No SSO cookie

Cei sapte mari producatori de automobile din lume au probleme...

voteaza
(0/ 0)
Cei sapte mari producatori de automobile din lume au probleme...
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Sa fii producator in plan mondial nu este chiar atit de usor, mai ales daca bursa nu merge foarte bine. Timp de aproape 10 ani gigantii din domeniul auto au fost favorizati de o perioada economica infloritoare. Cele mai mari companii din lume, General Motors Corp., Ford Motor Co., DaimlerChrysler AG, Toyota Motor Corp., Volkswagen AG, Honda Motor Co. si Renault-Nissan, au avut o prezenta semnificativa pe pietele din Europa, America si Japonia. Aceste companii au produs 80% din productia mondiala de autovehicule.

Ideea aparitiei pe piata a acetor giganti este ca daca o piata merge prost, celelalte vor sustine vinzarile. Acum, in contextul economic, se pare ca sa fii o companie globala nu mai este avantajos. In schimb, se lanseaza puternic firmele regionale. Azii, eroii din industria auto sint Porsche AG, producatorul modelelor de lux Bayerische Motoren Werke AG, PSA Peugeot Citroen.

Iata o prezentare a gigantilor auto: DaimlerChrysler AG are sediul la Stuttgart, Germania. 416.501 persoane lucreaza in lume pentru aceasta companie. In 2000, veniturile sale au fost de 143 miliarde dolari si a produs 6,5 milioane masini. Marcile sale sint: Chrysler, Jeep, Dodge, Mercedes-Benz, Smart.

General Motors Corp are sediul principal la Detroit, USA si 363.000 de angajati in toata lumea. In 2000, veniturile sale au fost de 184,6 miliarde dolari si a produs 8,7 milioane masini. Marcile sale sint: Buick, Chevrolet, Pontiac, Oldsmobile, Cadillac, GMC, Saturn, Opel, Vauxhall, Hummer, Saab, Holden, dar detine actiuni si la Subaru (Fuji Heavy Industries), Suzuki, Fiat, Isuzu.

Ford Motor Co are sediul la Dearborn, USA. In lume, are 346.000 de angajati, care au lucrat in 2000 la producerea a 8,2 milioane masini, care au adus un venit de 170,1 miliarde dolari. Marcile sale sint: Ford, Lincoln, Mercury, Jaguar, Aston Martin, Volvo, Land Rover si detine controlul la Mazda.

Renault-Nissan Alliance are doua sedii principale: la Paris si Tokyo si 300.000 de angajati in lume. In 2000, veniturile sale au fost de 85 miliarde dolari si a produs 5,1 milioane masini. Marcile sale sint: Renault, Dacia, Samsung, Nissan, Infiniti.

Volkswagen AG are sediul la Wolfsburg, Germania. 324.400 persoane lucreaza in lume pentru aceasta companie. In 2000, veniturile sale au fost de 75 miliarde dolari si a produs 5,1 milioane masini. Marcile sale sint: Volkswagen, Audi, Bentley, Rolls-Royce, Lamborghini, Seat, Skoda, Bugatti.

Honda Motor Co. are sediul principal la Tokyo. In lume, are 114.000 de angajati, care au lucrat in 2000 la producerea a 2,5 milioane masini, care au adus un venit de 53 miliarde dolari. Marcile sale sint: Honda si Acura.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

LOL ke masini>>> ulalaaaaaaaaaaaaa :ohh: :ohh: :ohh: :ohh: :gulp: :bug: :bug: :bug:tzoooooper :smirk: :smirk:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1100 :: 22.16MB