No SSO cookie

Hyundai Genus

voteaza
(0/ 0)
Hyundai Genus
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

• Coupe-wagon de teren • O abordare la moda a constructiei de autovehicule

 
 
[poza1s] Echipa de proiectare Rüsselsheim a dezvoltat noul Genus ca pe un vehicul de clasa D, extrem de atractiv pentru multe grupuri tinta. De aceea, datorita multifunctionatii sale, noul Genus poate fi utilizat pentru activitati de serviciu, tururi pentru cumparaturi, vacante de familie, precum si numeroase activitati de petrecere a timpului liber. Ampatamentul lung, consolele fata si spate de dimensiuni reduse si o tinuta de drum impozanta asigura un confort interior superior si capacitate de incarcare ampla, fara a afecta proportiile fundamentale, specifice unui coupe. Pentru versatilitate maxima, in podea se afla o trapa integrata, care poate fi ridicata, dand la iveala o bancheta retractabila. Bancheta se extide si se sprijina pe praguri si, impreuna cu o punte glisanta mascata in bara, formeaza o bancheta exterioara multifunctionala. Puntea glisanta poate fi de asemenea utilizata separat, pentru transportul bicicletelor si altor echipamente sport. [poza2s] Datorita prezentei unui stalp B, geamurile formeaza o linie continua. Geamurile sunt complet retractabile si, impreuna cu acoperisul panoramic din sticla, ofera experiente multisenzoriale unice, specifice in mod obisnuit masinilor decapotabile. Acest automobilul break de dimensiuni medii este echipat cu un motor diesel de 2,2 l (CRDi), Common Rail, si cutie de viteze automata cu cinci trepte, combinatie ce asigura o conducere dinamica, si totusi confortabila si economica. Tractiunea integrala scoate in evidenta caracterul sportiv al noului Genus. Design exterior Expresia lingvistica formala a acestui concept ce tinteste perfectiunea este definita de forma curgatoare a unui val. Partea frontala expresiva se imbina intr-o fuziune armonioasa cu partea din spate, definind intreaga caroserie in continua evolutie, realizata prin extrudare si vopsita in culoarea metalizata a sampaniei. [poza3s] Botul masinii este definit printr-o forma hexagonala care ocupa toata partea frontala, asemeni admisiei de aer a unui avion de lupta, unde toate suprafetele pornesc de aici si apoi se intalnesc intr-un tot armonios, formand caroseria. Farurile fata a caror forma sugereaza o bijuterie pretioasa, seamana cu ochii de pasari si flacheaza elegant partea frontala de forma unui triunghi trunchiat. Stalpii A puternici sunt ferm fixati de capota sculpturala, creand un efect de sageata in zbor, indreptata spre grila frontala. Silueta curgatoare a masinii are o configuratie eleganta de tip cabina semiavansata, cu linia acoperisului coborand intr-un unghi amplu in partea din spate. Linia neintrerupta a caroseriei scoate in evidenta geamurile oblice, inguste care, pe caroseria inalta, creeaza un puternic efect de masina coupe. [poza4s] Jocul de linii creat la nivelul centurii caroseriei intre blocurile optice din fata si spate aminteste de o bucata de matase fina, drapata peste coarda unui arc, complet tensionata la ambele capete. Linia panoramica a geamurilor laterale este "taiata" de hayonul in forma de scoica. Iar liniile stranse ale hayonului "orbiteaza" in jurul lunetei din sticla, formand o structura inelara, care dubleaza stalpul D. Efectul produs de acest element, care intersecteaza hayonul rotunjit, este echilibrat de forma de lacrima a lampilor spate. Designul interior Formele vizuale interioare copiaza eleganta unduitoare a dunelor de nisip. Suprafete vaste, sculptate parca de vantul bland, genereaza tensiune si dinamism, pastrandu-si in acelasi timp fluiditatea delicata. Punctul de maxima atractie al interiorului este plansa de bord, elegant conturata si combinata cu rama rafinata a consolei centrale rabatabile care mascheaza ecranele indicatoare, luminate in albastru. Suprafete vaste de piele naturala violet inchis, ca si materialele textile moderne, cu reflexe de matase, acopera suprafetele principale, contrastand cu insertiile din piele bej deschis. Forma curgatoare sculpturala este completata de elemente metalizate lucioase, ca ramele instrumentelor de bord sau fantele de aer alungite. Interiorul noului Genus reprezinta conceptul de spatiu confortabil, versatil, un mediu placut si de maxima protectie datorita liniei inalte a centurii caroseriei, in care te simti comod si in siguranta. Pasagerii se bucura de un mediu relaxat datorita proportiilor dintre volumele fluide, care creeaza o senzatie senzoriala extrem de placuta. Forma scaunelor inspirata din cea a unui val este o invitatie incitanta pentru ocupanti. Scaunele sunt in forma de scoica a caror forma se unduieste senin, asemeni unui val, motivul valului fiind reluat de tapiteria de tip perforat. Forma de scoica a scaunelor creeaza o imbinare vizuala eleganta cu consola centrala si cotiera integrata. Bara stabilizatoare eleganta, cu plafoniera integrata, in forma de migdala, separa partea frontala de cea din spate a habitaclului. Scaunele individuale din spate se pot glisa inspre inainte, formand, impreuna cu podeaua glisanta, in doua nivele, a portbagajului, o suprafata de incarcare flexibila.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0735 :: 18.66MB