No SSO cookie

GENEVA 2003: Lamborghini Gallardo

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2003: Lamborghini Gallardo
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Taurul Lamborghini Gallardo se înfurie

 
 
[poza1s]Lamborghini Gallardo, fratele mai mic al deja cunoscutului Lamborghini Murcielagoere, a fost deja prezentat presei la Salonul Auto de la Geneva, care s-a deschis pentru public, joi, 06 martie 2003, numele modelului provenind de la una dintre celebrele rase de tauri de luptă din secolul 19, informează Auto Express.
Gallardo este, potrivit opiniei presei auto, primul dintre “taurii” care îl vor face să se “înfurie” pe Ferrari şi acest lucru se datorează în primul rând calităţilor generale ale maşinii, performanţelor mai bune decât ale “armăsarului italian”, disponibile la un preţ aproximativ egal.
[poza2d]Noul venit în familia Lamborghini împrumută, în aspectul său, câteva dintre trăsăturile fratelui mai mare, însă diferenţele conferă acestui model o identitate proprie.
În vreme ce Murcielago este construit din oţel şi fibre de carbon, structura lui Gallardo se bazează pe aluminium, ceea ce reprezintă o trăsătură de familie, amintind de modelele A2 şi A8 ale companiei “mamă” Audi.
Motorul disponibil pe acest model este unul de 5.0 litri V10, care dezvoltă 500 CP la 7.800 rpm şi dispune de un cuplu maxim de 510 Nm la 4500 rpm.
[poza3s]Aceste calităţi ale maşinii nu spun însă totul, deoarece cu 80% din puterea maşinii, Gallardo promite să fie un model deosebit de versatil. Viteza maximă este de circa 320 km/h, în timp ce acceleraţia 0 – 100 km/h, chiar dacă nu a fost încă testată oficial, se sugerează că nu poate fi mult peste 4 secunde.
Motorul V10 este dispus în formula tradiţională a modelelor Lamborghini cu cilindrii dispuşi în V, în unghi de 72 de grade. Blocul motor este aşezat jos, lîngă şasiu, în spatele şoferului, ceea ce face ca centrul de greutate al maşinii să fie cât mai aproape de şosea, oferind un plus de stabilitate.
[poza4d]În plus, spoilerul spate este sensibil la viteze mari, schimbându-şi înclinarea o dată cu mărirea vitezei, pentru a mări forţa de apăsare pe roţile din spate.
Gallardo dispune, în variantă standard, de o cutie de viteze manuală, în 6 trepte, în timp ce opţional maşina dispune de un sistem secvenţial de schimbare a vitezelor, întâlnit în Formula 1, denumit e-gear.
În exterior, sistemul de deschidere a uşilor în foarfecă, disponibil la Murcielago, a fost înlocuit la Gallardo cu sistemul obişnuit.
[poza5s]În ceea ce priveşte preţul, acesta începe de la aproximativ 145.000 - 150.000 de euro, comparabil cu cel al celui mai mic dintre modelele Ferrari, 360 Modena, în vreme ce un model de talia “taurului Gallardo”, precum Ferrari 550 Barchetta, este puţin mai piperat la preţ.
Despre vînzări, nu s-au făcut încă estimări, însă o primă comandă de 100 de unităţi a fost deja efectuată pentru importatorul oficial în Anglia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1496 :: 22.19MB