No SSO cookie

DESIGN: Conceptul GTC Geneve

voteaza
(0/ 0)
DESIGN: Conceptul GTC Geneve
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conceptul GTC Geneve demonstrează dinamica design-ului Opel

 
 
[poza1s]Opel oferă o nouă imagine în design-ului modelelor viitoare ale mărcii, prin debutul conceptului GTC Geneve, cu ocazia Salonului Auto Internaţional de la Geneva (6-16 martie 2003), după cum se arată într-un studiu transmis de Opel Romania site-ului www.masini.ro .
Linii strânse, suprafeţe netede, faruri tridimensionale, praguri late şi detalii fine sunt elementele definitorii ale design-ului modern Opel GTC (GTC vine de la Gran Turismo Compact). Chairman-ul şi directorul general Opel, Carl-Peter Forester, spune că o parte din aceste elemente au fost deja văzute la concepte precum Snowtrekker şi la modelele care se comercializează deja pe piaţă, precum Speedster sau Vectra.
[poza2d]“Maşinile Opel au nu numai un look dinamic, dar pe viitor vor beneficia şi de inovaţii tehnice avansate, precum sistemul integrat şi adaptiv de suspensii care asigură cel mai ridicat nivel de confort şi siguranţă”, spune Carl-Peter Forester.
Directorul de design de la Opel, Martin Smith, spune că prin conceptul GTC Genève s-a dorit să se demonstreze caracterul sportiv al unui sedan cu trei uşi. Împreună cu designerii Opel a fost realizată o maşină cu un look sportiv, dinamică, cu un spaţiu suficient pentru patru pasageri, care poate fi recunoscută foarte uşor ca fiind un Opel.
[poza3s]Pentru crearea conceptului GTC Geneve, designerii Opel au avut mai multă libertate pentru a experimenta, în comparaţie cu dezvoltarea unei maşini de serie. Maşina are un acoperiş fumuriu, transparent care se întinde de la parbriz până la luneta din spate. Echipa de design a conceput dimensiunile GTC pentru un spaţiu interior cât mai confortabil (lungime/înălţime/lăţime: 4.349/1.773/1.352 mm).
“În ceea ce priveşte design-ul maşinilor, există foarte multe tendinţe, de la modelele tradiţionale la cele excentrice. Prin GTC Geneve am dorit să impunem o imagine clar sportivă", a mai spus Martin Smith.
[poza4d]Forma arcuită a caroseriei caracteristică GTC Geneve constituie un bun exemplu pentru forma dinamică a maşinii, la care se adaugă silueta joasă şi acoperişul curbat. Prin aceste elemente se crează o tensiune care dă impresia că GTC este gata să pornească, precizează Friedhelm Engler, şeful departamentului de design Opel pentru modele compacte.
Farurile tridimensionale late din faţă şi lămpile spate aduc cu faţetele şlefuite ale unei pietre preţioase, a mai spus Engler, adăugând că designerii nu au limitat acestă temă doar la faruri, dar şi la amplasarea lor, ceea ce face ca farurile să se integreze perfect cu caroseria ca şi cum ar fi fost elemente ale unei bijuterii.
[poza5s]Fascinaţia inginerilor de design asupra detalilor poate fi de asemenea văzută la lămpile individuale ale farurilor din spate. Amplasarea bulbilor cilindrici arată ca şi cum ar fi fost create din aceeaşi bucată de material. Această formă poate fi din nou observată în lampa stop montată central deasupra geamului spate.
Cockpit-ul, conceput fără dispozitive electronice, este de culoarea cărbunelui. Unele suprafeţe sunt scoase în evidenţă prin culori mai închise şi reprezintă o ruptură de la clişeul potrivit căruia aluminiu este egal cu sportivitatea. Interiorul GTC este îmbrăcat în tapiţerie sport elegantă din piele Cashmere de culoare maro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0916 :: 17.77MB