No SSO cookie

GENEVA 2003: Lamborghini Gallardo

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2003: Lamborghini Gallardo
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Taurul Lamborghini Gallardo se înfurie

 
 
[poza1s]Lamborghini Gallardo, fratele mai mic al deja cunoscutului Lamborghini Murcielagoere, a fost deja prezentat presei la Salonul Auto de la Geneva, care s-a deschis pentru public, joi, 06 martie 2003, numele modelului provenind de la una dintre celebrele rase de tauri de luptă din secolul 19, informează Auto Express.
Gallardo este, potrivit opiniei presei auto, primul dintre “taurii” care îl vor face să se “înfurie” pe Ferrari şi acest lucru se datorează în primul rând calităţilor generale ale maşinii, performanţelor mai bune decât ale “armăsarului italian”, disponibile la un preţ aproximativ egal.
[poza2d]Noul venit în familia Lamborghini împrumută, în aspectul său, câteva dintre trăsăturile fratelui mai mare, însă diferenţele conferă acestui model o identitate proprie.
În vreme ce Murcielago este construit din oţel şi fibre de carbon, structura lui Gallardo se bazează pe aluminium, ceea ce reprezintă o trăsătură de familie, amintind de modelele A2 şi A8 ale companiei “mamă” Audi.
Motorul disponibil pe acest model este unul de 5.0 litri V10, care dezvoltă 500 CP la 7.800 rpm şi dispune de un cuplu maxim de 510 Nm la 4500 rpm.
[poza3s]Aceste calităţi ale maşinii nu spun însă totul, deoarece cu 80% din puterea maşinii, Gallardo promite să fie un model deosebit de versatil. Viteza maximă este de circa 320 km/h, în timp ce acceleraţia 0 – 100 km/h, chiar dacă nu a fost încă testată oficial, se sugerează că nu poate fi mult peste 4 secunde.
Motorul V10 este dispus în formula tradiţională a modelelor Lamborghini cu cilindrii dispuşi în V, în unghi de 72 de grade. Blocul motor este aşezat jos, lîngă şasiu, în spatele şoferului, ceea ce face ca centrul de greutate al maşinii să fie cât mai aproape de şosea, oferind un plus de stabilitate.
[poza4d]În plus, spoilerul spate este sensibil la viteze mari, schimbându-şi înclinarea o dată cu mărirea vitezei, pentru a mări forţa de apăsare pe roţile din spate.
Gallardo dispune, în variantă standard, de o cutie de viteze manuală, în 6 trepte, în timp ce opţional maşina dispune de un sistem secvenţial de schimbare a vitezelor, întâlnit în Formula 1, denumit e-gear.
În exterior, sistemul de deschidere a uşilor în foarfecă, disponibil la Murcielago, a fost înlocuit la Gallardo cu sistemul obişnuit.
[poza5s]În ceea ce priveşte preţul, acesta începe de la aproximativ 145.000 - 150.000 de euro, comparabil cu cel al celui mai mic dintre modelele Ferrari, 360 Modena, în vreme ce un model de talia “taurului Gallardo”, precum Ferrari 550 Barchetta, este puţin mai piperat la preţ.
Despre vînzări, nu s-au făcut încă estimări, însă o primă comandă de 100 de unităţi a fost deja efectuată pentru importatorul oficial în Anglia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1089 :: 22.17MB