No SSO cookie

Cel mai puternic SUV din lume

voteaza
(0/ 0)
Cel mai puternic SUV din lume
Prezentari · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi Q7 4.2 TDI

 
 

1.jpg
240 kW/ 326 CP si 760 Nm – Audi prezinta cu mandrie cel mai puternic SUV diesel de pe piata. Motorul cu opt cilindri foloseste injectie directa de motorina common-rail si injectoare piezo. Tehnologia moderna permite pe langa performantele de top si o eficienta deosebita: propulsorul 4.2 TDI consuma in medie doar 11,1 litri de motorina pentru 100 km.
Audi Q7 plaseaza puterea concentrata a noului V8 TDI, un motor cu o capacitate cilindrica de 4,2 litri, intr-un vehicul ce impresioneaza prin versatilitate si sportivitate. Inca de la debut, modelul Q7 a impus noi standarde in domeniu. Acum, datorita motorului 4.2 TDI, stacheta este ridicata si mai sus.

 

2.jpg
 Sub capota noului Audi Q7 4.2 TDI se afla cel mai puternic motor diesel pe care Audi il produce in acest moment. Acest motor V8 cu capacitatea cilindrica de 4,2 litri dezvolta o putere maxima de 240 kW/ 326 CP si un cuplu maxim de 760 Nm, atins intre 1.800 si 2.500 rpm. Cel mai puternic SUV din segment are abilitatile unei masini sport. Audi Q7 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,4 secunde si atinge o viteza maxima de 236 km/h. Aceste cifre sunt deja noul etalon in segmentul de piata vizat de Q7.
Audi Q7 4.2 TDI transmite puterea catre tractiunea integrala quattro prin intermediul unei cutii de viteza cu sase trepte tiptronic. Sistemul quattro transmite forta de propulsie 40% catre puntea fata si 60% catre cea din spate. Suspensia pneumatica adaptiva reprezinta o dotare standard
3.jpg
pentru acest model si ofera confortul clasei lux imbinat cu o tinuta de drum sportiva.
Audi Q7 4.2 TDI este in top si datorita listei impresionante de dotari. Designul interior cu finisari in piele adauga un sentiment nobil. Hayonul este complet automat, ceea ce usureaza accesul la portbagaj. In plus, sistemul Audi lane assist il avertizeaza pe conducator la schimbarea benzilor neintentionata, din greseala sau oboseala prin vibratia volanului.

Motorul: putere concentrata

Ca toate motoarele disponibile pe modelul Audi Q7, propulsorul cu 8 cilindri provine din noua familie de motoare Audi cu cilindri dispusi in V.
4.jpg
Cu o capacitate cilindrica de 4.134 cmc, noul TDI foloseste transmisia prin lant amplasata pe latura cu cutia de viteze pentru actionarea celor patru axe cu came. Unghiul dintre cele doua bancuri de cilindri este de 90 grade iar spatiul dintre cilindri este de 90 mm, lungimea totala fiind de doar 520 mm. Blocul motor este turnat din aliajul de ultima generatie fier-grafit vermicular. Datorita acestui aliaj, motorul cantareste doar 257 kg.
Motorul V8 TDI este o capodopera inginereasca. Cel mai bun exemplu este: arborele cotit este turnat din aliaj de otel cu crom-molibden, iar cilindrii sunt din aluminiu. Axul cu came cu frecare redusa actioneaza cele 32 de supape, in timp ce admisia de aer este controlata electronic.
Doua turbocompresoare cu geometrie variabila asigura cuplu inca de la turatii joase. Intercoolere de dimensiuni mari asigura reducerea temperaturii aerului compresat. Sistemul de injectie directa common rail foloseste injectoare compacte de tip piezo, care sunt extrem de precise si isi pot schimba rapid secventa. Aceste injectoare sunt capabile sa faca cinci secvente de injectare per ciclu.
TDI-ul de 4,2 litri dezvolta 240 kW/ 326 CP la 3.750 rpm. Intre 1.800 si 2.500 rpm, arborele cotit primeste impresionantul cuplu de 760 Nm. Acest puternic motor diesel ofera modelului Audi Q7 performantele unei masini sport. SUV-ul premium accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 6,4 secunde si poate atinge o viteza de top de 236 km/h.

Tinuta de drum: caracter dinamic

Audi Q7 4.2 TDI este echipat standard cu cutia de viteze tiptronic cu sase trepte. Programul electronic DSP (dynamic shift program) controleaza schimbarile de treapta adaptandu-se la stilul de condus al celui de la volan si la caracteristicile drumului. Programul sport este adaptat stilului dinamic de condus. Conducatorul poate interveni in orice moment, fie prin intermediul schimbatorului de viteze, fie prin intermediul clapetelor optionale plasate pe volan. Cutia de viteze tiptronic care echipeaza Q7 a fost gandita de la bun inceput pentru a suporta valori ridicate ale cuplului motor si nu a necesitat modificari pentru a fi asociata cu propulsorul V8 diesel.
La fel ca toate modele Audi Q7, versiunea 4.2 TDI are un diferential central autoblocant, care transmite cuplul in mod dinamic. In mod normal, puterea este transmisa 40:60 catre puntea fata si spate. Daca este nevoie, cuplul poate varia intre cele doua punti in functie de nivelul de aderenta inregistrat la roata, astfel incat tractiunea optima este asigurata in orice moment. Acesta tehnologie quattro ultramoderna asigura caracteristici ultra-sportive caracteristice unui automobil cu tractiune spate, agilitate exceptionala si directie precisa si neinfluentata.

Tren de rulare: performante sportive

Trenul de rulare al modelului Audi Q7 4.2 TDI poate face fata oricarei provocari. Indiferent daca are de infruntat teren accidentat sau ruleaza pe sosea, confortul si siguranta sunt la cele mai inalte standarde. Suspensia pneumatica adaptiva reprezinta o dotare standard si completeaza caracterul deosebit al tinutei de drum. Combinatia dintre suspensia pneumatica si amortizarea controlata electronic se traduce printr-un compromis perfect intre sportivitate si confort.
Conducatorul unui Audi Q7 4.2 TDI poate alege unul dintre cele trei moduri ale suspensiei pneumatice, de la sport la confort. In plus, sistemul permite cinci reglaje ale garzii la sol. Inaltimea maxima este 205 mm (modul off-road), suficient pentru teren accidentat. Partea din spate poate fi coborata cu 71 mm pentru o incarcare facila.
Trenul de rulare este caracterizat de tehnologia sofisticata. Toate cele patru roti sunt montate independent, pe brate duble. Aproape toate elementele suspensiei sunt fabricate din aluminiu. Directia asistata este precisa si ofera un raspuns excelent. Audi Q7 4.2 TDI ruleaza pe jante de aliaj de 18 inch, dotate cu anvelope 255/55. In spatele rotilor, cele patru discuri de frana ventilate au dimensiuni generoase: 350 mm in fata si 358 mm in spate. Etrierele fata folosesc sase pistoane, la fel ca la masinile sportive de top.

Echipare: lux inteligent

Finisarea interioara in piele este o dotare standard pentru Audi Q7 4.2 TDI. Include insertii din trei tipuri de lemn sau aluminiu si tapiterie din piele Cricket. Scaunele fata sunt incalzite electric in standard. Computerul de bord, sistemul de pilot automat si volanul multifunctional sunt elemente care sporesc confortul celui de la volan. Sistemul MMI basic este si el prezent ca dotare de baza. Un element practic este hayonul electric, al carui unghi de deschidere poate fi programat.
O lista intreaga de sisteme de asistare fac performantul SUV Audi mai sigur ca niciodata.
O noua tehnologie care debuteaza pe Audi Q7 4.2 TDI este Audi lane assist. Aceasta informeaza soferul daca banda este parasita din neatentie sau oboseala de la 65 km/h in sus. Daca sistemul este activat si soferul nu a semnalizat intentia de a parasi banda, sistemul alerteaza prin vibrarea volanului (disponibil doar cu volanul multifunctional cu patru spite).
Optional, Audi ofera sistemul de pilot automat adaptiv, care poate pastra distanta fata de automobilul din fata prin intermediul unui radar. La cerere se poate asocia cu sistemul “braking guard” de asistare a franarii.
„Audi side assist system” avertizeaza conducatorul, la schimbarea benzilor, despre existenta unui obstacol in unghiul mort al oglinzilor retrovizoare. Sistemul de parcare foloseste o camera video pentru a face parcarile cu spatele mult mai usoare.
O serie lunga de dotari optionale este disponibila pentru a personaliza liniile exterioare si spatiosul interior al modelului Audi Q7: jante de 21 inch, plafonul panoramic din sticla sau sistemul de sine pentru portbagajul de 2.035 litri. Sistemul de climatizare „deluxe” este o dotare standard. Ca toate modele Q7, versiunea 4.2 TDI poate fi comandata cu 5, 6 sau 7 locuri. O versiune cu 4 locuri va fi disponibila ulterior.
Audi Q7 4.2 TDI va fi disponibil la vanzare incepand cu vara viitoare.

Deja un succes pe Audi A8!

Cel mai puternic motor diesel produs de Audi nu este prezent in premiera pe modelul Q7. Fiabilitatea, puterea si rafinamentul acestuia au fost deja testate pe limuzina de lux Audi A8, pe care 4.2 TDI o echipeaza de aproape doi ani. Cu ajutorul excelentului propulsor, Audi A8 a devenit cea mai rapida limuzina de lux din lume, reusind sa ajunga la 100 km/h de la plecarea de pe loc in numai 5,9 secunde. Viteza maxima a navei-amiral de la Audi este limitata electronic la 250 km/h, iar consumul de carburant este de-a dreptul excelent: doar 9,4 litri/100 km! Pe langa aceste calitati dinamice, noul grup motopropulsor afiseaza un rafinament superior oricarei masina din clasa de lux si innobileaza A8 4.2 TDI quattro, transformandu-l in limuzina perfecta pentru calatoriile pe distante lungi. Audi A8 4.2 TDI quattro este echipat standard cu un filtru diesel de particule, care functioneaza fara aditivi si prelungeste in consecinta durata de viata a autovehiculului fara a necesita intretinere. In Romania, pretul de pornire pentru cea mai rapida limuzina de lux din lume, echipata cu excelentul motor diesel V8 de 4,2 litri, este de 71.556 euro, fara TVA.

 

Cuvinte cheie:
Audi | Q7 | SUV |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (4)

scris de Anonim

acest vehicul nu e tot cde mi-as dori de la o masina dezavantaje: -consum mare(specific autot. cu peste 2.5 capacitate cilindrica ) -taxe si implzite foarte mari _sta prost la capitolul viteza maxima -datorita greutatii mari pe care o are,virajele vor fi greoaie datorita fortei cdentrifugi. etc

scris de Anonim

uitativa la caracteristicile noului x6 m si dupa mai vorbim :))

scris de Anonim

e deja vechi:D

scris de Anonim

Vreau Si Eu de asta :lol: :lol:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0812 :: 18.68MB