No SSO cookie

HYUNDAI DEZVALUIE GENESIS PREMIUM SPORTS SEDAN

voteaza
(0/ 0)
HYUNDAI DEZVALUIE GENESIS PREMIUM SPORTS SEDAN
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai lanseaza un rival artistic in competitia mondiala de masini sport sedan premium Tractiunea spate si motorul V8 de mare putere ofera o experienta de conducere de clasa mondiala.

 
 

Hyundai isi propune sa sparga paradigmele automobilelor premium o data cu introducerea la North American International Auto Show a masinii sale amiral, noul Genesis sport sedan. Dispunand de capacitati si trasaturi comparabile cu cele ale masinilor sport sedan premium care domina piata mondiala, Genesis va ajunge la dealerii Hyundai in vara acestui an.

Conceptul Genesis este construit pe o arhitectura Hyundai cu tractiune spate complet noua, de inalta performanta. Acesta ofera trei trenuri de rulare, care includ motoarele V6 de 3,3 litri si 3,8 litri si motorul complet nou Hyundai Tau V8 de 4,6 litri. Tau va ajunge la o putere estimata de 375 cai putere cu benzina premium si 368 cai putere cu benzina regular fara plumb si
isi intrece toti competitorii cu o performanta specifica de 79,5 pana la 81,0 cai putere la litru. Cu o tehnologie ca rivalizeaza cu sedanurile de lux mai scumpe, Genesis prezinta trasaturi precum XM NavTraffic, Sistem Adaptiv de Iluminare Fata (AFLS), Smart Cruise Control, sisteme audio Lexicon® si tetiere electronice active.

John Krafcik, vicepresedinte, dezvoltare de produs si planificare strategica, Hyundai Motor America afirma despre Genesis ca"ofera o combinatie deosebit de puternica de performanta, lux si valoare si consideram ca are capacitatea de a sparge piata pe segmentele largi sedan si aproape de clasa lux."
Genesis inaugureaza o noua era pentru Hyundai. Arhitectura sa complet noua cu tractiune spate va genera si alte produse in alte segmente, asa cum a sugerat conceptul Genesis Coupe dezvaluit la Los Angeles Auto Show in noiembrie 2007.

ARHITECTURA NOUA CU TRACTIUNE SPATE DE MARE PERFORMANTA


Genesis este construit pe o arhitectura complet noua cu tractiune spate, aplicata pentru prima data la un model Hyundai in Statele Unite. Genesis dispune de o distributie a greutatii 53/47 fata-spate pentru o manevrare optima si caracteristici de directie mai rafinate. Design-ul tractiunii pe spate a permis inginerilor sa pozitioneze rotile din fata ale masinii mai in fata, oferind astfel performante remarcabile de manevrabilitate si directie. Sistemul standard de Control Electronic al Stabilitatii (ESC), cea mai importanta noua tehnologie de siguranta din industrie, promoveaza in continuare increderea in siguranta masinii. Hyundai conduce in topul tuturor brandurilor populare de masini in ceea ce priveste aplicarea standard a sistemului ESC, peste 70 la suta dintre masinile vandute de Hyundai in 2007 dispunand de ESC ca echipament standard.
Genesis reduce nivelul de zgomot din interiorul vehiculului si imbunatateste condusul si manevrabilitatea datorita structurii mai ridige si mai usoare. Utilizarea otelurilor ultra-rezistente in zonele critice confera modelului Genesis o rigiditate torsionala dinamica cu 12-14% mai ridicata si o greutate mai usoara decat concurenta -desi ofera o cabina substantial mai incapatoare si mai mult volum interior decat masinile contracandidate.

MOTORUL TAU V8 DE CLASA MONDIALA


In topul capacitatilor de performanta ale modelului Genesis se situeaza motorul complet nou Hyundai V8 Tau de 4,6 litri cuplat la o transmisie automata ZF cu 6 viteze cu control manual SHIFTRONIC®. Tau V8 genereaza o putere estimata de 375 cai putere, pentru a satisface cererea consumatorilor orientati spre performanta. Aceasta combinatie a trenului de rulare va lansa Genesis la 60 mile pe ora in mai putin de sase secunde. Tau produce mai multi cai putere si un cuplu mai mare decat decat oricare dintre competitorii sai. Motorul Tau este construit in asa fel incat sa ofere flexibilitate in viitor. Variantele viitoare Tau pot oferi o capacitate cilindrica mai mare, optiuni de inductie fortata si alte imbunatatiri tehnologice.


PERFORMANTA PUTERNICA A MOTORULUI LAMBDA V6


Genesis aduce, de asemenea, o performanta vie prin intermediul celor doua optiuni DOHC V6 ale sale, in intregime din aluminiu, de 3,3 litri si 3,8 litri, care genereaza o putere estimata de 264 cai putere si un cuplu de 233 lb-ft., respectiv o putere estimata de 290 cai putere si cuplu de 264 lb.-ft. In vederea maximizarii puterii generate, motoarele utilizeaza sistemul de Timing Continuu Variabil al Valvelor (CVVT) la camele de admisie si evacuare si un nou Sistem de Admisie Variabila (VIS) care ajuta cilindrii sa respire eficient la o rata scazuta si inalta de RPM. Aceasta genereaza o acceleratie remarcabila de pe loc, performanta la comutare si o remarcabila eficienta a consumului de combustibil. Motoarele V6 au blocul motor si capetele de cilindri din aliaj de aluminiu, ceea ce asigura o greutate mai usoara, eficienta termica si poseda un lant de distributie care nu necesita intretinere.
Desi prezinta o putere impresionata, toate motoarele Genesis sunt, de asemenea, prietenoase pentru mediu si ating nivelele de atestare privind Vehiculele cu Emisii Foarte Joase (ULEV).

TRANSMISII AVANSATE CU 6 VITEZE


Ambele motoare Genesis V6 utilizeaza o transmise automata cu 6 viteze Aisin SHIFTRONIC cu convertor de cuplu cu sistem de blocare si raport de multiplicare subunitara (overdrive) pentru o economie ridicata de combustibil pe autostrada. Transmisia permite schimbari de viteze line si rapoarte adecvate specificatiilor ambelor motoare si include o a sasea viteza cu raport de multiplicare subunitara pentru mai multa silentiozitate si eficienta a consumului la navigarea pe autostrada. Soferii au acces la echipamentul SHIFTRONIC® prin mutarea schimbatorului de viteze intr-o nisa separata. Prin impingerea sau tragerea schimbatorului se va putea schimba viteza in mod secvential, marindu-se capacitatea de control a masinii. Un afisaj LCD de pe panoul de bord indica in mod vizibil treapta de viteza folosita.
Modelul Tau V8 Genesis este cuplat la o transmisie ZF cu 6 viteze imbuntatita, de mare putere, pentru a face fata sporului de cai putere si cuplu.

SUSPENSIE SPORTIVA INOVATOARE SI SOFISTICATA


Genesis vine cu un design al suspensiilor printre cele mai sofisticate si rafinate, la orice pret. Suspensia fata cu cinci articulatii este dispusa cu brate superioare si inferioare, facand legatura intre rotile din fata si sasiu. Acest ansamblu articulat in mod artistic creeaza un ax virtual ce reduce simtitor vibratiile nedorite ale volanului si imbunatateste raspunsul. Suspensia independenta pe spate, cu cinci articulatii, este la fel de sofisticata, permitand o geometrie precisa pentru o experienta si manevrabilitate incrediible. Performantele suspensiilor avansate pe fata si spate sunt maximizate de sistemul de blocare de diferential (ASD), care permite flexibilitatea setarilor, la deplasari mai mici ale amortizoarelor. Suspensia ASD asigura:

· Confort ridicat la rulare prin controlul sporit al corpului / rotilor
· Confort ridicat la rulare fara compromiterea manevrabilitatii
· Contact optimizat cu suprafata drumului
· Tehnologie adoptata de modelele Lexus, BMW si Mercedes-Benz

DESIGN-UL PROGRESIV REFELCTA O CAPACITATE ATLETICA


Design-ul modelului Genesis reprezinta o interpretare progresiva a sedanului modern sport cu tractiune pe spate. Pentru a atinge performantele sale dinamice, Genesis combina formele puternice, sculptate pentru a integra detalii precise, materialele naturale si iluminarea inovatoare pentru a oferi o estetica bine elaborata, un design premium.

DOTARI DE INALTA TEHNOLOGIE LA PRETURI ACCESIBILE


Noul model Genesis 2009 este cea mai avansata masina Hyundai din toate timpurile. De la design si spatiozitate la tehnologie si functii, aceasta ofera o abundenta de trasaturi si performanta adecvate brandurilor amiral europene si asiatice dar le ofera la un pret mult mai accesibil. Incepand cu sistemul sau audio artistic Lexicon ce ofera tehnologia LOGIC 7®, Genesis ofera o combinatie extraordinara de tehnologie, functii premium si valoare. Modelul standard dispune de un panou frontal soft-touch cu suprafa finisata woodgrain, interfata Bluetooth® hands-free pentru telefonul mobil si funcii auxiliare USB/iPod® si prezinta un sistem de navigare artistic cu afisaj de opt inci. Unitatea de navigare este accesata de un controler multimedia prietenos care controleaza, de asemenea, si sistemul radio. Parcarea cu spatele in spatii restranse si evitarea incidentelor nedorite este mult mai usoara datorita camerei retrovizoare disponibile cu afisaj de opt inches care permite soferului sa vada ce se afla in proximitatea posterioara a masinii.
Un bord imbracat in piele, casete de usi si consola cu capac creeaza un ambient de lux pentru sofer, in timp ce scaunul soferului cu incalzire sau racire asigura un confort optim la conducere. Un sistem de dezaburire automata cu senzor de umiditate si stergatoare care detecteaza ploaia asigura o vizibilitate de cirstal. Nici o alta masina din segment nu ofera un volan de piele ce reflecta razele ultraviolete si mentine suprafata racoroasa la atingere, chiar pe un soare arzator. Genesis ofera, de asemenea, avantajele parasolarului spate, franei de parcare electronice, controlului de proximitate al pornirii sau opririi motorului la simpla apasare a unui buton.


SISTEMELE AUDIO LEXICON® IN ECHIPA CU XM, HD RADIO™ si APPLE OFERA O PERFORMANTA SI OPTIUNE AUDIO FARA RIVAL


Hyundai Genesis este al -II-lea automobil din lume care ofera un sistem audio artistic marca Lexicon care ofera tehnologia LOGIC 7®. Sistemul audio Lexicon® surround include un amplificator digital cu 12 canale si 12 difuzoare care genereaza un sunet de peste 500 watts in 7,1 canale discrete. Genesis este, de asemenea, primul brand popular care ofera claritatea tehnologiei digitable HD Radio din fabrica. Modelele Genesis echipate cu navigatie includ, de asemenea, un hard disc de 30 gigabytes si XM NavTraffic. La fel ca orice model Hyundai 2009, modelul standard Genesis este echipat cu XM Satellite Radio. Functiile auxiliare USB si iPod® permit soferilor sa controleze integral si sa alimenteze iPod-urile direct de la unitatea centrala.

TEHNOLOGIE AVANSATA DE ILUMINARE


Modelul Genesis 2009 este dotat cu faruri cu descarcare in Xenon, de mare intensitate (HID). Avantajele farurilor HID constau in cresterea luminozitatii, asigurarea unei lumini asemanatoare celei din timpul zilei si un consum redus de energie. In plus, liniile noilor faruri fata HID sunt extrem de precise, asigurand o vizibilitate maxima pe timp de noapte fara distragerea altor soferi. Farurile prezinta, de asemenea, un sistem de autoreglare care mentine constant nivelul fasciculului de lumina, indiferent daca vehiculul este incarcat cu pasageri sau cu marfa. Modelul Genesis ofera, de asemenea, un sistem automat de iluminare fata care permite farurilor din fata sa pivoteze automat pentru o mai buna vizibilitate periferica la curbe.

NOILE TEHNOLOGII AU CRESCUT SIGURANTA


Pastrand accesul pus de Hyundai pe tehnologia de varf in domeniul sigurantei, Genesis se mandreste cu functii de siguranta activa si pasiva de prima clasa atat pentru a preveni accidentele, cat si pentru a maximiza protectia ocupantilor in cazul unei coliziuni. Genesis continua traditia Hyundai de standardizare a tehnologiei de siguranta activa, precum Controlul Electronic al Stabilitatii (ESC), opt airbag-uri si tetiere electronice active.

Cele opt airbag-uri ale Genesis includ avantajul airbag-urilor frontale duble, al airbagurilor pe fata si spate montate in scaune pentru impacte laterale si airbag-urilor cortina laterale montate pe tavan pentru ocupantii locurilor de pasageri din fata si spate.
Un sistem electronic activ pentru tetiere isi face debutul cu Hyundai Genesis 2009. Hyundai este primul brand popular care ofera tetiere electronice active fata, ceea ce reprezinta o imbunatatire fata de sistemele de tetiere activate mecanic. Institutul pentru Asigurarea Sigurantei Rutiere a atestat faptul ca aceste tetiere fata active ajuta la prevenirea fracturilor gatului.
Genesis este dotata cu 8 senzori cu ultrasunete amplasati pe amortizoarele fata si spate. Senzorii, impreuna cu camera din spate, detecteaza cat de aproape sunt obiectele la parcare. Distanta este indicata pe un ecran in-dash si de un semnal sonor de avertizare. Sistemul Smart Cruise Control al masinii Genesis foloseste radarul cu senzori de detectie fata. Smart Cruise Control ajusteaza viteza autovehiculului in vederea mentinerii distantei fata de vehiculul din fata aflat pe aceeasi banda.
Genesis este oprit de franele cu disc de la cele patru roti, cu sistem anti-blocare si Brake Assist si Electronic Brake Distribution (EBD). Rotoarele din fata de 12,6 inch au etriere cu un singur piston iar franele din spate au rotoare de 12,4 inch cu un singur piston la modelele V6. Modelel V8 sunt echipate cu pistoane duble si rotoare mai largi.

GARANTIE


Modelul complet nou Hyundai Genesis 2009 este protejat de Hyundai Advantage, cea mai buna garantie (Best Warranty) din America. Acoperirea include cinci ani bara la bara in limita a 60.000 mile, 10 ani pentru trenul de rulare in limita a 100.000 mile si sapte ani/numar nelimitat de mile garantie anti-perforare. In plus, cumparatorii Genesis primesc asistenta rutiera timp de 24 de ore fara nici un cost suplimentar timp de cinci ani de zile (fara limita privind numarul de mile), serviciu care include remorcarea de urgenta, deblocare si acoperire limitata privind cheltuielile de intrerupere a calatoriei. Aceste asigurari un includ francize.


TECHNOLOGIE


· Tetiere fata electronice active
· Control Electronic al Stabilitatii
· Opt airbag-uri
· Incalzire / racire scaune
· Faruri High Intensity Discharge
(HID - descarcare de intensitate inalta) cu adaptare
· Sistem Adaptiv de Iluminare Fata
· Pornire la apasarea unui buton
· Navigare cu camera retrovizoare
· Frana de parcare electrica
· Tehnologie standard Bluetooth
· Functii auxiliare iPod/USB
· Receiver HD Radio
· XM Satellite Radio® cu NavTraffic
· Sistem Audito Lexicon® Discrete Surround
· Dezaburire automata cu senzor de umiditate
· Stergatoare cu senzor de ploaie
· Smart cruise control
· Suspensii fata si spate cu cinci articulatii
· Motor Tau V8
· Transmisii cu 6 viteze

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3626 :: 17.82MB