No SSO cookie

Hyundai i10

voteaza
(0/ 0)
Hyundai i10
Prezentari · · 5 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- 3 motoare, dintre care 2 pe benzina si unul diesel - Nivel redus de emisii si al consumului de combustibil - Exterior cu dimensiuni compacte si cel mai bun spatiu interior - Confort maxim pentru sofer si pasageri si simtul calitatii

 
 

i10 - o noua intrare in lumea Hyundai i

Intrucat este cea de-a doua masina care va avea prefixul "i", i10 va juca un rol fundamental pentru portofoliul Hyundai. Modelul i10 va fi responsabil pentru cresterea volumului si proportiei vanzarilor industriale in Europa - in acelasi timp va fi si un nume simbolic in Lumea Hyundai i. i10 introduce doua motoare suplimentare, trasmisie automata, o configuratie versatila a masinii, alaturi de un nivel sofisticat al echiparii si al stilului intrand in competitie cu segmentul A. Modelul a fost dezvoltat pentru a corespunde unui exterior neted, modern si dinamic, care se potriveste cu un interior bine echipat si echilibrat. Ca si in cazul i30, modelul i10 a fost proiectat si dezvoltat tinadu-se cont pe deplin de Europa.

In ceea ce priveste principalul client tinta pentru produsul nostru i10, ne indreptam atentia catre 3 grupuri de prospectiune:
- Cei care isi doresc o masina de incepatori
- Persoanele care doresc sa achizitioneze a doua sau a treia masina pentru familie
- Grupul tinta in dezvoltare a asa-numitilor "parinti singuri" (parinti ai caror copii s-au mutat la casele lor), care sunt activi, au varsta cuprinsa intre 50 si 70 de ani dar au inca spiritul tanar, sunt deschisi, iar copiii si-au luat deja zborul din cuib.

Modelul i10 va atrage de asemenea o mare parte din clientii de sex feminin, procentajul asteptat fiind de aproximativ 60%, ceea ce va reprezenta portiunea cea mai mare pentru seria noastra de modele. Clientii nostri tinta isi doresc o masina care sa aiba spatiu interior larg, cu un nivel ridicat de versatilitate, usor de accesat, dar in acelasi timp cu un exterior cu dimensiuni compacte pentru manevrare si parcare in special pentru oras.

i10 respecta toate criteriile sectorului de cumparare in ceea ce priveste pretul, spatiul interior si variabilitatea, pozitia inalta a scaunelor, marimea si manevrabilitatea. Aduce de asemenea beneficiul suplimentar referitor la reputatia calitatii Hyundai, la care se adauga functionarea excelenta si caracteristici deosebite in ceea ce priveste manevrarea si conducerea masinii.

Functionare

Putem oferi pentru prima data 3 motoare in segmentul A, dintre care 2 sunt pe benzina si unul diesel. i10 este pus in miscare de trei motoare extrem de complexe si economice in ceea ce priveste consumul de combustibil:
(Din septembrie 2008 va fi disponibil noul motor pe benzina cu o capacitate de 1,2 litri, Kappa)

- Epsilon 1.1l SOHC imbunatatit (66hp)
- Un nou Kappa 1.2l DOHC (75hp)
- Injectie directa de motorina la presiune inalta U1.1l DOHC (75hp) cu turbina cu geometrie variabila

Toate motoarele respecta sau depasesc orice cerinta actuala impotriva poluarii iar doua dintre noile motoare detin tehnologia cu 4 supape DOHC pentru un nivel mai ridicat al economiei de combustibil. Motorul CRDi care imbina un consum de combustibil de 4,3 litri/100 km si o emisie de CO2 de doar 114 g/km scoate 75CP . Toate motoarele sunt disponible cu o cutie manuala standard in 5 viteze, iar o versiune a transmisiei automate va fi oferita optional pentru ambele motoare pe benzina.

Sasiul a fost proiectat pentru a asigura siguranta si distractie. Este o combinatie perfecta si inteligenta de farmec, economie si relaxare. O noua tehnologie pentru sectiunea partiala a sasiului cu suspensie pe fata Macpherson si cu bare de torsiune/ bare spiralate in partea din spate asigura o calatorie exceptionala si o functionare la nivel de performanta. Amortizoarele cu gaz sunt standard pentru aceasta serie, intrucat exista sistem de franare cu ABS pe toate cele 4 roti. Datorita tehnologiei noi de bucse, izolatie si de montare, modelele din clasa A au un nivel redus de NVH.

Tehnologia aerodinamica a reprezentat un alt aspect important avut in vedere la i10: prin detalii tehnologice ingenioase, i10 nu numai ca arata foarte bine dar functioneaza la cel mai inalt nivel.
Rezultatele evidente sunt reprezentate de calatoria rapida si de o economia mai mare de combustibil. (Coeficient de rezistenta (CD) 0,32, Coeficient de ascensiune (CL) 0,09).


Echipare

Plansa de bord, consola centrala si mecanismele de ghidare ale modelului i10 demonstreaza impreuna atentia acordata satisfacerii soferului, fapt ce caracterizeaza intregul concept "i". Instrumentele cu cadran alb cu iluminare verde prin LED-uri care nu supara ochii, plus pozitionarea lor ergonomica, cursa scurta a schimbatorului de viteze si mecanismele de ghidare mai mici joaca un rol important facand din i10 un model vesel, confortabil si sigur la condus. S-a acordat o atentie deosebita pentru a face toate mecanismele de ghidare intuitive si usor de manipulat. Un exemplu in acest sens este forma de cadran pentru mecanismele de ghidare pentru incalzire si aer conditionat.

Pentru o echipare de top, i10 are urmatoarele caracteristici: actionare electrica pentru geamuri si trapa, spoiler pe spate, antena montata pe acoperis, volan si buton al schimbatorului de viteze invelite in piele si posibilitatea de a urca in masina fara chei. Sistemul audio integrat 2-DIN RDS este standard pentru toate versiunile. Sistemul audio integrat in tabloul de bord, care poate receptiona RDS (Radio Data System) reprezinta o conexiune AUX, care permite pasagerilor sa introduca dispozitive externe precum i-Pod-uri sau MP3 playere.

O caracteristica deosebita este Sistemul de protectie a bateriei: Acesta va protejeaza in cazul in care bateria se descarca - chiar si in situatia in care luminile sunt lasate aprinse - prin inchiderea automata la timp in vederea reducerii pierderii.

Servodirectia asistata de motor (MDPS) cu volanul cu functie de inclinare este o caracteristica standard pentru intreaga serie a modelului i10. Asta ofera soferului sentimentul ca este usor sa conduci masina, alaturi de o manipulare excelenta, un feedback deosebit al drumului si o eficienta crescuta a combustibilului. Modelul i10 are o mare varietate de tipuri de cauciucuri si roti, incluzand cele mai bune roti 15" din aliaj cu anvelope cu profil redus.


Siguranta

Avand ca tinta obtinerea punctajului de 4* la testarea Euro NCAP, i10 este construit tinandu-se cont intr-o foarte mare masura de siguranta. Ca oricare alt vehicul Hyundai, i10 detine o structura de siguranta extrem de rigida. Sectiunile partiale ale sasiului extrem de rezistente la intindere, consolidarea podelei si a acoperisului, precum si a regletelor speciale combinate cu structurile de etrier ranforsate - montantii B si C, adauga de asemenea protectie cadrului din otel rezistent si structurii special realizate pe calculator si indelung testata.
In situatii de impact pachetul de siguranta pentru interior al modelului i10, inteligent dezvoltat ofera o siguranta pasiva completa. Centurile de siguranta pretensionate si ajustate corespunzator cu locurile structurate din fata mentin pasagerii intr-o pozitie optima. Airbag-urile standard din fata si laterale sunt dezactivate pentru a reduce si chiar pentru a evita ranirea si toate suprafetele sunt acoperite strategic. Airbagurile laterale includ protectie pentru cap in vederea celei mai bune sigurante posibile pentru orice eventualitate. Deblocarea usii automobilului la impact este o caracteristica pentru varianta standard a optiunilor referitoare la blocarea usii.




Interior

Modelul i10 a fost special conceput pentru a fi o masina de oras, cu locuri pentru 5 persoane si versatilitate astfel incat sa joace un rol important in modul de viata variat si solicitant al clientilor.
In ciuda dimensiunilor compacte, modelul detine cel mai lung ampatament al clasei, ceea ce determina un spatiu interior maxim. Din acest motiv, interiorul a fost conceput astfel incat pernele pentru sezut din spate pot fi pliate spre partea anterioara, permitand scaunelor sa fie complet pliate. In plus, exista un compartiment util pentru depozitare sub podeaua din partea posterioara a masinii. In ceea ce priveste volumul de incarcare, acesta este de 225 litri atunci cand toate locurile sunt ridicate aflandu-se din acest motiv pe pozitiile fruntase; face fata cu usurinta daca in masina trebuie depozitat un carut pentru copii strans, bagaje sportive sau cumparaturile saptamanale. Deschiderea larga, usile mari cu manere care permit un acces usor si un spatiu generos pentru cap, picioare, umeri si bagaje fac din i10 un model si mai confortabil si atractiv.


Design Interior

Varietatea caracterizeaza interiroul modelului i10. Interiorul elegant de un negru stalucitor disponibil cu pachete de culoare captivante de rosu si albastru adauga un plus de farmec si incantare. Vopseaua metalica optionala pe plinta centrala evidentiaza designul interior cu atat mai mult atractiv. Cu o echipare perfecta pentru sofer si pasageri, experienta i10 este dedicata fiecarui detaliu. O adevarata incantare pentru sofer, i10 are montata o parghie de comutare centrala eleganta, pentru un spirit aventuros si optiuni elegante precum grupul de LED-uri de culoare verde cu cadran alb pentru o mai mare vizibilitate. Sistemul audio se afla in partea superioara a bordului pentru a fi mai usor de operat. Cu siguranta, comenzile pentru incalzire si aerisire proiectate intr-un mod atractiv precum si alte caracteristici de confort ridica la urmatorul nivel interesul pentru modelul i10.

SPATIUL SOFERULUI - Urcati-va in i10 si veti descoperi un design deosebit in care totul este pus pe seama unei perspective instinctive. Interiorul modelului i10 arata de asemenea un adevarat simt al calitatii. Nivelurile ridicate de sustinere pentru locurile frontale si forma corecta a locurilor din spate ofera un sentiment de spatiozitate care este cu adevar rar pentru acest segment de masini. Bordul bine organizat va ajuta sa fiti perfect informat cu privire la mediul in care sofati. Geamurile frontale actionate electric sporesc gradul de confort in timp ce incalzirea locurilor din fata este disponibila pentru a va incalzi in zilele cele mai friguroase. Pentru a reduce deformarea ochilor si pentru a avea o vizibilitate maxima pentru orice fel de lumina ambientala, i10 incorporeaza trei tipuri de planse de bord, adecvate chiar si pentru cele mai dificile conditii de sofat. Comutatoarele cu functii multiple ale modelului i10 ofera un control usor al farurilor si a stergatoarelor frontale. Pentru o vizibilitare mai buna, toate simbolurile pentru functii sunt simplificate pentru a putea fi utilizate intuitiv.
Hyundai cauta in continuu cele mai confortabile locuri. Hyundai a dezvoltat un mecanism nou si mai eficient pentru scaunele modelului i10. Forma scaunelor este definita pentru a optimiza elementele orizontale si verticale in vederea unei sustineri si a unui confort maxim. Realizate din materiale noi, scaunele modelului i10 sunt elegante, confera stabilitate si un grad mai inalt de confort pentru sofer si pasageri.


Design Exterior

Adaptand un look ingrijit si modern, designerii Hyundai au realizat un pachet nou, dinamic si in acelasi timp solid, cu elemente de baza de un design deosebit. Partea frontala pastreaza noua fata a familiei Hyundai, prezentata deja in modelul i30. Farurile frontale monobloc elegante si atragatoare si liniile capotei sunt armonizate cu masca frontala rotunjita. In lateral, proportiile bine echilibrate sunt imbunatatite de liniile de caracter care se imbina in linia laterala ce se intinde din partea frontala pana in partea posteriora a masinii. Rotile de 15 inch cu amortizoare de prima clasa, manerele vopsite ale usilor si materialele profilate laterale de protectie adauga un plus de rafinament si incantare. Designul dinamic si modern este subliniat de prezenta in partea posteriora a masinii a lampilor verticale ingenioase.
Vedere frontala: "Neted si Distinctiv" - Combinarea calitatilor de rafinament si incredere ale marcii Hyundai cu noul stil european a avut ca rezultat un autovehicul extrem de atragator si incantator. Noile lampi frontale rezistente evidentiaza tipul MFR de faruri, geamul clar si cadrul acoperit cu crom sunt atat pentru eficienta, cat si pentru atractia privirii. In plus, masca radiatorului cu finisaj din crom si gura de ventilare vopsita cu negru, introduse ca noi elemente de fatada pentru familia Hyundai, adauga imaginea lor atractiva si imbina fericit bara de protectie frontala integrata cu lampile rotunde pentru ceata.

Vedere laterala: "Profil unic si dinamic" - tema designului general pentru partea laterala implica unicitate si simplitate datorita armoniei intre suprafetele si liniile de centura elegante. Caracteristica de ampatament C cu usa posterioara larga este mult mai valoroasa in comparatie cu concurentii. Modelarea liniei centrale in forma de pana care leaga usa frontala de partea posterioara a masinii, joaca un rol important aducand un plus de dinamism modelului i10.

Vedere posterioara: "Modern si Elegant" - Temele fundamentale pentru vederea din spate sunt: modern si elegant. Lampile posterioare combinate moderne sunt sculptate pentru a crea un profil posterior mult mai atractiv. Mai mult, fiecare trasatura individuala precum modelarea manerului usii portbagajului si a barei de protectie din spate, a fost conceputa in detaliu subliniind si completand coerenta pe care i10 o merita.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (5)

scris de Anonim

Lucrez la un dealer Hyundai si intr-adevar ne cam incurcati cand scrieti de echipamente care nu se pun pe masinile cu destinatia Romania. Sa-l linistesc oarecum pe Rafila Serban, echipamentele exista, dar nu pentru Romania pentru ca daca s-ar pune toate nu ar mai iesi la pret chiar ieftina si de aceea importatorul isi alege modele preconfigurate pentru buzunarul romanului. ;-) Ce-ar fi sa ofertez cuiva un i10 la 13.500 Euro. :question: Cu placere.

scris de Anonim

Din pacate nu se mai aduce si versiune Premium!De ce oare? >:-(

scris de Anonim

Imi place foarte mult masina si este chiar destul de spatiosa pentru mine.Am comandat si eu una dar inca n-a sosit.Pretul este accesibil si are chiar dotari foarte bune.Ce e rau este porbagajul in restul totul e ok.

scris de Anonim

"posibilitatea de a urca in masina fara chei, trapa." De ce mintiti? am fost la dealer si nici vorba de asa ceva , e urat din partea voastra sa spuneti despre i10 (care dealtfel e o masina mai mult decat ok pt banii pe care ai dai pe ea) k are dotari ce le gasesti pe o casa mult superioara :exclaim:

scris de Anonim

Imi doresc o astfel de masina, dar nu ati comunicat ce pret are! Daca e prea scumpa....ma mai gandesc!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2698 :: 18.7MB