No SSO cookie

AVAMPREMIERA Mondeo Titanium X

voteaza
(0/ 0)
AVAMPREMIERA Mondeo Titanium X
Prezentari · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mondeo Titanium X – model premium echipat cu motoare premium

 
 
[poza1s]Seriei Mondeo i se va alatura in perioada august-octombrie 2004 o noua versiune, realizata in editie limitata, Mondeo Titanium X. Odata cu aceasta isi vor face debutul doua noi motoare: o varianta sportiva 2,2 l Duratorq TDCi de 155 CP, respectiv un motor de 3,0 l Duratec V6 de 204 CP O versiune limitata a seriei Mondeo, Titanium X, va fi realizata in perioada august-octombrie 2004. Titanium X imbina luxul si performanta, imprumutand de la versiunea Ghia tema “techno” a designului interior, iar de la versiunea ST 220 linia sportiva a exteriorului. Legatura dintre Titanium X si Mondeo ST 220 este evidenta,[poza2s] plecand de la aspectul bumper-ului si al grilei frontale, cu accente cromate, si pana la amplasarea proiectoarelor de ceata. Aceeasi influenta este evidentiata si de tinuta de drum a masinii. La interior, dotarile versiunii Ghia au fost imbunatatite prin adaugarea unor insertii metalice pe consola centrala, modificarii designului schimbatorului de viteze si aspectului sportiv al instrumentelor de bord. Scaunele, extrem de confortabile, sunt imbracate in piele neagra Alcantara. Mondeo Titanium X va fi disponibila numai cu noile motoare Duratorq TDCi de 2,2 litri si 155 CP, respectiv Duratec V6 [poza3s]de 3,0 litri si 204 CP. “Am creat Titanium X ca o serie limitata tocmai pentru a asigura o lansare optima a acestor doua noi motoare – o serie premium pentru motoare premium. Am reunit astfel luxul si performanta, atat in interiorul cat si la exteriorul masinii”, a declarat Kevin O’Neill, Vehicle Line Director la Ford Europa. Cea de-a doua generatieTDCi de la Ford este excelent reprezentata de puternicul motor de 2,2 litri si 155 CP, capabil sa dezvolte un cuplu de 400Nm la doar 1.800 rpm. Plecand de la modelul TDCi de 2,0 l si 130 CP, inginerii de la Ford au modificat capacitatea cilindrica a acestuia, sistemul de injectie si turbocharger-ul pentru a obtine largirea semnificativa a spectrului de viteze. [poza4s]Mondeo TDCi 155 CP accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,7 secunde si atinge o viteza maxima de 220 km/h. Pastrand traditia motoarelor TDCi, realizarea acestor performante se face cu o buna economie de combustibil. Motorul consuma 8,2 litri/100 km in ciclul urban, 4,9 litri/100 km extra urban si 6,1 litri/100 km in varianta combinata. Nivelul emisiilor de CO2 este de 151 g/km. Modelul este echipat cu o transmisie manuala cu 6 viteze Durashift. “Cand am conceput acest motor ne-am propus ca performantele sale sa le depaseasca pe cele ale concurentilor directi, realizand in acelasi timp o performanta ridicata cu un consum redus de combustibil” a declarat [poza5s]Kevin O’ Neill. “Mondeo TDCi 155 CP este masina ideala pentru soferii care calatoresc mult si isi doresc sa se bucure de placerea de a conduce. Categorie in care ma incadrez si eu.”, a adaugat O’Neill. Noua versiune de 204 CP a motorului Duratec V6 se adreseaza clientilor care isi doresc un motor capabil sa dezvolte o putere ridicata, dar care nu vor sa achizitioneze un Mondeo ST 220. Noul motor accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,9 secunde si atinge o viteza maxima de 240 km/h. In varianta combinata consuma 10,3 litri/100 km, cu un nivel al emisiilor de CO2 de 247 g/km. “Foarte multi dintre clientii nostri care au achizitionat un model Mondeo pe benzina au solicitat un motor V6 puternic, capabil sa atinga performante situate intre oferta de 2,5 litri si 170 CP si cea de 3,0 litri si 226 CP. Noul motor de 3,0 litri si 204 CP este raspunsul la aceste cereri.”, a declarat Kevin O’Neill. In Romania, Modeo TitaniumX poate fi achizitionat in ambele variante de motorizare, prin comanda, prin reteaua de dealeri a Romcar, importator general Ford. Preturile de pornire sunt de 21.175 euro CIP Bucuresti – in varianta de motorizare de 155 CP, respectiv 22.415 euro CIP Bucuresti – in varianta de motorizare de 204 CP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

ce frumoasa e :question:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1596 :: 22.09MB