No SSO cookie

CONCURENTA INTRE BMW SI MERCEDES

voteaza
(0/ 0)
CONCURENTA INTRE BMW SI MERCEDES
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW şi Mercedes concurează pentru primul loc pe segmentul premium

 
 
[poza1s]Modelele BMW Seria 6 coupe şi X3 SUV pregatite pentru începutul anului 2004 ii permit lui BMW accesul în încă două segmente de piaţă în încercarea de a depăşi, până în 2008, concurentul Mercedes Benz, aflat pe prima poziţie, în topul companiilor probucatoare de masini premium, informează just-auto.com Anul viitor va fi lansată de asemenea şi Seria 1 de la BMW, pentru segmentul compact, iar Michael Ganal, membrul consiliului director responsabil de marketing, nu scoate din discuţie intrarea BMW-ului şi in alte segmente în anii următori. [poza2s]X3-ul intra în vanzare la începutul anului 2004, incepand de la 40.300 euro iar Seria 6 va porni de la 77 000 euro. Fabrica Magna Steyr va produce între 70.000 şi 80.000 de autovehivcole X3 şi va comercializa între 15.000 şi 20.000 de BMW Seria 6. Ganal a declarat că BMW plănuieste sa vanda anual câte 1,4 milioane de autovehicole până în 2008, faţă de cele 1,05 milioane de autovehicule comercializate anul trecut. Mercedes-Benz a vândut 1.11 milioane de autovehicole în intreaga lume, în anul 2002. [poza3s]Toni Melfi, directorul de comunicaţii de la DaimlerChrysler, a refuzat să comenteze, dar a declarat că Mercedes-Benz plănuieste să vândă circa 1,8 milioane de autovehicole până în anul 2010 – 1,5 milioane marca Mercedes şi 300.000 unităţi Smart. Oficialii BMW cred că decizia lor de a neglija grupul Rover şi de a se concentra numai asupra mărcilor premium îi va ajuta în lupta cu Mercedes-Benz - DaimlerChrysler atât în segmentul autovehiculelor de lux cât şi în acela al autovehiculelor comercializate în masă. [poza4s]Poziţia de lider este stabilită diferit de cele două companii rivale. BMW consideră mărci premium diviziile sale BMW, Rols-Royce şi Mini, excluzand Roverul sau Mercedesul Smart, în vreme ce cei de la Mercedes îl iau şi pe acesta în calcul. Nigel Griffiths, analist la Global Insight Automotive din Londra a declarat că BMW va avea dificultăţi în a depăşi Mercedes, indiferent de modul de calculare.“Mercedes Benz nu va sta nici ea pe loc. Mai mult, chiar şi în segmentele de piaţă unde se află deja, va aduce numeroase noutăţi stilistice şi va încerca să acopere fiecare lipsă a segmentării. [poza5s]Departamentul de vânzari al BMW crede că sectorul de lux va creşte cu 50% până în 2015, în comparaţie cu doar 30% la autovehicolele comercializate în masă. Ganal este încrezator datorită designer-ului autovehiculelor BMW, americanul Chris Bangle, şi mizează pe controversatele sale design-uri ale noilor serii 7 şi 5. Întrebat dacă aceste soluţii de design aduc mai mult interes prin controversele create, Galan a răspuns că stilul nu ar trebui sa creeze controverse, ci să convingă. [poza6s]"Nu este intenţia noastră sa creem controverse. Pentru a fi cel mai bun producător premium a trebuit să atingem pretenţiile unor anumite grupuri ţinta", a spus Galan.

 

Cuvinte cheie:
BMW | X3 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0857 :: 18.66MB