model diesel asigura un cuplu de peste 290 Nm pe o plaja ampla de turatii, intre 1300 si 4000 rpm, cu avantaje uriase pentru utilizator, in cazul folosirii zilnice a masinii. O dovada evidenta a acestei performante exceptionale este reducerea timpului de accelerare de la 0 la 100 km/h cu nu mai putin de 2,6 secunde, acesta ajungand la impresionanta valoare de 12,0 secunde pentru modelul cu transmisie manuala standard cu 5 trepte de viteze. S-a ajuns astfel atat la cresterea economiei de combustibil cat si a performantelor. Optional, este disponibila o transmisie automata cu cinci trepte de viteze. Pentru clientii care prefera motoarele pe benzina, Sorento este acum disponibil cu un nou motor de 3,3 litri V6 care atinge o putere de 241 CP (cu 49 CP in plus fata de motorul de 3,5 litri anterior), chiar si cuplul inregistrand o crestere modesta, in ciuda cilindreei reduse. Cu acest motor cu patru arbori cu came, 24 de supape si 3297 cmc, timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h atins de Sorento este de doar 9,2 secunde, cu transmisia automata standard cu cinci trepte de viteze. La fel ca versiunea diesel, modelul pe benzina asigura o economie superioara de combustibil – ca si performante mai bune. Atat la modelele diesel cat si la cele pe benzina echipate cu versiunea automata, transmisia Kia dispune de sistemul Sport Mode Kia, care ofera posibilitatea selectarii integral automate a treptelor (ideal pentru conducerea in oras) sau secvential, in modul manual, cu controlul total al soferului - pentru un raspuns sportiv la comenzi si o implicare mai directa, in cursul calatoriilor in afara orasului. Modul Sport se selecteaza trecand maneta selectorului in pozitia din dreapta, impingand spre inainte pentru a trece intr-o treapta superioara si apoi inapoi pentru a cupla o treapta inferioara – pe rand, cate o treapta. La toate tipurile de transmisii, rapoartele de transmisie superioare – 0,825 (motor diesel, transmisie manuala cu cinci trepte) si 0,834 (motor diesel si pe benzina, transmisie automata) – reduc consumul de combustibil la conducerea pe autostrada cu viteze de croaziera constante. CONFORT & ECHIPAMENTE Dotari interioare superioare, confort imbunatatit Interiorul modelului initial Sorento, cu capitonaj gri sau bej si ornamente din imitatie de furnir, era elegant si confortabil, dispunand de toate dotarile specifice unei limuzine de mare clasa. Geamurile mari ofereau luminozitate si senzatia de spatiu amplu, asigurand vizibilitate maxima pentru sofer si pasageri. De asemenea, nivelul zgomotului in cabina era exceptional de redus, comparativ cu modelele rivale de SUV din aceeasi clasa. Toate aceste calitati se regasesc si la noul Kia Sorento 2006, care in plus dispune de o multime de imbunatatiri, permitand clientilor sa opteze chiar pentru capitonaje interioare moderne, de clasa „premium”, maro sau negre, ca si pentru tapiterie textila in culoarea bej, gri sau neagra. In partea frontala, consola centrala si consola de podea au fost revizuite, avand acum un design mai cochet si fiind realizate din materiale de calitate superioara. Consola centrala adaposteste acum sistemul de aer conditionat cu controlul climatizarii pe doua zone, computerul de bord si sistemul audio cu CD player si compatibilitate MP3 - in functie de model. Majoritatea modelelor dispun de sistem audio cu patru difuzoare (cate unul in fiecare usa) si de difuzoare de inalte, montate pe partea interioara a suporturilor oglinzilor retrovizoare laterale. In partea din spate, spatiul pentru picioare a fost extins prin remodelarea spatarelor scaunelor din fata, creandu-se astfel mai mult spatiu, iar spatarele scaunelor din spate, cu functia de multi-pozitionare se regleaza acum mai usor, de la o maneta aflata la nivelul umarului. Versatilitatea zonei de incarcare a modelului original Sorento este prezenta si la noua versiune, cu functia de inclinare fractionata spre inainte, 60/40, a pernelor banchetei si rabatare completa a spatarelor, care permite formarea unui spatiu de incarcare perfect plan, completat de compartimentul de stocare din podea. Toate modelele dispun de plasa de portbagaj retractabila, doua compartimente de stocare in panourile laterale din spate, si de geam rabatabil pentru partea din spate, care poate fi deschis independent de hayon. MANEVRABILITATE, TRACTIUNE INTEGRALA SI SIGURANTA Conducere mai lina, in conditii de siguranta superioare, pe sosea si pe teren accidentat Kia Sorento dispune de un sistem de suspensii complet independente, format din suspensii fata cu doua brate triunghiulare suprapuse si configuratie cu 5 brate pentru partea din spate, care asigura o buna stabilitate pe teren accidentat, reusind sa amortizeze efectul celor mai incomode denivelari, cu eficienta remarcabila. Amortizoarele cu gaz asigura o conducere lina chiar pe suprafete de drum accidentat cu multe denivelari. Dupa testarea intensiva a vehiculelor prototip 2006, amortizoarele si arcurile elicoidale au fost readaptate pentru a creste calitatea manevrabilitatii pe sosea a vehiculelor. Sistemul original de tractiune integrala pentru trasee tot-teren, (extrem de eficient), a fost pastrat. Acest sistem de tractiune integrala temporara asigura tractiunea integrala „la cerere” si este controlat de la un buton de pe plansa de bord. Pentru conducere in conditii extrem de severe, se poate selecta, manual, un raport de transmisie foarte jos. Dotare standard pentru toate versiunile, sistemul de tractiune integrala permanenta cu comanda electronica, distribuie automat puterea motorului si cuplul intre rotile din fata si spate, asigurand tractiune maxima, indiferent de starea suprafetei de rulare – fie pe sosea sau teren accidentat. Toate modelele sunt dotate cu diferential cu alunecare limitata. Pentru o buna protectie pe terenuri accidentate, toate modelele sunt prevazute cu placi de protectie robuste fixate sub baia motorului, cutia de transfer si rezervorul de combustibil. La modelul 2006, a fost imbunatatita atat siguranta activa cat si cea pasiva. Pe langa farurile elegante cu mai mare putere de proiectie, noul Sorento este disponibil standard cu sistem de control al stabilitatii ESP , doua airbaguri frontale si airbaguri cortina de dimensiune mare, asistenta la parcare (optional pentru versiunea Classic) plus tetiere „Active” si dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta pentru scaunele din fata APRECIERI SI REALIZARI Calitati apreciate prin premii importante Credibilitatea succeselor uriase de vanzari obtinute de Sorento este confirmata si sustinuta de mai multe premii obtinute de SUV-ul 4x4 Kia. Doar in cursul anului 2005, Sorento a marcat o serie de realizari extraordinare. Editorii prestigioasei reviste Auto Motor and Sport si-au invitat cititorii cehi sa voteze vehiculele favorite din mai multe clase si mai multe game de preturi. Iar Kia Sorento s-a detasat clar in castigatorul categoriei „Cea mai buna masina de teren cu pretul sub 30.000 Euro” La prima sa aparitie in sondajul anual privind satisfactia clientilor, organizat in Marea Britanie de JD Power & Associates, Kia Sorento a obtinut o victorie clara pentru clasa sa, incununata de o tripla realizare – cel mai bun 4x4, singurul 4x4 cu un scor de satisfactie de „5 stele” si locul 7 pe lista generala continand toate cele 124 modele inscrise in competitie. Cu un grad de satisfactie clienti de 84%, Kia Sorento a invins la distanta confortabila produse 4x4 celebre, ca Honda, Toyota si Nissan. Spre sfarsitul anului, Christer Gerlach, pilot si aventurier suedez, detinator a numeroase recorduri, a incheiat cu succes cursa „Expeditia Sorento in jurul lumii” – o aventura care a cuprins un traseu de 27.000 kilometri in jurul lumii, „fara incidente”. Calatorind singur, intr-un Kia Sorento V6 complet standard, echipat cu jante si anvelope standard – si fara echipa de asistenta – aventura in jurul globului intreprinsa de Gerlach a cuprins 11 tari, incluzand cele mai indepartate regiuni din Kazahstan si Mongolia, ca si o distanta de 3500 de kilometri prin zone pustii din tinuturi virgine, in mare parte neinscrise pe harta, din Siberia, avand ca tinta faimosul port rusesc Vladivostok. Dupa ce a trecut pe la sediul central Kia din Coreea pentru o vizita de curtoazie si un „schimb de ulei conform programului de revizii”, Gerlach si-a transportat Kia Sorento in Statele Unite unde a traversat la volan teritoriul SUA, inainte de a reveni in Europa pentru a se intoarce in Suedia tot cu masina, ajungand acasa exact la timp pentru a petrece Craciunul cu familia. La inceputul acestui an, SUV-ul Kia Sorento s-a bucurat de inalte aprecieri in cadrul sondajului „2006 Driver Power” organizat de revista britanica Auto Express pentru „Topul celor mai bune 100 automobile” din tara. Sorento a fost ales "cel mai bun SUV, pentru practicabilitate, confort si manevrabilitate facila". Sorento s-a clasat pe locul doi, la foarte mica distanta de BMW X5 - un vehicul mult mai scump, dar inaintea modelelor prezentate de Honda, Toyota, Nissan si Land Rover. In clasamentul general, Kia Sorento s-a situat pe locul 13 intre 100 de vehicule participante, cu un procent de satisfactie clienti excelent, de 86,29%. Un numar record, de 46.423 cititori au luat parte la cea mai recenta editie a sondajului anual organizat de revista Auto Express, care monitorizeaza fiabilitatea si satisfactia pentru client, in randul cititorilor detinatori de autovehicule cu vechime maxima de trei ani. Pentru a fi eligibila de a fi inclusa in sondaj, fiecare masina trebuie sa fi generat minimum 90 de chestionare cu raspunsuri trimise de cititori.

 

Cuvinte cheie:
Kia | Sorento | 4X4 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0546 :: 17.79MB