No SSO cookie

Drive test Logan Prestige

voteaza
(0/ 0)
Drive test Logan Prestige
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prestige, acesta este numele celui mai puternic si mai elegant Logan.

 
 

Prestige, varful de gama al celor de la Dacia, a fost lansat saptamana trecuta la studiourile Media Pro din Buftea.
Saptamana asta, Dacia a organizat un drive test pe ruta Bucuresti - Mamaia.
Deoarece majoritatea dintre dvs cunosc detaliile Loganului clasic o sa incerc sa punctez mai mult diferentele dintre modelul de baza si noua versiune.
Sa incepem cu modificarile exterioare, dintre care cea mai de efect este eleronul incorporat, eleron care vizual reduce mult impresia de "cazan" pe care o da Loganul clasic. Noua versiune dispune de stopuri de tip "cristal", jante de aliaj cu un design deosebit, de 15 toli, si o paleta de cinci culori metalizate (Albastru Mineral, Gri Platine, Gri Comete, Rosu Toreador si nuanta opaca Bleu Marine). Bara de protectie fata si spate, manerele portierelor si bandourile laterale sunt vopsite si ele in culoarea masinii. O schimbare pe care eu personal o apreciez foarte mult o gasim la anvelope, Loganul Prestige beneficiind de anvelope CONTINENTALECO3. Dupa consultarea clientilor, oglinzile retrovizoare laterale au fost si ele schimbate, noile oglinzi fiind mai inalte si oferind o vizibilitate mai buna. Alta schimbare facuta dupa consultarea "maselor" este butonul portbagajului, portbagaj la a carui deschidere, acum, nu mai este necesara cheia.
In interior s-au facut modificari la tapiserie, iar pragurile, manerele de la usi, consola centrala si conturul aeratoarelor au primit o culoare argintie. Manerul schimbatorului de viteze si volanul au fost imbracate in piele. Noul radiocasetofon este un Blaupunkt cu fata detasabila, functie RDS si care citeste si mp3-uri.
Prestige este dotat in exclusivitate cu noul motor 1.6, 16 valve, 105 CP. Puterea motorului se simte inca din primele clipe. Demarajul este mai puternic iar cuplul este disponibil inca de la 2000 rotatii/min, ajungand la cuplul maxim de 148 Nm la 3750 rotatii/min. In trafic masina se comporta bine, consumul se situeaza in jurul cifrei de 9-10 litri/100km (fara aer conditionat pornit). Pe autostrada la drum intins consumul se reduce drastic pana la 6 litri/100km, in viteza a 5-a cu 80 km/h am reusit sa-l reduc chiar pana la 5 l/100km. Consumul acestui motor este putin mai mic decat cel al motorului de 1.6 MPI. Viteza maxima declarata este de 183 km/h, masina putand sa atinga si 186 km/h in functie de conditiile de trafic, adica autostrada libera si pedala de acceleratie la "blana". Vibratiile din volan la aceasta viteza sunt destul de mici. Zgomotul in cabina se mentine si el in niste limite


acceptabile. Franele, desi nu au fost schimbate, raspund destul de bine datorita noilor cauciucuri. ABS-ul isi face si el datoria cu brio in caz ca este solicitat.
Per total impresia generala pe care mi-a lasat-o masina este una buna, se simte dorinta celor de la Dacia de a oferi o masina cat mai buna si mai aratoasa la un pret cat mai mic, si cel mai important lucru, grija lor pentru a raspunde cerintelor venite din partea

clientilor si de a efectua modificarile pe care acestia le-au cerut (in acest caz - buton portbagaj si oglinzi retrovizoare mai mari). Logan Prestige costa 9900 Euro si, desi este varful de gama a celor de la Dacia, nu este si cel mai scump model.

3.jpg

1.jpg

7.jpg

2.jpg

9.jpg

8.jpg

10.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

11.jpg
12.jpg








 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1443 :: 18.67MB