No SSO cookie

CRUSH-TEST: Megane Coupe-Cabriolet

voteaza
(0/ 0)
CRUSH-TEST: Megane Coupe-Cabriolet
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Megane Coupe-Cabriolet – al şaselea vehicul Renault cu 5 stele Euro NCAP

 
 
[poza1s]Cu 33,56 puncte din 37 posibile, Megane Coupe-Cabriolet devine vehiculul «cel mai sigur din categoria sa» si al şaselea din gama Renault care a obţinut 5 stele la testele de siguranţă realizate de către organismul independent Euro NCAP. Vehiculul, testat în versiunea Cabriolet, a fost apreciat in mod deosebit pentru excelentul comportament la socul frontal, obţinând un scor care l-a depăşit chiar şi pe cel al Scenic II. Diferitele configuraţii ale crash testelor Euro NCAP acopera 70-80% din accidentele reale. Nota [poza2s]de « 5 stele » şi scorul de 33,56 puncte din 37 obtinute de Megane Coupe-Cabriolet demonstrează nivelul foarte înalt de siguranţă al acestuia. Inspectorii Euro NCAP au subliniat, în special, excelenta protecţie oferita de vehicul în cazul impactului frontal, structura acestuia îimpiedicand orice intruziune în habitaclu. Bilanţul leziunilor facut după analiza manechinelor a dovedit eficacitatea sistemului de reţinere a ocupantilor. Airbag-ul care impiedica alunecarea pe sub centura ce echipeaza locurile din faţă pe versiunile Megane Coupe şi Megane Coupe-Cabriolet[poza3s] în locul dublei pretensionari, şi-a jucat perfect rolul de sistem anti-alunecare, evitand leziunile abdominale. De asemenea, el reţine perfect pasagerii din faţă pe scaunele lor, eliminând riscurile rănirii picioarelor. O structură ranforsată a caroseriei Pentru a oferi o protectie perfecta ocupantilor in cazul unui soc frontal, lateral sau al unei rasturnari, arhitectura Megane II Coupe-Cabriolet a necesitat dezvoltarea unor sisteme de protectie specifice, adaptate unui model decapotabil. Structura caroseriei a fost intarita. Doua partitii (una inferioara si una superioara) leaga partile laterale ale caroseriei prin spatele banchetei pentru a asigura mentinerea acestora. O substanta adeziva intareste legatura dintre partitia inferioara si planseu. Partea laterala a caroseriei este decupata in trei parti distincte, ceea ce permite ranforsarea zonelor intens solicitate. Componentele partii din fata a caroseriei sunt concepute pentru a se plia astfel incat sa protejeze ocupantii de intruziunea elementelor mecanice. Armatura volanului este deformabila si coloana de directie retractabila. Pedala de frana retractabila limiteaza riscul ranirilor membrelor inferioare Sisteme de reţinere a pasagerilor adaptate specificităţilor unui Coupe-Cabriolet Ca si in cazul celorlalte vehicule Renault, s-a cautat o perfecta corespondenta intre capacitatea de absorbtie a structurii caroseriei si mijloacele de retinere a ocupantilor pe locurile lor. Megane II Coupe-Cabriolet este echipat cu Sistemul Renault de Protectie de a treia generatie care cuprinde doua airbag-uri frontale adaptabile si centuri fata cu pretensionare, limitator de efort pentru torace la 400 daN si pentru bazin la 600 daN. Locurile din fata sunt prevazute cu airbag-uri anti-alunecare inlocuind dubla pretensionare. Amplasate in sezutul scaunelor, ele permit evitarea fenomenului de alunecare pe sub centura. Airbag-uri laterale cap-torace completeaza acest dispozitiv. Scaunele din spate sunt echipate cu doua centuri cu limitator de efort la 600 daN si pretensionare. Scaunele laterale spate sunt dotate in serie cu sistem de prindere in 3 puncte Isofix permitand fixarea unui scaun de copil. In cazul instalarii in fata a scaunului de copil, airbag-ul anti-alunecare este deconectat in acelasi timp cu airbag-ul pasager. Acest ansamblu a permis modelului Megane Coupe-Cabriolet sa obtina 3 stele Euro NCAP la capitolul protectia copiilor. In cazul unei rasturnari, pasagerii sunt protejati de o celula de protectie alcatuita din traversa superioara in partea din fata si din arcadele fixe sau automate (in optiune) in partea din spate. Aceste arcade sunt acoperite cu o spuma absorbanta cu o grosime de 35 mm. Renault: constructorul cu cea mai mare constelaţie Euro NCAP Cu şase vehicule « 5 stele » Euro NCAP, Renault dispune de gama cea mai sigură de pe piata auto. -Espace IV5 stele« vehiculul cel mai sigur din categorie »(2003) -Vel Satis5 stele « vehiculul cel mai sigur din categorie »(2002) -Laguna II5 stele « vehiculul cel mai sigur din categorie »(2003) -Scenic II5 stele(2003) -Megane II5 stele « vehiculul cel mai sigur din categorie »(2002) -Megane Coupe-Cabriolet5 stele« vehiculul cel mai sigur din categorie »(2004) -Clio4 stele(2000) -Kangoo4 stele(2003) -Twingo3 stele(2003)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0851 :: 22.1MB