No SSO cookie

BRABUS ROCKET – CEL MAI RAPID SEDAN AL LUMII

voteaza
(0/ 0)
BRABUS ROCKET – CEL MAI RAPID SEDAN AL LUMII
Prezentari · · 10 Comentarii
Nota utilizator
0.0

362.4 km/h: Brabus Rocket, produs intr-o mica serie bazat pe Mercedes CLS, este cel mai rapid sedan din lume. In cadrul testelor desfasurate pe circuitul de mare viteza din sudul Italiei de langa Nardo, limuzina de mare performanta de 348.000 euro a imbunatatit recordul precedent de 350,2 km/h, detinut tot de BRABUS cu modelul E v12 Biturbo.

 
 
[poza1s] Inima noii masini este motorul V12 twin-turbo de la ultima generatie de Mercedes 600. A fost introdus cu precizie aproape chirurgicala in compartimentul motor al CLS-ului. BRABUS a marit cilindreea la 6,233 ccm cu un arbore cotit special, cilindrii alezati si pistoane forjate. Aditional motorul este modificat intensiv in interior: Circulatia aerului catre si din cilindrii este optimizata si axe cu came sport au fost instalate. Specialistii BRABUS au echipat in continuare motorul cu turbo suflante special create, un sistem intercooling mult mai eficient si o evacuare sport inoxidabila de mare performanta cu patru tevi de final si catalizatoare cu presiune scazuta. Managementul electronic nou face ca toate elementele introduse sa interactioneze perfect si care sa contribuie nu numai la un maxim de putere ci si la sadisfacerea ultimelor norme EURO IV de emisii poluante. [poza2s] Dupa conversia motorului, care este disponibila si pentru toate modelele curente Mercedes-Benz 600 si 65 dotate cu twin-turbo V12, BRABUS S V12 S Biturbo este cel mai puternic motor testat de origine germana certificat TUV: Puterea maxima de 730 CP / 537 kW este produsa la 5,100 rpm. Cuplul maxim este unul impresionant de 1,320 Nm, limitat electronic la 1,100 Nm, disponibil de la 2,100 rpm. In plus fata de viteza maxima de 362,4 km/h, limitata electronic din motive legale la 350 km/h, BRABUS ROCKET ofera acceleratii fulminante la cel mai inalt nivel: 0-100 km/h in 4.0 secunde, 0-200 km/h in 10,5 secunde si 0-300 km/h in 29,5 secunde. Intreaga putere este transmisa la trenul spate prin intermediul unei transmisii in 5 trepte automate modificate si diferentialului special BRABUS. Motorul lui BRABUS ROCKET si intregul sistem este lubrifiat cu ARAL – partenerul tehnologic traditional. [poza3s] In mod normal ca aceste performante unice ale celui mai rapid sedan din lume trebuie tinute sub control si in deplina siguranta in orice moment. Astfel BRABUS in stransa cooperare cu Bilstein au dezvoltat un sistem de suspensie bazat pe amortizoare cu gaz speciale pentru ROCKET. Amortizoarele permit sase nivele de setare a garzii la sol a automobilului. Marimi XXL si materiale exceptionale caracterizeaza sistemul de franare de mare performanta al lui BRABUS ROCKET. Axa fata beneficiaza de discuri ceramice ventilate si perforate cu dimensiunile de 375x36 mm si etriere cu cate 12 pistonase din aluminiu. Discuri de otel ventilate si perforate pentru axa spate in dimensiuni de 355x28 mm dotate cu etriere cu 6 pistonase de aluminiu completeaza sistemul puternic si eficient de franare. Marimile gigant ale componentelor sistemului de franare si performantele enorme ale automobilului necesita folosirea jantelor BRABUS Monoblock VI sau Monoblock S cu dimensiunile de 19 “. Partenerul tehnologic Yokohama a facut ca acest nou record sa fie posibil cu ajutorul anvelopelor de mare performanata ADVAN. Combinatia ideala janta – cauciuc presupune 8,5Jx19 – 255/35 ZR 19 pentru axa fata si 10Jx19 – 285/30 ZR 19 pentru axa spate. [poza4s] Special pentru BRABUS ROCKET designerii au creat un spoiler fata cu guri mari de admisie aer pentru o optima circulatie a acestuia catre radiatoarele de aer si ulei si sistemul de franare. Ca si toate celelalte componente BRABUS de caroserie, spoilerul a suferit ultimele retusuri in tunelul aerodinamic. Nu doar reduce portanta pe axa fata, dar ajuta semnificativ la scaderea coeficientului de frecare. Omologul acestui spoiler pentru axa spate este eleronul special creat BRABUS. Este in perfecta concordanta cu designul in forma de arc al masinii si impreuna cu spoilerul fata imbunatateste stabilitatea si directia. Luminile integrate in praguri si in spoilerul spate sunt elemente de personalizare BRABUS. Apasand orice buton pe telecomanda fara cheie sau deschizand o usa se aprind 5 leduri sub pragurile laterale si sub spoilerul spate. Acestea ilumineaza pamantul pe ambele parti si in spate pentru a facilita deplasarea catre si de la autoturism a pasagerilor noaptea. [poza5s] BRABUS ROCKET indeplineste asteptarile si celor mai exigenti clienti cand vine vorba de interiorul uneia dintre cele mai exclusiviste masini din lume. Piele speciala moale si Alcantara fac parte din exclusivista ambianta, impreuna cu un volan ergonomic sport BRABUS si un vitezometru gradat pana la 400 km/h. Colina Motors este reprezentantul in Romania al renumitelor marci BRABUS si STARTECH, dedicate tuningului de automobile Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler si Dodge. Istoria BRABUS numara peste 25 ani, timp in care s-au creat masini de vis, personalizate conform cerintelor exclusiviste ale clientilor din intreaga lume. In acelasi timp, BRABUS a devenit cel mai mare tuner de automobile de pe mapamond si a fost recunoscut drept creator de autovehicule de catre autoritatea de transport germana.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (10)

scris de Anonim

Uitati-va la BMW M6 HURRICANE modificat de nemtii de la G-POWER de 750 de cai,care a atins viteza de 372 km\h....eu consider ca tot BMW e cel mai tare

scris de Anonim

e frumosasa si ea dar nu se compara cu un bugati veyron w12 1001 cp :smirk: ;-)

scris de Anonim

tot un mitsubishi lancer evo x fq 400 e mai boon %-P

scris de Anonim

mercedesul va ramane cea mai tare masina :-)

scris de Anonim

Eu fac juma cat el la putere :P

scris de Anonim

mercedes rulz cel mai tare

scris de Anonim

daca asta fuge cel mai tare bugaty cum fuge :snake: :snake: :snake: :snake: :snake:

scris de Anonim

LOL asta fuge ca draq :bug:

scris de Anonim

cea mai urata masina

scris de Anonim

:-P naspa masina mai bun bmw

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0895 :: 19.26MB