No SSO cookie

Eveniment la Audi A6

voteaza
(0/ 0)
Eveniment la Audi A6
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi A6 cu numarul 5 milioane a ieşit de pe linia de fabricaţie

 
 
[poza1s]Imediat dupa inceperea productiei noului Audi A6 Avant la mijlocul lunii ianuarie, AUDI AG celebreaza o importanta piatra de hotar in productie cu acest model: A6 cu numarul cinci milioane, un Avant argintiu metalizat cu motor TDI de 2,7 litri şi 180 CP, care a parasit linia de productie de la Neckarsulm în data de 1 februarie. "Audi A6 este un factor cheie ce sta la baza succesului lui Audi si al fabricii de la Neckarsulm", a declarat Jochem Heizmann, membru al consiliului de administratie pentru productie de la AUDI AG. In 2004 au fost livrate catre clientii internationali 189.049 de unitati Audi A6 (2003: 176.867). Cele mai mari piete ale modelului sunt Germania, China si America de Nord. In Europa, principalele piete de export sunt Italia, Marea Britanie, Spania si Franta. [poza2s]Circa 60% din personalul in numar de 13.800 de la Neckarsulm este implicat in productia A6, creand intre 700 si 750 autovehicule pe zi. 1.800 de angajati sunt implicati in constructia versiunii chineze a lui A6 la Changchun. Peste 46.000 unitati din acest model au fost construite aici in 2004. Aproape un sfert din totalul vanzarilor noului Audi A6 sunt in China. Noua generatie de Audi A6 va fi introdusa anul acesta la Changchun. Audi construieste A6 de 37 de ani; pana in 1994, modelul a fost cunoscut sub numele de Audi 100. Acest model reprezinta intrarea companiei in clasa mare in 1968: primele doua versiuni ofereau o putere de 80, 90 si 100 CP. O varianta sport a aparut in toamna 1970, sub forma modelului Audi 100 Coupé S de 115 CP. [poza3s]A doua generatie de Audi 100, care a aparut in 1976, a servit ca baza pentru noul model varf de gama "Audi 200", lansat in toamna 1979, care prezenta dotari de lux, tehnologie sofisticata si motoare de inalta performanta cu cinci cilindri. Audi impune noi standarde internationale de excelenta in aerodinamica cu a treia generatie, lansata in 1982. O data cu introducerea caroseriei complet galvanizate in 1985, Audi a asezat o noua piatra de hotar in acest sector competitiv, demonstrand calitati de durata si o durata lunga de viata. Audi 100 prezinta acum pentru prima data un sistem de tractiune integrala permanenta quattro. A patra generatie, intrata pe piata in 1990, a fost primul Audi 100 dotat cu motor cu sase cilindri. In toamna lui 1991, S4 si S5 Avant au netezit drumul pentru gama S de modele. [poza4s] Audi 100 a fost redenumit "Audi 6" in 1994. S-a dorit ca schimbarea de nume sa transmita atractie si claritate la nivel international. Primul motor TDI cu sase cilindri si inovatia Audi, transmisia multitronic cu variatie continua, au aparut in cea de-a cincea generatie. La inceputul anului 2002 quattro Gmbh, o filiala a AUDI AG, a lansat RS6, din care s-au vandut peste 8000 de limuzine si versiuni Avant pana la iesirea din productie din octombrie 2004. Ramane cel mai puternic model fabricat de Audi pana la ora actuala, cu o putere de 480 CP. A6 a adoptat o noua infatisare adaptata utilizarii off-road in modelul Audi allroad quattro, care a aparut pe piata la inceputul lui 2000 si a definit un intreg nou segment. [poza5s]Cu suspensia sa cu reglare pe inaltime, amortizoare pneumatice si tractiune quattro, face fata cu succes conditiilor off road dar se simte ca acasa si pe drumuri normale. Limuzina A6 de astazi a aparut pe piata in martie 2004. Expertii si clientii au apreciat designul nou si dinamic, aspectul sportiv fatis si standardul inalt de confort al modelului limuzina de 4,92 m lungime si 1,86 m latime. Sunt disponibile unsprezece combinatii motor-transmisie, dezvoltand o putere intre 140 si 335 CP. In anul lansarii, 2004, fabrica Audi de la Neckarsulm a produs peste 84.000 de exemplare din noua limuzina A6. La Neckarsulm a inceput acum productia spatiosului model A6 Avant. Se va regasi in saloanele de prezentare ale dealer-ilor incepand cu luna martie. [poza6s] Momente importante in istoria Audi 100/A6 1968 Audi isi incepe ascensiunea constanta in clasa mare, odata cu lansarea primului Audi 100 1970 Modelul Audi Coupé S 115 CP a aparut pe piata 1976 Este lansata a doua generatie a modelului 100 1977 Varful de gama prezinta primul motor din lume cu cinci cilindri de serie mare cu injectie de benzina 1979 Audi 200 isi face intrarea ca varianta standard a acestei serii de modele 1982 A treia generatie a lui Audi 100 impune noi standarde in aerodinamica si design cu coeficientul sau aerodinamic revolutionar [poza7s] 1983 Audi 100 este distins cu premiul pentru design si cu titlul de "Masina Anului" 1984 Audi 100 prezinta acum pentru prima data un sistem de tractiune integrala permanenta quattro 1985 Caroseriile pentru linia de modele Audi 100 sunt complet galvanizate, pentru o mai buna protectie anticoroziune 1988 FAW (First Automobile Works) incepe productia de Audi 100 in Changchun (China) 1989 Audi lanseaza primul autovehicul de pasageri cu motor diesel cu injectie directa sub forma lui Audi 100 TDI 1990 Apare pe piata a patra generatie de Audi 100 1991 S4 si S4 Avant, bazate pe Audi 100, se alatura modelului Coupé S2 in gama sport Audi de modele S. 1993 S4 4.2 cu motor cu opt cilindri este lansat la Salonul Auto de la Geneva. Audi 100 este votat din nou ca "Masina anului" 1994 [poza8s] In continuare, o schimbare de nume: ca urmare a unei imbunatatiri majore a produsului, a patra generatie de Audi 100 devine "Audi A6" 1997 Intra pe piata a cincea generatie 1999 S6 si S6 Avant sunt lansate ca versiunile sport varf de gama. Versiunea chinezeasca a lui Audi A6 intra in productie la Changchun 2000 A6 este adaptat pentru utilizare off-road si ia infatisarea lui Audi allroad quattro 2002 quattro GmbH lanseaza modelul RS 6 (limuzina si Avant) 2004 Isi face intrarea versiunea limuzina a noului A6, acum la a sasea generatie a modelului 2005 Noul A6 este disponibil in versiunea Avant.

 

Cuvinte cheie:
Audi | A6 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0649 :: 17.77MB