No SSO cookie

Honda Legend va fi disponibila si in Europa

voteaza
(0/ 0)
Honda Legend va fi disponibila si in Europa
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

• 295 CP si un motor de 3.5 litri VTEC • Sistemul unic de tractiune integrala Super Handling All-Wheel Drive • Adaptive Cruise Control, Collision Mitigation Brake System, Lane Keeping Assist System (momentan doar pentru modelele cu volan pe partea dreapta), Active Front lighting System, capota pop-up • Sistem audio premium Bose, sistem de navigatie prin satelit cu recunoastere vocala, camera la luneta si bluetooth

 
 
[poza1s] Limuzina amiral a Honda va fi disponibila in Europa incepand cu aceasta vara. Legend ofera o combinatie impresionanta de lux si sportivitate de cel mai inalt nivel. Motorul VTEC de 3.5 litri si 295 CP este echipat standard cu tehnologie avansata menita sa imbunatateasca siguranta si relaxarea in timpul condusului. Aceste avantaje sunt majorate si de sistemul de tractiune integrala Honda Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Capacitatea sa unica de a repartiza energia motorului atat intre cele doua axe ale masinii cat si intre rotile aceleiasi punti permite noului Legend asigurarea unui nivel ridicat de tractiune in orice conditii de drum, chiar si atunci cand cel de la volan abordeaza un stil de sofat foarte agresiv. Acesta este insa doar varful icebergului pe care noul Legend il ofera in materie de securitate, totul culminand cu capota „pop-up”, ce se deschide automat pentru a proteja pietonii in cazul unei coliziuni frontale. [poza2s] Printre cele mai importante caracteristici de securitate inovatoare, bazate pe tehnologie avansata, se numara si Adaptive Cruise Control (ACC), care mentine o distanta sigura fata de masina din fata, si Collision Mitigation Brake System (CMBS), care evalueaza potentialele situatii de coliziune si reactioneaza in functie de acestea. In plus, modelele cu volan pe partea dreapta beneficiaza de optiunea Lane Keeping Assist System (LKAS). Folosirea unui numar de componente din aluminiu, cum ar fi anumite elemente de rezistenta ale caroseriei, capota, portbagajul si aripile fata, ajuta la mentinerea unei greutati totale reduse. Echipare standard [poza3s] Sistemul audio premium Bose cu 10 difuzoare foloseste Bose Cabin Surround. Acest sistem inovator utilizeaza opt canale pentru a produce o rezolutie a sunetului de 500 de ori mai mare decat la un CD. Si, pentru a aduce si mai multa noutate, Legend este echipata cu sistemul Audio Pilot pentru anularea zgomotului. Acesta neutralizeaza zgomotele de drum sau cele produse de vant prin emiterea unui semnal de frecventa si amplitudine identica dar cu faza inversa, ce anuleaza factorii perturbatori enumerati anterior. Sistemul de navigatie prin satelit dispune de RDS-TMS care afiseaza informatii din trafic actualizate la minut – acolo unde acestea sunt disponibile – si furnizeaza rute alternative in cazul congestiilor in trafic. Si mai multa usurinta in utilizare este oferita de recunoasterea vocala (engleza, germana si italiana – franceza si spaniola vor fi adaugate ulterior). Pentru controlul audio si al sistemului de climatizare poate fi folosita comanda vocala. O camera montata in spate ajuta la manevrele de parcare, prin afisarea imaginilor pe un display de 8 inch. Interfata bluetooh pentru telefoanele mobile permite operarea aparatului in conditii de siguranta. Honda Legend dispune in echiparea standard de Active Front lighting System (AFS) pentru o mai buna iluminare si vizibilitate. In curbe, fasciculul de lumina al farurilor se roteste cu pana la 20 grade in functie de situatie, iluminand o suprafata mai mare a drumului in curba. Astfel, sunt reduse punctele de vizibilitate scazuta, ce pot constitui cauza unor accidente grave. Tractiune integrala [poza4s] Siguranta a fost un punct cheie in procesul de dezvoltare a modelului Legend, iar masurile de prevedere ale sistemelor de siguranta activa si pasiva fac din aceasta masina una dintre cele mai bine echipate de pe piata. Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) este exemplul concret. Colaborand cu sistemul Vehicle Stability Assist, SH-AWD este un sistem revolutionar care furnizeaza o exceptionala siguranta la rulare. SH-AWD este momentan singura platforma de tractiune integrala care distribuie cuplul de torsiune optim nu doar intre rotile din fata si spate ci si intre fiecare din rotile din spate. In timpul rularii in linie dreapta si in cazul curbelor line, pana la 70% din momentul motor este distribuit rotilor din fata. In timpul accelerarii sau a virajelor atacate in forta, pana la 70% din energia disponibila este directionata la rotile din spate, pentru o capacitate de accelerare marita si tractiune imbunatatita in viraj. Cand se accelereaza in timpul virajelor, SH-AWD supraroteste roata spate exterioara cu pana la 5%, folosind un dispozitiv exclusiv de accelerare, in timp ce ambreiajele electromagnetice de pe axul din spate trimit pana la 100% din cuplul disponibil la roata respectiva. Daca masina decelereaza in timpul virajelor, balanta cuplului de torsiune este controlata pentru a preveni supra sau sub-virarea, in functie de situatie. Rezultatul este un comportament rutier mult imbunatatit, stabilitate si performanta in viraje. Caroseria usoara si suspensia multibrat disponibila pentru ambele axe sunt gandite pentru a completa sistemul SH-AWD. In plus, discurile de frana ventilate, completate de etrierele frontale cu patru pistoane, ABS, EBD si Brake Assist furnizeaza o putere de franare optima, la nivelul performantelor dinamice ale masinii. . Sisteme avansate de asistenta la sofat – Adaptive Cruise Control Adaptive Cruise Control (ACC) poate fi numita si echipare optionala. In afara faptului ca ofera o functie de control standard al rularii, ACC foloseste un radar montat in masca radiatorului pentru ajustarea automata a vitezei fie prin franare fie prin actionarea supapei de admisie, in scopul mentinerii unei distante optime fata de masina din fata. Sisteme avansate de asistenta la sofat – Collision Mitigation Brake Systems In mod absolut necesar si logic, ACC este suplimentat cu sistemul Collision Mitigation Brake System (CMBS) care prevede situatiile de potentiala coliziune si reactioneaza in concordanta cu acestea. Daca CMBS determina ca distanta fata de autovehiculul din fata a scazut sub un nivel acceptabil, diverse avertismente sonore si vizuale il anunta pe sofer ca trebuie luate masuri de siguranta. Daca distanta continua sa se reduca, sistemul furnizeaza o avertizare tactila, prin strangerea centurii de siguranta, si franeaza usor masina. In cazul in care un accident pare de neevitat, sistemul franeaza puternic si strange centurile de siguranta prin E-Pretensioners, pentru a reduce viteza la impact si a diminua efectele coliziunii. Sisteme avansate de asistenta la sofat – Lane Keeping Assist System Modelele cu volanul pe dreapta pot fi echipate cu Lane Keeping Assist System (LKAS), deja disponibil pe Honda Accord 2006. Acesta foloseste o camera montata deasupra parbrizului care identifica banda pe care ruleaza automobilul si corecteaza eventualele deviatii prin actionarea asupra directiei. Siguranta In completarea trenului de rulare de mare performanta, Legend are o structura a caroseriei foarte rigida, bazata pe principiile Honda Advanced Compatibility Engineering (ACE). Structura ACE ajuta la dispersarea fortelor de coliziune pe o arie frontala mai mare in scopul protejarii pasagerilor. In acelasi timp, mareste compatibilitatea cu alte autovehicule in cazul unei coliziuni frontale. O serie de alte masuri de protectie a pietonilor au fost aplicate la mai multe modele Honda, dar ceea ce este unic la Legend – fiind in acelasi timp unul dintre primele sisteme de acest fel de pe piata – este capota pop-up. Activarea in cazul unui accident se face de catre un dispozitiv pirotehnic; efectul sau – sesizabil in cateva milisecunde – este de a proteja corpul pietonului. Airbaguri frontale cu doua niveluri de umflare, airbaguri laterale si sub forma de cortina completeaza pachetul de siguranta standard.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

foarte smekera masina.. mi-am luat si va sfatuiesc sa va luati

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0909 :: 17.77MB