No SSO cookie

Cei sapte mari producatori de automobile din lume au probleme...

voteaza
(0/ 0)
Cei sapte mari producatori de automobile din lume au probleme...
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Sa fii producator in plan mondial nu este chiar atit de usor, mai ales daca bursa nu merge foarte bine. Timp de aproape 10 ani gigantii din domeniul auto au fost favorizati de o perioada economica infloritoare. Cele mai mari companii din lume, General Motors Corp., Ford Motor Co., DaimlerChrysler AG, Toyota Motor Corp., Volkswagen AG, Honda Motor Co. si Renault-Nissan, au avut o prezenta semnificativa pe pietele din Europa, America si Japonia. Aceste companii au produs 80% din productia mondiala de autovehicule.

Ideea aparitiei pe piata a acetor giganti este ca daca o piata merge prost, celelalte vor sustine vinzarile. Acum, in contextul economic, se pare ca sa fii o companie globala nu mai este avantajos. In schimb, se lanseaza puternic firmele regionale. Azii, eroii din industria auto sint Porsche AG, producatorul modelelor de lux Bayerische Motoren Werke AG, PSA Peugeot Citroen.

Iata o prezentare a gigantilor auto: DaimlerChrysler AG are sediul la Stuttgart, Germania. 416.501 persoane lucreaza in lume pentru aceasta companie. In 2000, veniturile sale au fost de 143 miliarde dolari si a produs 6,5 milioane masini. Marcile sale sint: Chrysler, Jeep, Dodge, Mercedes-Benz, Smart.

General Motors Corp are sediul principal la Detroit, USA si 363.000 de angajati in toata lumea. In 2000, veniturile sale au fost de 184,6 miliarde dolari si a produs 8,7 milioane masini. Marcile sale sint: Buick, Chevrolet, Pontiac, Oldsmobile, Cadillac, GMC, Saturn, Opel, Vauxhall, Hummer, Saab, Holden, dar detine actiuni si la Subaru (Fuji Heavy Industries), Suzuki, Fiat, Isuzu.

Ford Motor Co are sediul la Dearborn, USA. In lume, are 346.000 de angajati, care au lucrat in 2000 la producerea a 8,2 milioane masini, care au adus un venit de 170,1 miliarde dolari. Marcile sale sint: Ford, Lincoln, Mercury, Jaguar, Aston Martin, Volvo, Land Rover si detine controlul la Mazda.

Renault-Nissan Alliance are doua sedii principale: la Paris si Tokyo si 300.000 de angajati in lume. In 2000, veniturile sale au fost de 85 miliarde dolari si a produs 5,1 milioane masini. Marcile sale sint: Renault, Dacia, Samsung, Nissan, Infiniti.

Volkswagen AG are sediul la Wolfsburg, Germania. 324.400 persoane lucreaza in lume pentru aceasta companie. In 2000, veniturile sale au fost de 75 miliarde dolari si a produs 5,1 milioane masini. Marcile sale sint: Volkswagen, Audi, Bentley, Rolls-Royce, Lamborghini, Seat, Skoda, Bugatti.

Honda Motor Co. are sediul principal la Tokyo. In lume, are 114.000 de angajati, care au lucrat in 2000 la producerea a 2,5 milioane masini, care au adus un venit de 53 miliarde dolari. Marcile sale sint: Honda si Acura.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

LOL ke masini>>> ulalaaaaaaaaaaaaa :ohh: :ohh: :ohh: :ohh: :gulp: :bug: :bug: :bug:tzoooooper :smirk: :smirk:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1147 :: 17.85MB