No SSO cookie

Drive test Alfa GT

voteaza
(0/ 0)
Drive test Alfa GT
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Alfa GT, un coupe sportiv cu o infatisare atragatoare, stilata si agresiva, combinatie care, in general s-a dovedit a fi reteta succesului. Pe langa faptul ca atrage privirile ca un magnet Alfa GT este si o masina deosebit de puternica.Motorizarile ofera cele mai mari puteri specifice din clasa lor, incepand cu "micutul" 1.8 Twin Spark 16v si terminand cu puternicul motor de 3.2l V6, 240 CP care echipeaza Alfa GTA.

 
 
[poza1s] Varianta testata a fost un Alfa GT cu motorizare 1.9 JTD Multijet 16v 150 CP, prototipul celei de-a doua generatii de motoare Common Rail. M-am invartit in jurul masinii 5 minute, am studiat toate detaliile cu scopul de a gasi ceva care sa nu-mi placa. Eram extrem de curios daca masina isi merita intradevar titlul de "cea mai frumosa masina din lume". Adevarul e ca n-ai ce sa-i reprosezi, designerii de la Bertone si-au facut treaba exceptional. Interiorul confirma vocatiile sportive ale modelului, gratie pozitiei volanului, pedalierului si schimbatorului de viteze. Ceasurile, cu un aspect destul de retro, m-au lasat cu gura cascata. Nu-mi amintesc sa fi vazut ceva mai frumos in nici o masina in care m-am mai urcat. Demne de remarcat sunt si scaunele, perfect profilate pentru a-ti oferi o senzatie de comfort maxim. Spatiul este destul de mare pentru un coupe, in masina putand calatori 4 persoane destul de relaxat. Locurile din spate au spatiu suficient pentru picioare, am verificat eu personal detaliul acesta. Portbagajul este si el destul de mare, 320 litri, capacitatea putand fi marita daca se rabateaza bancheta spate. [poza2s] La plecarea de pe loc trebuie sa ai mare grija la acceleratie. Pedala trebuie apasata usor daca nu vrei sa traiesti senzatii extreme chiar din primele momente. Motorul, chiar daca e un diesel, este foarte puternic. In traficul aglomerat din Bucuresti masina se comporta exemplar, combinatia dintre dimensiunile ei reduse si faptul ca este extrem de puternica ii confera un mare avantaj. Desi avem de-a face cu o masina sportiva suspensiile sunt destul de comfortabile si se comporta bine la intalnirea cu o inevitabila groapa. Franele m-au impresionat cel mai mult, desi am testat zeci de masini, care mai de care, franele de pe Alfa sunt clar in top pe locul unu. [poza3s] Nu puteam sa ratez ocazia de a iesi pe autostrada cu o masina de genul acesta sa-i testez si comportamentul la drum lung. Inca de la primii kilometri parcursi remarci stabilitatea si manevrabilitatea. Pozitia comoda la volan, senzatia de siguranta care ti-o confera, rulajul lin la viteze mari iti creeaza o senzatie extrem de placuta. Cred ca as putea conduce ore in sir fara sa simt vreun discomfort sau fara sa ma plictisesc. Zgomotul interior se pastreaza in limite rezonabile chiar si la viteze mari. N-am testat viteza maxima desi autostrada era uscata si libera, deoarece pe bord imi aparea un mesaj care ma anunta ca e posibil ca pe sosea sa fie polei. Daca Alfa zice ca poate fi polei asa e. Nu trebuie sa testezi daca are dreptate sau nu, pentru ca rezultatele pot fi destul de neplacute. In concluzie, Alfa GT este o masina a carui design, atat exterior cat si interior eclipseaza concurenta, la care se mai adauga si puterea oferita de cele 4 tipuri de motorizari. Este o alegere perfecta pentru persoanele care nu considera automobilul doar o utilitate. [poza4s][poza5d]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0983 :: 17.85MB