No SSO cookie

Audi A5 Coupe

voteaza
(0/ 0)
Audi A5 Coupe
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Excelenta in design are un nou nume: Audi A5 Coupe

 
 
1.jpg
Interpetarea interesanta a lui Audi pentru un concept clasic, Audi A5, este concretizata printr-un “grand tourer” modern combinat cu un coupe touring traditional. Acesta combina dinamismul sportiv cu eleganta si rafinamentul, pentru a produce o masina fascinanta – stil de condus animat si rafinament generos, toate acestea combinate cu sofisticarea si calitatea legendara a marcii Audi. Designul progresiv a fost perfectionat pentru a-i asigura noului coupe un aspect elegant si dinamic. Puternicele si economicele motoare FSI si TDI, precum si noul tren de rulare de inalta
2.jpg
precizie sau echiparile inovatoare, de lux ale lui A5 fac noul model Audi inegalabil in segmentul coupe.

A5 extinde gama Audi ca si model dintr-un segment nou, preluand traditia modelelor sport cu doua usi si a coupe-urilor touring. Desenat catre experti si oferind o prezenta puternica, acesta interpreteaza elemente ale
limbajului de design progresiv al lui Audi. Noul coupe reprezinta o declaratie de design sportiv si elegant. Mai mult, A5 ofera o experienta de condus palpitanta si un confort excelent pentru calatoriile la drum
3.jpg
lung.

Cu o lungime de 4,63 metri, Audi A5 face parte, in mod evident, dintr-o clasa superioara a modelelor coupe. Patru scaune confortabile si un volum de incarcare de 455 de litri fac din aceasta masina un “tourer” spatios si perfect pentru calatorii pe distante mari. Performantele dinamice sunt oferite de motoare si TDI, ale caror puteri variaza intre 125 si 195 kW (170 si 265 CP). Toate motoarele au in comun eficienta ridicata si caracteristicile ecologice: propulsoarele diesel sunt conforme cu s
4.jpg
tandardele de poluare Euro 5, care vor intra in vigoare in viitor si, datorita unei game de inovatii tehnice, consumul de combustibil si emisiile de CO2 sunt impresionant de coborate.

In ceea ce priveste trenul de rulare, optiunile disponibile includ tractiunea frontala si versiunile quattro, precum si transmisia manuala cu sase trepte sau cea automataa, multitronic varibila. Trenul de rulare dezvoltat pentru A5 este complet nou si combina manevrabilitatea agila cu o siguranta optima.

Design – sportivitate si eleganta

Pentru clientii de modele coupe, designul este decisiv in decizia de achizitionare a masinii. Din acest punct de vedere, Audi A5 duce designul progresiv si stilat al lui Audi catre noi culmi. Silueta sportiva, liniile desenate cu precizie care interactioneaza gratios cu suprafetele puternice, partea frontala expresiva si spatele distinct produc un coupe dezirabil. „Audi A5 este cea mai frumoasa masina pe care am desenat-o pana acum,” spune cu convingere Walter de’Silva, seful de design Audi.

Noul A5 are un aspect sportiv, care pune accentul pe eleganta si putere: proportiile acestui coupe, de exemplu, sunt caracterizate de garda la sol coborata si de latime, de consola frontala scurta si de tranzitia prelungita si fluida de la montantul C catre partea frontala scurta.

Liniile si suprafetele ofera un joc de lumini si umbre

Expresia determinarii caracterizeaza trasaturile partii frontale: grila de tip „single-frame” este trasatura distinctiva a partii frontale, iar farurile mici si in unghi drept ale lui A5 si prizele de aer mari consolideaza impresia de latime a partii frontale a masinii. Acelasi lucru este valabil si pentru partea posterioara. Liniile orizontale distincte subliniaza ideea de sportivitate a lui A5.

Devotamentul caracteristic Audi pentru detalii este evident in ceea ce priveste farurile: designul lor elaborat reflecta in mod perfect precizia si tehnologia de nivel ridicat. Farurile de zi, care cuprind opt becuri de tip LED pe fiecare parte, fac din sistemul de faruri cu xenon ceva inconfundabil.

Interior – perfectiunea luxului unui Audi

Interiorul, interfata care face legatura dintre persoana si vehicul, este caracterizata de un design si functionalitate ergonomica, precum si de exclusivitatea materialelor folosite si de calitatea de constructie tipica a marcii Audi. O atmosfera in care conducatorul se simte relaxat, chiar si in cazul calatoriilor de lunga durata – aceasta este trasatura caracteristica a interiorului lui A5.

Arhitectura interiorului este concentrata pe conducator si reuseste sa formeze din instrumente si din consola centrala un tot unitar. Formele animate, precizia constructiei si designul sofisticat al instrumentelor de control consolideaza interiorul, care reprezinta o delectare vizuala si o placere pentru atingere.

Desi panoul de instrumente cuprinde trasaturile tipice pentru Audi, oferind cadranele caracteristice pentru vitezometru si pentru turometru, acesta ofera un design complet nou. In noul A5, ecranul sistemului MMI pastreaza pozitia ridicata si ergonomica in cadrul interiorului. O versiune noua si avansata a aclamatului sistem MMI face ca gama larga de functii sa fie usor de inteles.

Cheie cu memorie

Noua cheie este un alt element elegant, care ofera o functionalitate sofisticata. Datorita contururilor fine si suprafetelor placute, aceasta sta foarte bine in mana. Pe langa toate acestea, cheia inovatoare este mult diferita fata de cele conventionale. Acest lucru este posibil datorita faptului ca reuseste sa comunice cu sistemul electric al masinii in momentul in care este introdusa in habitaclu. Poate stoca si informatii importante, cum ar fi kilometrajul curent al masinii sau mesajele de avertizare furnizate de sistemul de informare a conducatorului. Aceste aspecte il ajuta pe proprietar sa se prezinte cu masina la service mai repede.

Motoare – pentru placere de condus puternica

Un coupe cu un caracter sportiv distinct necesita motoare puternice si foarte eficiente. Pentru Audi A5, puterea este furnizata de tehnologie inovatoare. Toate motoarele furnizate pentru noul model ofera injectie directa de combustibil, propulsoarele pe benzina fiind echipate cu sistemul FSI, in timp ce dieselurile sunt echipate cu sistemul TDI common-rail.

Acestea le ofera motoarelor posibilitatea unor turatii incantatoare, permitandu-le sa imparta cuplul generos cu o eficienta optima.
Motoarele TDI rafinate, care ofera caracter sportiv uluitor, se potrivesc modelului A5 la fel de bine precum cele pe benzina. Alegerea propulsorului potrivit depinde, in intregime, de preferintele personale ale conducatorului. Toate motoarele demonstreaza, in mod impresionant, faptul ca eficienta si placerea de a conduce nu sunt exclusive.

FSI – Motorul de inalta tehnologie cu sistem variabil de deschidere a supapelor

Motorul pe benzina de top pentru Audi A5 este noul FSI de 3,2 litri, care ofera sistemul inovator Audi valvelift. Efectul acestuia este reprezentat de cresterea apreciabila in eficienta. Conducatorul beneficiaza de mai multa putere si de un stil de condus imbunatatit, in timp ce consumul de combustibil scade in mod impresionant. Audi A5 3.2 FSI ofera o putere de 195 kW (265 CP) si un cuplu superb, de 330 Nm , pe o plaja de turatii cuprinsa intre 3.000 si 5.000 rpm, care asigura o acceleratie uluitoare in orice moment. Modelul 3.2 FSI quattro cu transmisie manuala, cu sase trepte, sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 6,1 secunde. Viteza de top a acestui model este limitata la 250 km/h. Aceste performante palpitante contrasteaza cu un consum moderat de combustibil, de numai 8,7 l/100 km.

Noul propulsor cu patru cilindri de pe A5 mentine reputatia lui Audi in ceea ce priveste tehnologia. Motorul 1.8 TFSI, care dezvolta 125 kW (170 CP) va fi disponibil in toamna lui 2007. Acesta combina tehnologia turbo cu injectia directa de benzina si ofera o acceleratie si o putere fara rivala in clasa sa. La fel cum a facut si cu motoarele TDI, Audi a devenit un pionier si in ceea ce priveste motoarele turbo pe benzina, ducand motoarele cu pornire la scanteie catre o noua dimensiune in privinta consumului de combustibil si a stilului de condus.

TDI – Performante impresionante, combinate cu emisii reduse de noxe

Motoarele V6 TDI de la Audi stabilesc noi standarde in segmentul lor. Cuplul enorm si economia uluitoare, acompaniate de un rafinament superb duc la obtinerea unui scor ridicat din toate punctele de vedere. Pe langa toate acestea, ofera performante ecologice greu de invins. Motoarele TDI disponibile pe Audi A5, de exemplu, sunt echipate cu filtre diesel de particule in mod standard si se supun standardelor de emisii Euro 5, care vor fi obligatorii in viitor.

Motorul TDI sportiv de pe Audi A5 este un 3.0 TDI revizuit.

Acesta livreaza acum o putere de 176 kW (240 CP) si un cuplu maxim imens de 500 Nm. Si asta nu e tot: cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h realizata in 5,9 secunde si cu o viteza maxima de 250 km/h, Audi A5 3.0 TDI quattro iese in evidenta ca un coupe de prim rang. Pe langa acestea, ofera si un consum mediu de combustibil de numai 7,2 litri la 100 km!

Al doilea motor TDI din gama Audi A5 este si mai economic.

Propulsorul V6 de 2,7 litri dezvolta 140 kW (190 CP) si este un complement ideal pentru transmisia multitronic, perfect pentru conducatorul de coupe care prefera confortul. Cu toate acestea, performantele sale sunt mai mult decat impresionante: ofera o viteza maxima de 232 km/h si o acceleratie de la 0 la 100 km/h de numai 7,9 l/100 km, care contrasteaza cu un consum mediu de doar 6,7 litri la 100 km.

La fel ca la numeroase modele Audi, in setarea de baza, tractiunea integrala permanenta quattro de pe modelul Audi A5 distribuie puterea motorului in raport 40/60 intre puntea fata si puntea spate, pentru a asigura o manevrabilitate optima. Sistemul regleaza in mod instantaneu distribuirea puterii, in functie de situatie si de aderenta la sol.

Transmisie multitronic cu opt trepte si mod sport

Transmisia variabila ofera un confort fara egal. In acelasi timp, eficienta ridicata si rapoartele de transmisie mai ridicate o fac mai economica, aceasta functionand in cea mai eficienta treapta in orice moment. De fiecare data cand conducatorul prefera un stil de condus mai sportiv, cutia de viteze poate fi comutata in modul manual, care ofera acum opt trepte pentru mersul inainte.

Tren de rulare – manevrabilitate precisa si agila

Chiar si atunci cand stationeaza, Audi A5 ofera o impresie dinamica: ecartamentul mare, rotile mari, ampatamentul lung si consolele scurte ii ofera un aspect musculos, dar fac parte si din formula care produce senzatia inegalabila de condus activ. Audi A5 defineste noul standard in clasa sa datorita raspunsului precis al directiei, stabilitatii directionale uimitoare si agilitatii superbe, in timp ce ofera si un confort de prima clasa.

Inginerii de la Audi au obtinut toate acestea datorita unui design complet nou al trenului de rulare: rotile din fata sunt amplasate pe o suspensie cu cinci elemente, care ofera brate superioare si inferioare. O alta componenta complet modificata este directia cu pinion si cremaliera. Aceasta este pozitionata in fata puntii frontale, aproape de linia centrala a volanului si mareste manevrabilitatea foarte agila a masinii, datorita transmisiei directe a fortelor de virare.

Per total, puntea fata este localizata mult in fata pentru o configuratie cu motor amplasat longitudinal, cu tractiune fata si integrala. Aceasta arhitectura noua a masinii face posibila existenta unui ampatament mare si a unei console frontale scurte, ceea ce optimizeaza distribuirea greutatii intre punti. Acestea sunt elemente aditionale care imbunatatesc manevrabilitatea suprema a noului Audi A5.

Un element cheie al trenului de rulare posterior este suspensia trapezoidala, care ofera elemente mecanice complet noi. Aceasta ofera un nivel ridicat de confort, combinat cu o stabilitate directionala excelenta. Atat in fata, cat si in spate, componentele principale ale suspensiei sunt realizate din aluminiu. Dimensiunile generoase ale franelor sunt realizate pentru a egala performantele ridicate ale masinii. Frana de parcare electromecanica oferita in standard, familiara de la modelele A8 si A6, este activata prin intermediul unui buton amplasat langa schimbatorul de viteze.

Sasiu – generos si foarte solid

Audi A5 ofera un spatiu amplu, fiind o masina excelenta si pentru pasagerii din spate. De asemenea, cu un compartiment pentru bagaje cu volum de 455 litri, exista mereu loc pentru cumparaturi suplimentare, chiar si la drum lung. Latimea de un metru a spatiului de depozitare permite depozitarea obiectelor mari, chiar si gentile de golf avand loc in portbagajul lui Audi A5. Spatarul banchetei din spate se pliaza in doua sectiuni separate si ofera un mecanism de eliberare separat, operat din portbagaj.

Rigiditatea extrem de mare a sasiului, tipica pentru un Audi, ofera baza pentru manevrabilitatea vioaie si pentru senzatia de soliditate si confort a masinii. In dezvoltarea lui A5, inginerii au combinat cu succes performantele si agilitatea sportiva cu confortul uluitor. Constructia usoara a sasiului a fost obtinuta prin utilizarea celor mai noi tehnologii, cum ar fi placile metalice cu grosime variabila, combinate cu articulatii sudate si lipite, precum si prin utilizarea aluminiului pentru aripile frontale, de exemplu.

Echipare – tehnologie de varf de la clasa de lux

In ceea ce priveste echiparile, Audi A5 este caracterizat de specificatii standard cuprinzatoare. Acestea includ jante din aliaj de 17 toli, precum si faruri xenon plus cu faruri de zi de tip LED, aer conditionat automat, sistem audio cu lector CD, afisaj separat cu sistem de operare MMI si portbagaj cu deschidere automata.

Lista de optiuni ofera si mai multe tehnologii de lux. Sistemul de faruri adaptive Audi combina farurile xenon plus cu sistemul dinamic de iluminare in viraje. Accesul fara cheie in masina si in portbagaj si cel de pornire a motorului fara cheie sunt trasaturi ale sistemului avansat de chei Audi. Sistemul de aer conditionat automat de lux, cu trei zone de temperatura, le permite pasagerilor sa regleze confortul climatic pentru confortul individual – chiar si in spate. Plafonul panoramic retractabil de dimensiuni mari ii confera lui A5 o senzatie speciala de spatiu generos. Sistemul de asistenta la parcare Audi ofera o camera pentru mersul inapoi, care ajuta la efectuarea manevrelor dificile de parcare.

Sistemul de infotainment este o trasatura speciala a gamei de optiuni. Pe langa sistemul de navigatie cu DVD care include MMI, receptie radio digitala DAB si receptie TV DVB, acest sistem ofera si o adevarata incantare pentru urechile pasagerilor: sistemul de sonorizare de top al lui Audi A5 este furnizat de specialistul danez Bang & Olufsen.

Personalizare – un coupe perfect

Modelele coupe trebuie sa reflecte, in particular, dorintele personale si ideile posesorilor acestora. Clientii lui Audi A5 au o gama vasta de alegeri: in termeni de varietate a designului, Audi A5 este o masina de lux in adevaratul sens al cuvantului, oferind doua tipuri de tapiterie textila, doua varietati de piele, combinatia dintre piele si Alcantara, cinci tipuri diferite de insertii si o gama larga de culori la interior. In afara de toate acestea, programul exclusiv Audi de la quattro GmbH poate satisface orice dorinta individuala.

Audi A5 dintr-o privire

Versiuni disponibile la lansare:
•3.0 TDI quattro, 6 trepte
Caroserie:
•design dinamic si elegant
•dimensiuni: Lungime 4,63 m, Latime 1,85 m, Inaltime 1,37 m
•ampatament lung, de 2,75 m
•spatiu generos pentru un coupe GT
•portbagaj de 455 l, bancheta spate pliabila
Motor:
•motoare FSI si TDI cu injectie directa
•3.0 TDI si 2.7 TDI se supun deja standardelor de emisii Euro 5, care vor fi introduse in viitor
•consum redus de combustibil si performante sportive
Cutie de viteze si tractiune:
•Cutie de viteze manuala cu 6 trepte si cursa mica
•Transmisie automata multitronic cu 8 trepte in modul manual
•Tractiune fata sau tractiune integrala permanenta quattro
Tren de rulare:
•Suspensie fata cu cinci elemente, suspensie spate trapezoidala, caracteristici de directie sigure, agilitate ridicata
•Ampatament mare, distribuire buna a greutatii
•Roti de la 17 la 19 toli, frane de mare performanta
Echipare:
•Interior luxos, gama variata de personalizare
•Specificatii standard extinse care includ faruri xenon plus cu faruri de zi de tip LED
•Sistem de sunet optional Bang & Olufsen sound system, telefon cu sistem Bluetooth

 

Cuvinte cheie:
Audi |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0908 :: 18.69MB