No SSO cookie

BENTLEY AZURE T

voteaza
(0/ 0)
BENTLEY AZURE T
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Titlul de cea mai eleganta decapotabila cu patru locuri din lume revine de-acum modelului Azure T de 507 cai-putere (500 bhp). - Azure T ofera performante impresionante, cele mai ridicate din categoria sa. - Elementele de design inconfundabile ale Bentley T accentueaza caracterul sportiv si liniile pure ale lui Azure

 
 
INTRODUCERE

Rafinat si puternic, noul Bentley Azure T este cea mai eleganta decapotabila din lume, menita sa devina un model inconturnabil al viitorului. inzestrat cu elementele de design inconfundabile ale Bentley "T", care ii accentueaza caracterul sportiv, Azure T de 507 cai-putere (500 bhp) este o sursa performante care fac deliciul conducatorului, oferind in acelasi timp, in varianta decapotata, suficient spatiu pentru ca patru adulti sa poata calatori intr-un stil de clasa.

Noul Azure T, echipat cu versiunea extrem de performanta a legendarului motor V8 de 6,75 litri fabricat in atelierele din Crewe, este cel mai recent membru al familiei modelelor Bentley care perpetueaza legenda "T". Continental Coupe, prezentat in 1996, a fost primul Bentley "T" modern, urmat, in 2002, de Arnage T, ambele fiind modele deschizatoare de drumuri, cu un caracter sportiv si un impresionant bagaj de performante.

Formele deja marcante ale lui Azure sunt accentuate acum prin jantele si anvelopele de 20 de toli cu cinci spite, prizele de aer "Le Mans" pe aripile fata, un calandru de culoare inchisa si emblema "B cu aripi" retractabila.

Pentru Azure T, un model pentru care performanta este cuvantul de ordine, motorul V8 bi-turbo produce 507 CP (500 bhp) si un cuplu de 1 000 Nm, reprezentand o crestere cu 11 procente a puterii si cu 14 procente a cuplului fata de Azure de 456 CP (450 bhp) / 875 Nm.

Faimosul val de cuplu al Bentley este mai uluitor ca niciodata, iar performantele sunt considerabil sporite, cu o viteza maxima de 288 km/h (179 mph) si o acceleratie de la 0 la 100 km atinsa in numai 5,5 secunde (0 - 60 mph in 5,2 s). Stuart McCullough, directorul departamentului de vanzari si marketing, spune in acest sens:

"Noul Azure T oglindeste pasiunea noastra de a crea cele mai prestigioase si impresionante decapotabile din lume, care, fidele traditiei "T" a Bentley, imbina sofisticarea cu puterea."

BENTLEY AZURE T - NOUTATI PE SCURT  

- Printre modificarile standard aduse caroseriei se numara:

Jante din aliaj "finisaj lucios" de 20 toli cu 5 spite
Emblema "B cu aripi" retractabila pe capota motorului
Grila radiator si calandru inferior de culoare inchisa
Prize de aer "Le Mans" amplasate mai jos pe aripile fata
Buson de rezervor Bentley "Jewel"
teava dubla de esapament
Gama de 42 de culori disponibile pentru caroserie

- Printre modificarile standard aduse interiorului se numara:
Capitonaje din piele pentru scaune si panourile usilor
Pedale de acceleratie si frana din aliaj perforat
Finisaj din aluminiu ghiosat al bordului
Fundal negru al instrumentelor
Embleme "Bentley" brodate pe scaunele din fata si pe consola centrala de pe bancheta din spate
Interfata iPod/USB
Gama de 8 furnire din lemn de esenta nobila si 25 de tipuri de piele din toata paleta Bentley
Finisaje moletate: butoanele pentru orificiile de ventilatie, butoanele de reglare a oglinzilor, manerele portierelor (interioare si exterioare), comutatorul de faruri si butoanele pentru suportul lombar
Schimbator de viteze cromat si moletat

- Dintre imbunatatirile suplimentare aduse dotarilor standard ale Azure T trebuie amintite:
Unitatea audio cu ecran mare, prevazuta cu o fanta pentru cardurile de memorie Secure Digital (SD)
Cadru portbagaj imbracat in piele

- Dintre imbunatatirile aduse dotarilor optionale trebuie amintite:
Sistemul audio de inalta calitate "Naim for Bentley", care ofera cea mai buna acustica din lume existenta la bordul unei masini si este alcatuit din 10 difuzoare, un subwoofer cu dublu canal si un amplificator de 1 100 wati, precum si opt moduri individuale Digital Signal Processor (DSP, procesor digital de semnal) menite sa redea o ambianta de concert live.
- Grup motopropulsor de la Arnage T echipat cu motor V8 bi-turbo de 6,75 litri, care genereaza o putere de 507 cai-putere (500 bhp) si un cuplu de 1 000 Nm, reprezentand o crestere de 11, respectiv 14 procente
- Viteza maxima de 288 km/h (179 mph)
- Acceleratie de la 0 la 100 km/h in 5,5 secunde (0 - 60 mph in 5,2 secunde)
- Acceleratie de la 0 la 160 km/h in 12,0 secunde (0 - 100 mph in 12,1 secunde)
- Cutie de viteze automata ZF cu sase trepte, cu un sofisticat convertizor de cuplu cu sistem de blocare care permite schimbarea rapida, dar extrem de lina a vitezelor
- Sistemul logic al Programului electronic de stabilitate (ESP) pentru un mai bun raspuns dinamic si o manevrabilitate sporita, cu mai putine interventii intruzive in cazul detectarii unei pierderi de aderenta
- Sistemul de monitorizare a presiunii din anvelope (TPMS) ca dotare standard
 
O EXPERIENTA UNICA LA BORDUL UNEI DECAPOTABILE

Bazat pe Azure, modelul Azure T ofera o paleta larga de proprietati discrete ale caroseriei, care ii pun si mai mult in evidenta puterea si anunta un potential sporit de performante. Printre elementele-cheie care il caracterizeaza se numara jantele din aliaj de 20 toli, din doua parti si cu cinci spite, precum si prizele de aer "Le Mans" amplasate mai jos pe aripile din fata.
Alte caracteristici standard de la Azure sunt disponibile ca dotari standard, cum ar fi grila de radiator si calandrul inferior de culoare inchisa, busonul "Jewel" (din aluminiu) pentru rezervorul de carburant si oglinzile laterale in culoarea caroseriei.
La fel ca Bentley Brooklands, Azure T arboreaza legendarul "B cu aripi", perfect retractabil in cadrul grilei de radiator. Conceputa de artistul auto F. Gordon Crosby, aceasta emblema a fost montata pentru prima oara pe modelul Bentley cu motor de 8 litri din 1930.

Cu liniile sale exterioare ce reiau elementele vizuale ale Bentley Mk.6 din 1946, Azure a fost primit cu entuziasm ca automobil concept cu ocazia prezentarii sale oficiale in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, in ianuarie 2005. Astazi, cu prilejul lansarii modelului Azure T la Los Angeles, Raul Pires, director al departamentului de design al caroseriei din cadrul Bentley Motors a remarcat:
"Proportiile lui Azure ne-au oferit o baza ideala pentru a crea noul Azure T. Aripile sale proeminente pe spate si caroseria sa de "top model" i-au inspirat pe proiectatii nostri sa reinterpreteze decapotabila Bentley, conferindu-i o nota sportiva si musculoasa."

Proiectantii de la Bentley mentioneaza modelul din 1955 Park Ward S1 Drophead Coupé si modelul Azure din 1995 ca influente majore la proiectarea actualelor Azure si Azure T. La fel ca si decapotabila anilor '50, acest automobil se distinge printr-o caroserie joasa, cu o linie de contur ce curge pe flancuri, urca pe aripile puternice de pe spate si se termina pe partea din spate. in acelasi mod, linia dinamica a acoperisului se oglindeste in capota cu sapte arcuri, care confera automobilului un profil vizibil sportiv cand este inchis.

Pasajele proeminente ale rotilor accentueaza linia unui portbagaj intinerit si micsorat, care face loc unui bord rotunjit, in forma de potcoava. Aceasta forma eleganta este un suras adresat primului Bentley construit la Crewe, modelul Mk.6, iar efectul de ansamblu este o aluzie discreta la puterea si performantele ce se ascund in caroseria lui Azure T.
Elementele cromate subtile accentueaza liniile fluide ale lui Azure T, cuprinzand printre altele ramele luminilor de pozitie, capetele tevilor de esapament si benzile fine de-a lungul automobilului.

Bentley a investit efort si timp pentru a face din capota Azure T o capota pe cat de seducatoare, pe atat de functionala. Alcatuita din trei straturi de panza, capota se actioneaza hidraulic, prin simpla apasare a unui buton, si se aranjeaza elegant sub polita spate, in 25 de secunde. Fiind depozitata intr-o zona independenta, capota nu reduce in niciun fel capacitatea generoasa a portbagajului, conceput pentru doua seturi de echipament de golf si un bagaj de mana.

PERFORMANTELE FIRESTI ALE PUTERNICULUI V8

Motorul si transmisia de pe Azure T sunt identice cu cele utilizate pentru berlinele de lux Arnage T si Arnage Final Series. in configuratia Azure T, ilustrul motor Bentley V8 de 6,75 litri, confectionat complet din aluminiu, genereaza o putere de 507 CP (500 bhp / 373 kw) si un cuplu de 1 000 Nm (738 lb ft), peste 90 % din acest cuplu fiind disponibil intre 1 800 si 3 800 tur/min. Aceste valori garanteaza ca "valul de cuplu" ce poarta semnatura Bentley va oferi performante firesti, fara nici cel mai mic efort, pentru o experienta unica la volanul unei decapotabile.

Fiecare motor V8 fabricat de mana este dotat cu un colector de admisie in finisaj negru si semnat de seful de echipa care a supravegheat operatiunile de asamblare derulate de catre tehnicienii Bentley de la uzina din Crewe. Cutia de viteze automata ZF cu sase trepte asigura o flexibilitate, un raspuns si un rafinament optime.  Cele trei moduri de transmisie (Drive, Sport si Manual) permit conducatorului sa profite din plin de puternicul motorul V8 de 507 cai-putere.

Un sistem electronic de management permite schimbarea rapida, dar extrem de lina a vitezelor, indiferent de stilul de condus. O alta trasatura importanta a ultimului model Azure T este separarea reglajelor suspensiei sport de cutia de viteze sport, conducatorul avand astfel posibilitatea de a-si selecta independent preferintele pentru fiecare sistem in parte, cu ajutorul tastei "Sport" de pe bord, pentru suspensie, si prin utilizarea schimbatorului de viteze pentru a trece in modul Sport de transmisie.

Motorul Bentley V8 este garantul unor performante de exceptie.  Acceleratia de la 0 la 100 km se realizeaza in numai 5,5 secunde (0 - 60 mph in 5,2 secunde), 160 km/h se ating in 12,0 secunde (100 mph in 12,1 secunde), iar viteza maxima este de 288 km/h (179 mph).

MANEVRABILITATE, DINAMISM, CONFORT EXCEPTIONAL LA CONDUS SI FRANARE IMPRESIONANTA

Suspensia fata si spate cu brate duble de pe Azure a fost transpusa pe Azure T, fara a fi modificata. Configurat si reglat discret pentru un condus rafinat, adaptat perfect la caracterul acestei decapotabile, sistemul este echipat cu arcuri elicoidale cu amortizoare electro-hidraulice adaptive si controlate de calculator si de un sistem automatic de reglare a inaltimii vehiculului, cu functie de compensare automata a incarcaturii.

Suspensia de pe Azure T asigura un control impresionant asupra caroseriei, in orice conditii de condus, in timp ce noile jante sport din aliaj 8.5J x 20 toli, din doua parti si cu cinci spite, dotate cu anvelope Pirelli 255/40 ZR20 P Zero sporesc si mai mult manevrabilitatea automobilului si tinuta pe drum a acestuia.

Optional, Azure T poate fi comandat cu discuri de frana ventilate din carbon / carbura de siliciu. Avand dimensiuni de 420 x 40 mm (fata) si de 356 x 28 mm (spate), aceste discuri sunt cele mai mari instalate vreodata pe unul din autovehiculele de serie comercializate in prezent. Prevazute cu etriere cu opt pistoane, franele asigura o decelerare impresionanta si permit un castig de 8 kg din greutatea nesuspendata, constituind astfel un avantaj clar in ceea ce priveste capacitatea de raspuns a directiei, supletea condusului si acceleratia.

Acest sistem de franare care cantareste putin permite o utilizare permanenta, practic fara pierderi de eficienta a franarii, precum si o excelenta rezistenta la deformare a discului supus unei sarcini termice ridicate. in conditii de condus normale, discurile de frana prezinta o durata de viata egala cu cea a masinii, durata de utilizare a placutelor fiind de doua ori mai mare decat cea a sistemului standard de franare.

Pe Azure T, la fel ca si pe celelalte modele Bentley, sistemul de control al tractiunii este calibrat astfel incat sa se evite orice reducere inutila a cuplului motor. Sistemul logic ESP, setat pentru o manevrare temperamentala fara reducere a stabilitatii sau sigurantei, monitorizeaza stabilitatea generala a automobilului, nu numai pierderea de aderenta a rotilor. in acest mod se reduce numarul de interventii necesare si se reda mai repede si treptat puterea, ceea ce face posibila exploatarea la maxim a potentialului motorului V8 al Azure T.

Azure T de la Bentley se distinge printr-o crestere de 11 procente a puterii si de 14 procente a cuplului fata de Azure, in timp ce soliditatea si rigiditatea sasiului original au fost considerate suficiente, ramanand astfel neschimbate, dupa cum explica Brian Gush, director al departamentului grup motopropulsor si sasiu:
"sasiul lui Azure a avut intotdeauna un potential enorm, ceea ce ne permite sa oferim puterea suplimentara a motorului nostru V8 de 507 CP si calitatile centrate pe conducatorul unui Bentley "T" veritabil, fara a afecta in niciun fel confortul de condus."

in comparatie cu Arnage, Azure T este alcatuit din elemente masive de rigidizare. Aceste componente ranforsate din otel se gasesc in partea de sprijin a vehiculului si se intind pana la stalpii A care formeaza armatura parbrizului. Sub partea din fata si cea din spate a lui Azure sunt dispuse elemente de rigidizare din fibra de carbon, care au rolul de a ranforsa ansamblul caroseriei si care, spre deosebire de otel, incarca mult mai putin greutatea automobilului.
Structura caroseriei a fost perfectionata si in spatele scaunelor din spate, unde a fost instalat un sistem optimizat de prevenire a rasturnarii. Acesta detecteaza imediat daca vehiculul risca sa se rastoarne, desfacand arcurile integrate in tetierele scaunelor din spate. in combinatie cu armatura ranforsata a parbrizului, acestea pot sustine de 2,5 ori greutatea totala a unui vehicul rasturnat.
 
FARMECUL FINISAJULUI ARTIZANAL

Asumandu-si cu mandrie rolul de noua vedeta a decapotabilelor Bentley, modelul Azure T propune o gama de dotari de serie, pana acum indisponibile sau disponibile numai ca optiuni pe Azure. Scaunele si panourile usilor sunt capitonate cu piele, bordul este ornamentat cu insertii din aluminiu ghiosat (amintind astfel de masinile de curse Bentley ale anilor '20), iar instrumentele sunt amplasate pe un fundal Black, in loc de Parchment.

Pe spatarele scaunelor din fata si pe consola centrala de pe bancheta din spate este brodata emblema Bentley. De asemenea, sunt disponibile o interfata iPod/USB si toata gama de furnire de lux de la Bentley, precum si finisaje moletate pentru mai multe manere si butoane si un finisaj din crom moletat pentru schimbatorul de viteze.

Noul Azure T va avea un mare impact asupra clientilor Bentley, dupa cum explica Trevor Gay, director al departamentului de personalizari ale autovehiculului din cadrul Mulliner (serviciul de personalizare Bentley):
"Azure s-a remarcat intotdeauna dintre modelele Bentley, iar Azure T, mai performant, va permite clientilor sa utilizeze serviciul Mulliner pentru a-si crea o decapotabila personalizata, exact pe gustul lor."

Chiar daca multe dintre cele mai ravnite optiuni Mulliner sunt incluse in dotarile standard ale Azure T, Bentley preconizeaza ca majoritatea clientilor vor solicita imbunatatiri suplimentare. in interior, Azure T se ridica la inaltimea tuturor asteptarilor in materie de personalizare, oferind cea mai inalta calitate de finisaje artizanale unui public restrans, dar cunoscator.  Interiorul propune un habitaclu luxos si incredibil de spatios pentru patru adulti, o oaza de confort atunci cand este decapotat.
Ca la orice Bentley, finisajele artizanale si personalizate se impun de la sine. Fiecare element de garnisire, fie ca este vorba de furnir, piele sau rame cromate, este realizat din materiale veritabile.

Azure T este disponibil in 42 de culori ale caroseriei, 25 de culori pentru piele si gama completa de furnire de lux propuse de Bentley, fara a uita de pachetul complet de optiuni Mulliner si de serviciul de asortare a culorilor dupa preferintele clientului, ceea ce permite proprietarilor de Bentley sa isi creeze un automobil personalizat in cel mai inalt grad.
Prin insasi natura sa, o decapotabila trebuie sa beneficieze de un interior pe masura caroseriei, dat fiind ca acesta este la fel de vizibil. Echipa de proiectare din cadrul Bentley stia ca habitaclul spatios al Azure T trebuie sa faca o impresie puternica. Prin urmare, scaunele si polita din spate au fost imbracate in piele cu nuante calde si primitoare, dand astfel o senzatie de si mai mult spatiu.

A fost instalata o noua unitate audio, cu ecran mai mare si o fanta pentru cardurile de memorie SD (Secure Digital), in locul unei fante simple pentru CD. Un nou cadru imbracat in piele al portbagajului, caracterizat de o garnitura de piele asortata si de o banda cromata de-a lungul marginii de sus, confera un aspect rafinat spatiului de depozitare.
Toate modelele Azure T sunt echipate cu o interfata pentru iPod conectata la sistemul de info-divertisment si care permite clientilor sa isi asculte muzica preferata prin intermediul sistemului audio de la bordul automobilului. impreuna cu interfata se furnizeaza si conectorii pentru iPod, USD, Mini USB si un jack AUX de 3,5 mm. Contine o priza de alimentare de 12 volti pentru incarcare.

Optional, clientii pot opta pentru sistemul audio de clasa mondiala "Naim for Bentley". Creat in colaborare cu Bentley de catre Naim Audio, fabricant britanic de echipamente hi-fi de inalta calitate, acest sistem este alcatuit din 10 difuzoare, un subwoofer cu dublu canal si un amplificator de 1 100 wati, precum si un procesor digital de semnale (DSP) cu opt moduri individuale menite sa reproduca emotiile veritabile generate de muzica si sa redea o ambianta de concert live. 
in Azure T, subwooferele sunt montate in spatiul pentru picioare din spate si sunt integrate intr-o carcasa special conceputa pentru a garanta difuzarea acestui sunet pur si in habitaclul deschis.

BENTLEY AZURE T - SPECIFICATII TEHNICE
  
GRUP MOTOPROPULSOR   
Tipul motorului V8 la 90 grade bi-turbo V8 la 90 grade bi-turbo
Cilindree  6,75 litri, 6 761 cm³ 6,75 litri, 6 761 cm³
Putere maxima 507 CP / 373 kW / 500 bhp
la 4 200 tur/min 456 CP / 336 kW / 450 bhp
la 4 100 tur/min
Cuplu maxim 1 000 Nm / 738 lb ft
la 3 200 tur/min 875 Nm / 645 lb ft
la 1 800 tur/min
Raport de compresie 7.8:1 7.8:1
Standarde de emisie EU IV / US LEV II EU IV / US LEV II
Transmisie Cutie de viteze automata ZF cu 6 trepte cu functii semi-automat si sport Cutie de viteze automata ZF cu 6 trepte cu functii semi-automat si sport

PERFORMANTE

0-100 km/h 5,5 s 5,9 s
0-60 mph 5,2 s 5,6 s
0-160 km/h 12,0 s 13,3 s
0-100 mph 12,1 s 13,4 s
Viteza maxima 288 km/h / 179 mph 274 km/h / 171 mph

SASIU

Directie 3,18 rotiri de la un capat la celalalt
Tip Servodirectie hidraulica cu cremaliera si sistem de adaptare in functie de viteza de deplasare

Suspensie Suspensie fata si spate complet independenta, cu brate duble, arcuri elicoidale si amortizoare electro-hidraulice adaptive controlate de calculator (ARC) si sistem automat de reglare a inaltimii vehiculului cu functie de compensare automata a incarcaturii si reglare a farurilor
  
Franare (fata/spate) Discuri de frana ventilate din micro-aliaj
Circuite fata si spate cu activare hidraulica si cu sistem de control

CONSUM DE COMBUSTIBIL

Urban 28,8 litri/100 km / 9,8 mpg
Extraurban 14,1 litri/100 km / 20,1 mpg
Combinat 19,5 litri/100 km / 14,5 mpg
Emisii de CO2 ciclu de condus UE 465 g/km (combinat)
Tip de combustibil 98 (95) RON

DIMENSIUNI SI CAPACITATI

Lungime totala 5 410 mm (212,60 in)
Latime totala 2 125 mm (83,66 in) cu tot cu oglinzi
Inaltime totala 1 492 mm (58,74 in)
Ampatament 3 116 mm (122,68 in)
Ecartament fata 1 608 mm (63,13 in)
Ecartament spate 1 608 mm (63,13 in)
Latime 1 900 mm (74,8 in) cu oglinzile pliate
Portbagaj 0,316 m³ / 310 litri / 10,95 cu ft

GREUTATE

Greutate la gol 2 695 kg (5699 lbs)
Greutate maxima a vehiculului 3 065 kg (7 948 lbs)
Sarcina pe osia din fata 1 535 kg (3 384 lbs)
Sarcina pe osia din spate 1 615 kg (3 560 lbs)
Capacitate rezervor 96 litri (25,3 galoane SUA)
 
BENTLEY AZURE T - DOTARI STANDARD

EXTERIOR

- Gama de 42 de culori pentru caroserie
- Emblema retractabila "B cu aripi" pe capota motorului
- Rame faruri asortate la culoarea caroseriei
- Grila radiator si calandru inferior de culoare inchisa
- Prize de aer "Le Mans" amplasate mai jos pe aripile fata
- Buson de rezervor Bentley "Jewel"
- Teava dubla ovala de esapament
- Jante din aliaj de aluminiu Sport de 20 toli, cu cinci spite
- Oglinzi laterale asortate la culoarea caroseriei
- Colector de admisie al motorului vopsit in negru

INTERIOR


- Gama de 25 de culori pentru piele
- Capitonaj din piele pentru scaune si panourile usilor
- Praguri inscriptionate cu "AZURE"
- Furnire de lux din lemn de esenta nobila, la alegere din gama completa
- Finisaj din aluminiu ghiosat la bord
- Pedale de acceleratie si de frana din aliaj perforat
- Fundal negru al instrumentelor 
- Emblema marcii brodata pe spatarele scaunelor din fata si pe consola centrala de pe bancheta din spate
- Interfata iPod/USB cu priza de alimentare de 12 volti
- Finisaje moletate pentru butoanele pentru orificiile de ventilatie (fata si spate), butoanele de reglare a oglinzilor laterale, manerele portierelor (interioare si exterioare), comutatorul de faruri si butoanele pentru suportul lombar
- Schimbator de viteze sport imbracat in piele si cu finisaj de crom moletat 
- Cadru portbagaj imbracat in piele
- Sistem audio cu opt difuzoare, schimbator de 6 CD-uri in portbagaj si fanta pentru carduri SD in noua unitate montata in tabloul de bord cu ecran mai mare

SCAUNE / COMENZI

- Functie de memorie pentru reglarea scaunului soferului, a oglinzilor laterale si a volanului
- Volan reglabil electric in inaltime, cu taste de comanda pentru regulatorul de viteza
- Oglinda retrovizoare interioara cu senzor automat antiorbire
- Oglinzi laterale cu senzor automat antiorbire si rabatabile in regimul de mers inapoi
- Sistem rapid de inchidere/deschidere a geamurilor din fata
- Sistem de climatizare multizonal
- Dezumidificator si filtre de polen si praf

SIGURANTA SI PROTECTIE ANTIFURT

- Doua airbaguri frontale, plus airbaguri pentru torace si airbaguri cortina fata si spate
- Centuri de siguranta cu sistem de pretensionare si limitator de sarcina
- Sistem de monitorizare a presiunii din anvelope
- Lumini de intalnire xenon
- Program electronic de stabilitate (ESP)
- Sistem de asistenta hidraulica la franare (HBA)
- Sistem de control al distantei la parcare (fata si spate)
- Alarma programabila multifunctionala si sistem de imobilizare a motorului
- Alarma antifurt cu senzor de inclinare
- Sistem de monitorizare volumetrica interior cu senzor de geam spart
- inchidere centralizata si sistem de inchidere de siguranta

BENTLEY AZURE T – OPTIUNI DISPONIBILE

OPTIUNI CLASICE

- Sistem audio de calitate de 1 100 wati "Naim for Bentley" cu 10 difuzoare
- Jante din aliaj de aluminiu Sport 20 toli cu cinci spite, de culoare inchisa
- Finisaj bord din aluminiu ghiosat de culoare inchisa
- Frane cu discuri de frana ventilate din carbon/carbura de siliciu

OPTIUNI MULLINER (lista cuprinde numai optiunile principale)
- Culori de piele din gamele precedente ale modelelor Bentley
- Culori de piele asortate dupa cerintele clientului
- Furnire suplimentare
- Sistem NavTrak ADR (Automatic Driver Recognition, recunoastere automata a conducatorului) cu functie de localizare si monitorizare a autovehiculului 24 ore/24 (numai pentru Marea Britanie si Europa) 

SERVICE SI GARANTIE
- Intervale de service o data la 16 000 de kilometri (10 000 de mile) sau o data la 12 luni
- Garantie de 3 ani fara limita de kilometraj
 
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1458 :: 22.22MB