No SSO cookie

DESIGN LA Renault

voteaza
(0/ 0)
DESIGN LA Renault
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Au revoir, Avantime!

 
 
[poza1s]Renault Avantime, minivanul cu două uşi, precursor al modelelor Vel Satis şi Megane II, a ieşit din fabricaţie, în urma rezultatelor nesatisfăcătoare ale vânzărilor. Avantime, model cu un design considerat prea ciudat pentru piaţa auto actuală, este un concept creat de Patrick Le Quement, şeful departamentului de design al companiei franceze. Liniile micului minivan sunt futuriste şi se remarcă prin formele ascuţite, aproape stranii ale spatelui. [poza2s]Sfârşitul lui Avantime a intervenit, într-o bună măsură, şi ca urmare a problemelor financiare înregistrate de Matra Automobile, companie contractată de Renault pentru asamblarea modelului. Chiar dacă Renault nu a încurajat revenirea producţiei pentru acest automobil, considerat modelul cu look-ul cel mai extremist al mărcii, totuşi, oficialii companiei consideră Avantime un exerciţiu de stil unic, modern, poate chiar prea modern pentru timpul actual. [poza3s]Gusturile nu se discută însă, au conchis oficialii firmei, şi acest fapt poate fi un avantaj pentru Renault. “Avantime arată aşa de ciudat încât credem că s-ar putea vinde în America”, a declarat unul dintre responsabilii de relaţii publice pentru Renault. Pe de o parte, modelul se situează pe poziţii favorabile în topul satisfacţiei clienţilor, iar pe de alta, în prezent există destule speculaţii pentru întoarcerea automobilelor de producţie franceză pe piaţa americană, posibil începând cu 2006. [poza4s]Renault se simte oarecum încurajat de succesul obţinut de modelele Nissan, grup din care compania franceză deţine 44,5%, în urma alianţei încheiate în 1999. Mai multe modele ale companiei japoneze, cum ar fi ultima versiune Altima, minivanul Quest şi crossover-ul Murano, au un design inspirat de cele ale Renault. În plus, în lumea designerilor auto, curajul şi îndrăzneala formelor maşinilor de producţie franceză este împărtăşit şi apreciat, chiar dacă apar şi păreri de genul “sunt mândrii că au maşini ciudate, însă o parte dintre ele sunt pur şi simplu urâte”, după cum se exprima un specialist în antropologie culturală. [poza5s]Automobilele sunt doar unul dintre produsele franceze a căror comercializare a încetat în Statele Unite cu mai mulţi ani în urmă. Confruntaţi cu o reducere drastică a volumelor de vânzări şi cheltuielile ridicate pentru susţinerea reprezentanţelor, producătorii auto francezi şi-au retras maşinile de pe piaţa americană, Citroen – în anii ’70, Renault – în 1989 şi Peugeot – în 1991.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1307 :: 22.17MB