No SSO cookie

Kia Picanto Diesel acum si in Romania

voteaza
(0/ 0)
Kia Picanto Diesel acum si in Romania
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Motorizare diesel pentru relansarea vanzarilor in Europa.

 
 
[poza1s] Inca de la lansarea sa in Europa in primavara anului 2004, noul Kia Picanto a captivat piata auto, atragand de partea marcii Kia mii de noi clienti si atingand un nivelul record de vanzari, peste 150,000 unitati. Prin introducerea versiunii de motorizare diesel, imensa popularitate a mini-ului Kia va creste si mai mult. Primul model de segment A produs de Kia, Picanto, a generat un binemeritat si impresionant nivel de vanzari pentru compania coreeana, aducand clasei de automobile mici un nou grad de sofisticare si eleganta. Picanto ofera clientilor o combinatie exceptionala de design inovator, incitant, performante de inalta competitivitate, spatiu interior versatil, de mare clasa, economie optima de combustibil si nivel de emisii extrem de scazut. [poza2s] Creat pentru a se incadra perfect in segmentul A, Picanto continua procesul de adaptare cat mai fidela a autovehiculelor Kia la tendintele pietei europene si la nevoile clientilor. Pe langa placerea exceptionala de conducere pe care o ofera, Picanto reprezinta intruchiparea absoluta a aspiratiilor indraznete ale marcii, atragand la showroom-urile Kia o multime de clienti noi, printre care foarte multi tineri. Motor diesel plin de vivacitate care abia „gusta” combustibilul Inca de la lansare, oferta Picanto cuprindea versiunile de motorizare pe benzina de 1,0 litri sau 1,1 litri, asociate cu o transmisie manuala cu cinci trepte de viteze sau una automata, cu patru trepte. Acum, gama de modele este imbogatita cu un motor diesel complet nou. [poza3s] Acest nou motor diesel inovator, cu trei cilindri de 1,1 litri CRDi common rail este un model de ultima generatie creat in Coreea si la "Centrul de Excelenta in Constructia de Motoare Diesel” al Kia din cadrul sectorului sau de Cercetare si Dezvoltare din Germania. Este dotat cu 12 supape DOHC si sistem de injectie de mare presiune, si asigura o combinatie excelenta de performante, economie exceptionala de combustibil si nivel foarte redus de emisii, in conformitate cu norma Euro4. Motorul diesel de 1.120 cmc genereaza o putere de 75 CP (55 kw) la 4.000 rpm si un cuplu de 153 Nm (15,6 kgm) la o turatie de doar 1.900 rpm, ceea ce inseamna ca noul Picanto este una dintre cele mai puternice masini din clasa sa. Acest motor este oferit in combinatie cu o transmisie manuala cu cinci trepte. Astfel, Picanto Diesel va accelera de la 0 la 100 km/h in 16,0 secunde, atingand o viteza maxima de 162 km/h. In ciclu combinat, consumul de combustibil este de numai 4,2 litri la 100 de km, deci poate parcurge o distanta de 800 kilometri intre doua alimentari. Picanto este de asemenea unul din cele mai ecologice si mai eficiente automobile din lume, cu un nivel de emisii de CO2 de doar 112 grame pe kilometru. Beneficiind de o gama unica de rapoarte de transmisie adecvate caracteristicilor motoarelor diesel, cutia de viteze manuala cu cinci trepte cu care este echipat Picanto Diesel dispune de ambreiaj actionat prin cablu, care asigura schimbarea lina si fara efort a treptelor de viteze. Conducere si manevrabilitate de clasa europeana La fel ca celelalte modele Picanto, versiunea diesel este dotata cu suspensie complet independenta, conceputa sa asigure rulare confortabila, supla, pe soselele europene. In fata, suspensia este de tip McPherson, iar suspensia spate – cu brate oscilante duble - este inalta si subtire pentru a nu afecta capacitatea portbagajului. In plus, suspensia este imbunatatita si optimizata pentru a face fata greutatii crescute a modelului diesel, prin utilizarea unei bare stabilizatoare frontale mai rigide si de diametru mai mare. Optional se ofera varianta de fabricatie cu suspensie inalta (ridicata cu 10 cm), pentru clientii care locuiesc in tari sau regiuni cu drumuri cu suprafete de rulare accidentate sau nepavate. Pentru versiunea Picanto Diesel, directia cu cremaliera si pinion este servo-asistata electric (si nu hidraulic), pentru a asigura reducerea nivelului de emisii de CO2. In scopul diminuarii efortului de manevrare a volanului, tinand cont de greutatea mai mare a motorului diesel, schimbarea treptelor de viteze se face la o turatie usor mai mica. Astfel ca sunt necesare 3,02 rotiri stanga-dreapta ale volanului, fata de 2,8 rotiri in cazul modelelor pe benzina. Diametrul de bracaj ramane de 4,8 metri intre borduri. In locul jantelor de 13 inci, pachetul standard de jante si anvelope pentru Picanto Diesel cuprinde jante din otel late, 5.0J, de 14 inci diametru, cu anvelope radiale 175/60 R14. Optional, sunt disponibile jante din aliaj usor de aceeasi dimensiune. Pentru aceste roti cu diametru mai mare au fost prevazute frane de dimensiuni superioare, pentru a asigura franarea corecta a acestui model putin mai greu. Eleganta atragatoare, indrazneata, in exterior si in interior Picanto Diesel afiseaza toate calitatile modelelor „surori” – cu exceptia grupului motopropulsor. Designerul Kang Lee a creat pentru aceasta masina de mici dimensiuni un aspect extrem de atragator. Exteriorul sau combina atractivitatea indrazneata, subliniata de blocurile optice mari, cu liniile sportive, moderne, evident inspirate de gusturile si preferintele europene. Picanto este mica in exterior, dar da senzatia de mult mai mult spatiu in interior. Cu lungimea sa de 3,5 metri, noul Picanto poate transporta confortabil patru adulti solizi sau o familie de 5 persoane, in habitaclul sau surprinzator de spatios. Designul interior al noului Picanto a fost creat in mod special pentru a satisface gusturile cumparatorilor europeni de masini de clasa A, si este o prelungire a stilului ce defineste exteriorul vehiculului. Capitonajul interior in doua tonuri – inchis in partea superioara si pal in partea de jos – scoate in evidenta spatiozitatea interiorului iar tesatura plina a capitonajului scaunelor, a caror eleganta si confort asigura o experienta de conducere relaxanta, se imbina cu o gama larga de dotari, prezente chiar incepand cu versiunea standard. Versatilitate si spatiozitate intr-un pachet „mini-automobil” Interiorul exceptional de spatios al noului Picanto ii asigura reputatia de „lider de clasa” in foarte multe privinte. Spatiul pentru cap in partea din fata este impresionant - 1.003 mm (966 mm in partea din spate), spatiul pentru picioare este de 1.041 mm in fata (872 mm in spate), iar cel de la nivelul umerilor este de 1.290 mm (1.292 in spate). Portbagajul are o capacitate de 157 litri cu bancheta din spate in pozitie normala, extinzandu-se la un volum maxim de 882 litri cu bancheta spate rabatata complet. Bancheta este rabatabila fractionat 60/40, oferind posibilitatea obtinerii a pana la sapte configuratii diferite. Unghiul de deschidere amplu al hayonului lat faciliteaza incarcarea si descarcarea portbagajului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0971 :: 17.77MB