No SSO cookie

HYUNDAI i30

voteaza
(0/ 0)
HYUNDAI i30
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai introduce o noua masina, i30 si o noua filozofie a denumirilor alfa-numerice.

 
 

1.jpg
Viitoarele modele vor avea prefixul “i” urmat de inca 2 cifre. De ce “I”? In primul rand pentru ca “i” vine de la INSPIRATIE, care este unul din cei 3 stalpi de rezistenta ai politicii de pozitionare europeana a marcii Hyundai (calitate, siguranta de sine, inspiratie). Dar “i” vine si de la inteligenta si integritate, iar clientii au ajuns sa astepte exact aceste lucruri de la Hyundai; vine si de la inovator, iar i30 exact asta inseamna. in toate aceste forme, “i” este punctul central al oricarei promisiuni Hyundai. De la aceasta premisa, emblema “i” s-a dezvoltat in mod
2.jpg
natural.

 Bine ati venit in lumea lui „i”!

Odata cu i30, Hyundai introduce o noua gama de modele europene dedicate, pozitionate ferm in segmentul principal C. Proiectat pentru cei care cauta caracterul practic si stilul, cu un strop de sportivitate, modelul i30 se indreapta catre persoanele care doresc ceva diferit, dar cu o calitate si integritate dovedite. La lansare va fi disponibil cu 5 usi hatchback, urmat de varianta combi, i30 deschizand un nou capitol pentru Hyundai in Europa.

Exterior

3.jpg
Spirit creativ

 

Formele unduitoare, accentuate de linii puternice scot in evidenta spatiul si lungimea ampatamentului modelului i30. Linia neintrerupta a taliei, clar definita unifica proportiile clasice.
Efectul este modern si in acelasi timp captivant, oferind o impresie dinamica de performanta si pricepere. Cuvintele cheie sunt: stil elegant si echilibrat sportiv.

Un design mai cultivat

Stilul frontal distinctiv, sportiv fara a fi agresiv – reprezinta noua identitate de design a marcii Hyundai. Stilul pronuntat al admisiei frontale pare ca se modeleaza fara efort pe liniile capotei si stalpilor A. Liniile ascendente ale geamurilor din spate oglindesc linia de contur inferioara.
Efectul armonic creeaza o tinuta distincta si dinamica.

Toate elementele complet integrate

 

Spatele sculptat este obtinut prin combinarea unor linii curbe ce extind talia si reflecta fata unduita si lateralul stilat. Fiecare element de design este integrat armonios. Interactiunea aparent fara efort dintre stopuri si faruri, spoilerul de pe plafon si proportiile superbe contribuie la senzatia puternica de proportionalitate si scop. Interactiunea suprafetelor dinamice inclinate ofera o tenta pronuntat sportiva.

Interiorul

4.jpg
Rafinament dinamic

Ampatamentul lung si latimea generoasa a modelului i30, combinate cu abilitatea celor de la Hyundai, in legatura cu spatiul interior au condus la crearea unui interior concentrat pe confortul de prima clasa, functionalitate si caracter practic. Rafinamentul dinamic a fost aplicat fiecarui aspect, inclusiv gestionarii aerului, ambiantei aerisite, confortului scaunelor si ergonomiei intuitive.

 

Beneficiile rafinamentului dinamic

 

Modelul i30 a fost conceput de la inceput ca o masina orientata spre sofer. Claritatea instrumentelor, inclinarea si volanul telescopic, scaunele sportive si pozitionarea optima a schimbatorului de viteze sunt o dovada a acestui lucru. Pentru mai multa claritate, tehnologia LCD a fost utilizata pentru afisajul central si pentru afisajul panoului de instrumente precum si pentru luminile de avertizare. Orificiile generoase de ventilare asigura o distribuire optima a aerului in interior. Prin tapiteria interioara in doua tonuri de culoare, cu o atentie speciala acordata materialelor folosite, s-a obtinut un mediu interior elegant si proaspat, cu adevarat european.

Lumina albastra pentru instrumente

Lumina albastra bazata pe LED-uri, pentru instrumente, deja adoptata in noul Santa Fe si in gamele superioare ale Hyundai, este o caracteristica distinctiva. Ochii sunt mai putin tensionati si obositi indiferent de conditiile de iluminare ambientale, ajutand la pastrarea atentiei si vizibilitatii. Lumina albastra reprezinta si o recunoastere a marcii Hyundai, ocupantii avand impresia clara ca sunt intr-o masina Hyundai.

Caracterul ergonomic al rafinamentului dinamic

De ani de zile, Hyundai a dovedit ca o masina nu trebuie sa fie mare pentru a fi spatioasa si nu trebuie sa coste mult pentru a oferi un interior inteligent. Modelul i30 exact asta reprezinta.
Ergonomia intuitiva este evidenta in toate sistemele de control. Butoanele pentru sistemul audio si comunicare asezate in mod convenabil pe volan si coloana de directie, impreuna cu butoanele pentru controlul incalzirii, aerului conditionat si geamurilor si oglinzilor demonstreaza exact acest lucru. Accesul simplu la sistemul audio integrat, buzunarele pentru harti si alte spatii de depozitare sunt un alt punct de rezistenta al Hyundai ce caracterizeaza modelul i30. Chiar si pozitia si precizia schimbatorului automat de viteze a fost optimizata in continuare. Toate acestea contribuie la ideea ca aceasta este o masina orientata catre sofer.

Scaunele

Scaune ce inspira superlativul

O masina care ofera un grad de sportivitate peste medie, trebuie sa dispuna si de scaune corespunzatoare, pentru a putea savura calatoria. Scaunele din fata si scaunele conturate din spate ale modelului i30 ofera un confort si un sprijin pe termen lung. S-a acordat atentie nu doar formei, cu design ortopedic, ci si cusaturilor si materialelor de calitate superioara utilizate.
Rezultatul se traduce in scaune confortabile proiectate pentru a respecta cele mai inalte standarde europene.

Interiorul ideal integrat

Dimensiunile modelului i30, 4.245 mm lungime, 1.765 mm latime si 1.480 mm inaltime, incadreaza i30 perfect in asteptarile clasei C. in plus, ampatamentul lung de 2.650 mm ofera spatialitate interioara, ceea ce a devenit forta design-ului interior inteligent de la Hyundai.
Spatiul suplimentar a permis designerilor sa optimizeze fiecare aspect. Rezultatul este o libertate marita de miscare, o pozitionare optima a scaunelor si a instrumentelor si un confort sporit. Atat in fata cat si in spate, spatiul pentru picioare si cel de deasupra capului sunt peste media acceptata.

Adaptabilitate totala

Fiecare i30 are scaune rabatabile 60/40 in spate, care se rabateaza oricand aveti nevoie de mai mult spatiu de depozitare si functionalitate fara a face compromisuri in ceea ce priveste siguranta si confortul. i30 ofera pasagerilor care stau in spate un sprijin perfect conturat, spatiu mai mare la picioare decat rivalii sai si o gestionare excelenta a aerului interior. Pentru ocupantii scaunelor din fata, scaunele reglabile pe inaltime si sprijinul la nivel lombar nu puteau fi mai bine pozitionate si mai usor de operat. Cu un spatiu excelent la picioare, soferii se pot bucura de calatorie in mod confortabil.

Spatiu convingator in spate

Modelul i30 aduce, pe langa spatiul interior peste medie, si un spatiu de depozitare generos pentru bagaje, usor de accesat. O lungime utila de 821mm, latime de 1.040 mm si inaltime de 558mm in zona de bagaje, ofera un volum impresionant de 340 litri, cu scaunele din spate in pozitie ridicata. Cu scaunele din spate rabatate, spatiul de depozitare este crescut la 1.141 mm, volumul de incarcare crescand la 1.250 litri. Ca la orice Hyundai, utilitatea si comoditatea modelului i30 nu au fost uitate, portbagajul avand un paravan standard si o plasa optionala pentru bagaje.

Echipamentul

Complet echipat, pentru orice scop

Hyundai a fost intotdeauna recunoscut pentru generozitatea echipamentelor pentru toate nivelele, iar i30 continua aceasta traditie. Gama de echipamente standard combinata cu o intreaga selectie de dotari suplimentare la preturi rezonabile, permite clientilor i30 sa isi „croiasca” masina conform dorintelor lor.

O selectie larga

Modelul i30 va fi disponibil in 4 variante diferite. Chiar si varianta entry, “Classic” ofera o gama larga de optiuni precum sistemul audio integrat (Radio+CD+MP3+USB+AUX), sistem de reglare pe inaltime a scaunului soferului si geamuri electrice in fata. Versiunea “Comfort” ofera oglinzi electrice incalzite si colorate pe exterior, acces fara cheie, suport lombar pentru scaunul soferului, tetiere pentru scaunele din fata si lampi fata pentru ceata. Versiunea mai sportiva “Style” este disponibila de la un nivel de 1,6, cu o putere de 122ps, roti de 16” din aluminiu, cauciucuri 205/55 R16, suspensii sport, sistem de monitorizare a presiunii pneurilor, scaune cu tapiterie partial piele si aer conditionat manual, toate in dotarea standard. Versiunea de top, “Premium” se ridica la nivelul emblemei Hyundai oferind toate aceste dotari, plus aer conditionat automat, ESP, oglinda ECM, sistem de control pentru distanta la parcare, control de croaziera si senzor de ploaie. ESP, bineinteles, este disponibil pentru toate versiunile ca optiune, in timp ce pentru majoritatea pietelor europene, ESP va fi o dotare standard.

Depozitare si comoditate

Nimeni nu poate contesta faptul ca Hyundai este printre cei mai buni, cand vine vorba despre un interior inteligent si confortabil, despre depozitarea bagajelor. Modelul i30 se ridica la nivelul reputatiei sale si o continua. in functie de varianta, suportul pentru ochelari, suportul pentru pahar, un spatiu central de depozitare, buzunarele pentru harti usor de accesat, buzunarele din spatele scaunelor si spatiul de depozitare din cotiera centrala si suporturile pentru pahare din spate sunt dotari suplimentare care sporesc confortul. Torpedo-ul spatios este de asemenea racit, atunci cand este pornit aerul conditionat.

Motoare si transmisii

Cu trei optiuni de motoare pe benzina si trei motoare pe motorina, combinate cu transmisie manuala sau automata, i30 poate satisface teoretic orice preferinte legate de sofat sau propulsie. Toate motoarele pe benzina au 16v CVVT si dispun de tehnologia de admisie variabila. Toate motoarele diesel pot fi descrise cel mai bine ca fiind de cea mai inalta tehnologie.

O varietate de puteri si dinamica

Modelul i30 ofera o mare varietate de motoare. La nivelul entry, noul motor pe benzina 109ps 1,4 de la Hyundai ofera o combinatie sclipitoare intre economisirea de combustibil si performante cu un cuplu de torsiune de 137 Nm. Noul motor 1,6 dezvolta 122ps si un cuplu de torsiune de 154 Nm, in timp ce gama de 2,0 ofera 143ps cu un cuplu de torsiune de 186 Nm.
Referitor la diesel, noul 1,6 CRDi este disponibil in versiunea 90ps cu un cuplu de torsiune de 235 Nm iar versiunea 115ps cu un cuplu remarcabil de 255 Nm. La versiunile de top, motorul 2,0 CRDi dezvolta in mod surprinzator 140ps cu un cuplu de torsiune de 304 Nm. Toate dispun de turbocompresor cu geometrie variabila (VGT), tehnologia de reducere a frictiunii arborelui de echilibrare si injectia diesel de inalta presiune cu rampa comuna pentru minimizarea zgomotului si vibratiilor produse de motor. Pentru respectarea politicii de protectie a mediului, i30 ofera DPF (Diesel Particulate Filter) pentru toata gama diesel.

Transmiterea puterii

Hyundai intelege ca performanta inseamna mai mult decat puterea motorului. De aceea, pachetele de transmisie au fost optimizate pentru o placere reala in timpul condusului.

Transmisia automata

Pentru un spirit de aventura in timp ce conduceti, schimbatorul de viteze in trepte, elegant si stilat, permite un control precis asupra transmisiei automate a noului i30.

Transmisia manuala

Transmisia manuala ramane preferata soferilor europeni. Cutia de viteze manuala a noului i30 se mandreste cu noile caracteristici de inalta eficienta, dezvoltate pentru a reduce zgomotul si pentru a mari rezistenta. Transmisia sincronizata cu 5 trepte de viteza a modelului i30 a fost proiectata special pentru a se potrivi cu natura sportiva a masinii, cu schimbator de viteze precis si cu cursa scurta. Motorul diesel de 2 litri este dispus cu o noua transmisie manuala cu 6 trepte de viteza.

Suspensia si franele ce corespund performantelor

La oricare din cele patru versiuni disponibile, Hyundai i30 ofera o experienta de condus dinamica, dar cultivata. Suspensia fata tip MacPherson si suspensia spate cu articulatii multiple au fost proiectate pentru a completa perfect rigiditatea design-ului. Discurile* ventilate pe fata de 15 inch si cele solide pe spate de 14 inch cu ABS cu 4 canale si ESP* dovedesc faptul ca aspectul dinamic este insotit de controlul real al manevrabilitatii pe sosea. Gama de roti de otel 16 inch si de aliaj 15, 16 si 17 inch, cu profile joase si extrem de joase adauga un impact vizual caracterului dinamic. Rezultatul este o masina care cere pur si simplu sa fie condusa.

Aspecte legate de siguranta

Ca oricare alt Hyundai, i30 era sigur inainte de a atinge etapa de prototip. Sistemele de design avansate si simularile sofisticate pe computer, combinate cu testarea intensiva a pieselor s-au tradus prin faptul ca, la momentul cand s-a ajuns la testele reale, erau necesare doar reglaje fine. Acest lucru este tipic pentru abordarea sigurantei de catre Hyundai. Incepe pe plansa de desen, se testeaza amanuntit pana in etapa de prototip iar toate asteptarile sunt satisfacute pe sosea.

Siguranta pasiva

Modelul i30 este complet echipat pentru a oferi protectie. In ceea ce priveste siguranta pasiva, dispune de airbag-uri frontale duale, laterale si tip cortina, tetiere active, centuri pretensionate si semnale de avertizare pentru centura de siguranta. De asemenea, ca la orice vehicul Hyundai, elementele de siguranta pasiva sunt complet integrate intr-o structura de siguranta de ultima generatie. Aceasta include zone de deformare, zona de protectie pentru ocupanti si tehnologia de distribuire a incarcarii in 3 directii. S-a obtinut o mai mare rigiditate prin stalpii A consolidati, peretele fortificat, elementele frontale si laterale si stalpii intariti B si C.

ABS / ESP

ABS cu 4 canale este standard iar optiunea ESP este optionala (standard la varianta Premium) pentru o siguranta activa in modelul i30.

Pentru linistea dumneavoastra

Asteptarile clientilor din segmentul C au crescut in mod constant pe parcursul ultimei decade. Modelul i30 este echipat pentru a le satisface. Tetierele frontale active sunt dotare standard incepand cu versiunea Confort, in timp ce oglinzile cu sistem electro-cromatic de reducere a luminii farurilor, pentru reducerea incordarii ochilor, oglinzile exterioare cu incalzire care se rabateaza electric pentru a preveni spargerea in spatii stramte si sistemul de control al distantei la parcare cu avertizare audio sunt dotari standard la versiunea Premium si sunt disponibile optional la versiunile Comfort si Style. Toate acestea contribuie la linistea dumneavoastra.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

Super tare masina asta.A lasat mult in urma vestitul GOLF

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0539 :: 17.79MB