No SSO cookie

CRONICA CNR

voteaza
(0/ 0)
CRONICA CNR
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raliul Siromex - Baia Mare a adus a treia victorie consecutivă lui Dan Gârtofan

 
 
[poza1s]Etapa a 3-a a Campionatului National de Raliuri s-a derulat in Maramures. Ca si in trecut, competitia, care a avut cartierul general in Baia Mare, si-a dovedit pe deplin dificultatea, fiind pigmentata cu numeroase incidente si accidente. Practic toti protagonistii campionatului au avut evolutia perturbata de diferite probleme. Singur care a functionat la parametri optimi a fost echipajul BkP Racing compus din Dan Gartofan si Dorin Pulpea. Plecat foarte bine din start, cind a cistigat primele doua probe ale etapei intii, Giri a facut diferenta pe redutabila speciala Gutii, pe care a cistigat-o cu un avans de 18 secunde la prima trecere. Evolutia in forta a continuat si Dan a cistigat 12 probe speciale din 14, in ciuda [poza2s]ploii torentiale cazute in ultima parte a raliului. Ma bucura foarte mult a 3-a victorie obtinuta in acest an. Traseul din Maramures este unul dintre favoritele mele si am reusit intotdeauna sa am evolutii bune aici. Masina si echipa au functionat ireprosabil. Insa nu cred ca este cazul sa ne culcam pe lauri, avind in vedere ca este un sezon lung, iar competitia este din ce in ce mai stinsa , a declarat Dan Gartofan. Principalul adversar al invingatorului a fost coechipierul sau de la BkP Racing. Titi Aur a abordat cursa cu precautie, dupa problemele de transmisie din raliul precedent, crescind ritmul odata cu derularea specialelor. Aceasta etapa avea sa marcheze primele sale victorii in probele speciale la volanul Skodei Octavia WRC, Aur invingind in 2 dintre ele. Numai ca la ultima trecere pe Gutii o pana stinga fata l-a obligat sa opreasca si sa schimbe roata, pierzind in cursul operatiunii peste 4 minute. [poza3s]Acest incident la aruncat de pe locul secund pe pozitia a 5-a. "Imi pare rau, dar am avut ghinion. Per ansamblu acest raliu a insemnat un pas inainte in coabitarea mea cu Skoda si cred ca pe viitor vom putea fi mai competitivi. Mai am insa citeva lucruri de pus la punct cum ar fi revizia motorului, care trebuie efectuata pina la urmatoarea etapa", a declarat Titi. Profitind de abandonurile pilotilor care l-au precedat, Daniel Ungur a obtinut un excelent loc secund in general, confirmind revenirea de forma si reeditind performanta din 2001. Clujeanul s-a aflat in permanenta in lupta si pentru prima pozitie la grupa N cu Manuel Mihalache, iar abandonul acestuia a facut ca Danny sa obtina prima victorie din acest sezon la categoria automobilelor de productie. Succesul sau nu a fost scutit de emotii pentru ca la startul in prima etapa motorul a refuzat sa porneasca din cauza unui fir electric defect. [poza4s] In disperare de cauza, copilotul sau Petru Jucan a lovit in capota masinii, ridicarea ei fiind interzisa in parcul inchis. Ca prin minune motorul a pornit si Daniel nu a incasat penalizare. "Sansa a facut ca sa obtinem locul 2 in general, lucru greu de anticipat avind in vedere concurenta. Pentru noi totul a functionat foarte bine, la Baia Mare pneurile, vremea si reglajul suspensiei fiind intotdeauna elemente esentiale. Suntem in progres fata de concurentii directi de la grupa N si vrem sa ne mentinem pe panta ascedenta si pe mai departe", spune el. Invingator de 2 ori pina acum la grupa N, Manuel Mihalache a parasit raliul in urma unei spectaculoase iesiri in decor in speciala 13. Brasoveanul a fost pacalit de asfaltul ud si a avariat destul de serios automobilul Mitsubishi Lancer Evo 7, [poza5s]din fericire el si Valentin Hard scapind fara urmari. In aceiasi proba a parasit traseul si competitia si Bogdan Marisca. Pilotul OMV a fost suprins de ploaia torentiala, care a ocolit liderul cursei, si a pierdut contolul masinii. Bogdan a ratat astfel un loc secund aproape sigur dupa probleme lui Titi Aur. Romulus Preda a reusit sa urce si el pe un loc foarte bun, la finalul raliului clasindu-se pe pozitia 3-a in general si pe doi la grupa N. Pilotul pitestean a avut o evolutie constant buna, dupa un debut mai dificil in acest sezon. Campionul en titre a ocupat in final locul 4. Evolutia lui Mihai Leu nu a mai fost perturbata de probleme mecanice, dar nu a fost scutita de emotii. La startul probei 5, arbitrul de la start a descoperit ca prezoanele unei roti erau desprinse. Mihai Avram l-a anuntat pe pilotul hunedorean, care dupa ce a luat startul a oprit pentru a le stringe, pierzind aproape un minut. [poza6s] Lucrul special al acestui mic incident il constiuie faptul ca arbitrul respectiv este nimeni altul decit directorul de cursa de la ultima etapa de anul trecut, atit de controversata, in urma careia Mihai Leu a cistigat titlul. Dupa abandonul lui Emanuel Ilina in proba 3 cu probleme de cutie de viteza, singurul pilot OMV care a terminat etapa a fost George Morar. Clujeanul avut o evolutie medie, in care nu a reusit sa se ridice la nivelul adversarilor sai. Vicecampionul national s-a aratat nemultumit de rezultat, urmind sa incerce sa-si ia revansa in etapa urmatoare in fata suporterilor sai. Nici mai tinarul lor coechipier nu a avut noroc. Claudiu David a parasit raliul in proba 2 din prima zi, cind s-a rastunat de mai multe ori, VW Polo urmind sa sufere o reparatie generala in urma accidentului. Clasament general Raliul Siromex Mobil 1 2004 1.Girtofan Dan/Pulpea Dorin Seat Cordoba WRC 1.18.56.3 2.Ungur Daniel/Jucan Petru Mitsubishi Lancer Evo6 + 3.36.4 3.Preda Romulus/Sandu Mihail Mitsubishi Lancer Evo5 + 4.39.9 4.Leu Mihai/Solomon Ciprian Hyundai Kit Car + 4.50.1 5.Aur Constantin/Berghea Adrian Skoda Octavia WRC + 5.43.7 6.Morar George/Dumbravan Virgil Mitsubishi Lancer Evo6 N4 + 6.09.1 7.Pitigoi Alex/Terzi Vlad Mitsubishi Lancer Evo7 + 7.53.6 8.Puskas Zoltan/Molnar Gyula Mitsubishi Lancer Evo6 + 8.33.2 Clasament general piloti 1. Gartofan 30p 2. Ungur 15p 3. Mihalache 13p 4. Marisca 10p 5. Ilina 10p 6. Aur 10p 7. Morar 8p 8. Leu 8p 9. Preda 7p 10. Pitigoi 5p

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0562 :: 17.77MB