No SSO cookie

AVAMPREMIERA: Mercedes C-Class

voteaza
(0/ 0)
AVAMPREMIERA: Mercedes C-Class
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes C-Class revine după patru ani

 
 
[poza1s]Mercedes-Benz încearcă o nouă revigorare a tehnologiilor în industria auto, şansa de afirmare aparţinând modelului C-Class care va reveni într-o nouă variantă în această primăvară, după patru ani de la lansarea versiunii actuale. Succesul acestui model va fi asigurat de echipamentele sofisticate, de designul sport şi de o tehnologie de cel mai înalt grad. Prima versiune care va ieşi pe piaţă este varianta Saloon, care va beneficia de o transmisie manuală în 6 trepte, pentru o mai bună agilitate a modelului ce va fi propulsat de un motor în patru cilindri cu compresor, turboalimentat de 2 litri şi 192 CP. [poza2s]Interiorul C-Class se bazează pe un nouă idee de design a cockpit-ului, prezentând un nou aspect al comenzilor şi un nou sistem de climatizare automatică denumită THERMATIC, montată standard. Tot în pachetul de bază se găseşte un nou tip de vopsea bazat pe o tehnologie cu nano-particule care oferă o protecţie superioară la zgâriere. Opţional, echipamentul hi-tech include lămpi bi-xenon pentru interior, schimbător de viteze cu butoane montat pe volan, pentru transmisia automatică, precum şi o nouă generaţie de sisteme audio şi de navigaţie. [poza3s]În privinţa caroseriilor, noul C-Class este disponibil în variante Saloon, Estate sau Sports Coupé, însă aspectul exterior este modificat faţă de vechea generaţie. Noul mercedes are schimbări ale grilei radiatorului, farurilor şi spoilerului, astfel că aspectul pare mult mai aerodinamic. Vânzările actualului C-Class, lansat în luna mai 2000, au atins până în prezent circa 1,26 milioane de exemplare, graţie comfortului, tehnologiei şi calităţii oferite de acest model. De altfel, până aci, Mercedes nu a mai vândut atâtea maşini dintr-o anumită serie într-un interval de timp la fel de scurt. În exterior, modelul se remarcă prin noua parte fronală, prin profilul larg al pneurilor şi gama de culori rezistente la şocuri. Majoritatea elementor de stil care definesc aspectul dinamic al maşinii sunt spoilerele frontale, cu prize de aer mai proeminente, şi grila radiatorului, modificată, la care se adaugă farurile cu un nou aspect, uşor modificat faţă de vechea versiune. Între viitoarele aspecte care vor contribui la creşterea naturii dinamice a lui C-Class se mai remarcă o lăţire cu 12 milimetri a punţii motoare, incuderea în standard a jenţilor de 16-inch cu pneuri 205/55 R. Mai mult, versiunile CLASSIC şi ELEGANCE sunt echipate cu bandouri laterale şi spoiler spate, provenind de la linia AVANTGARDE. În interior, schimbările faţă de vechea generaţie C-Class sunt mai evidente, cu un nou design al cockpit şi cu un aer mult mai atractiv, mai puternic. Totul este meticulos studiat, iar atenţia se îndreaptă către fiecare detaliu. Echipa Mercedes a ales cromul pentru a acoperi mai multe comenzi de pe consola centrală, a redesenat aspectul scaunelor, dar nu a neglijat materialul clasic, lemnul pentru a îmbunătăţi ambianţa generală. Cele patru afişaje sunt luminate şi împrumută aspectul cronometrelor ultraperformante, iar între ele se află un mic display care are mai multe funcţii de masură şi control. Şasiul beneficiază de mai multe modificări care să dezvolte dinamicitatea, precum axe sport, direcţie şi transmisie schimbate, toate aflate sub tutela sistemului DIRECT CONTROL. Gama de motorizări aduce ca noutate noul şi puternicul motor diesel C 220 CDI - 2,2 litri şi 150 CP - precum şi o extindere a gamei de motoare pe benzină cu puternicul motor turbo 2,3 litri KOMPRESSOR - C 230 - care produce 192 CP şi are o acceleraţie 0 - 100 km/oră în 8,1 secunde şi o viteză maximă de 240 km/oră. C 55 AMG, varianta supersport a clasei s-ar putea numi spărgător de recorduri în această categorie, fiind primul motor V-8 construit de Mercedes. Performanţele sunt de asemenea deosebite, cu 367 CP, C 55 AMG este în stare să "prindă suta" în 5,2 secunde. În plus modelul beneficiază şi de o transmisie automatică, în 5 trepte, cu buton pentru schimbare montat pe volan.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6133 :: 17.85MB