No SSO cookie

ANVELOPE Goodyear

voteaza
(0/ 0)
ANVELOPE Goodyear
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Goodyear lansează noi anvelope de înaltă performanţă destinate amatorilor de mare viteză

 
 
[poza1s]Cu elemente de design inspirate din lumea curselor, Goodyear a lansat o nouă anvelopă cu indice de viteză H, destinată entuziaştilor care solicită performanţe înalte si acordă, totodată, o mare atenţie siguranţei la volan. Noua anvelopă radială Goodyear Eagle GT-HR înlocuieşte populara linie de modele Eagle HP şi 18 dimensiuni de GT II, oferind o creştere a performanţelor pentru şoferii din segmentul de înaltă viteză. Eagle GT-HR asigură o serie de performanţe de nivel sporit în comparaţie cu anvelopele de generaţie anterioară. În plus, are un preţ atrăgător şi asigură o durată mai îndelungată de viaţă a suprafeţei de rulare. Pentru un nivel crescut de aderenţă la suprafaţa de rulare, modelul direcţional al suprafeţei pneului asigură o tracţiune adaptată tuturor anotimpurilor, pe carosabil umed sau uscat, în egală măsură. Amprenta pneului, optimizată pe calculator, asigură o distribuire constantă a greutăţii pe suprafaţa de rulare, ceea ce oferă şoferilor posibilitatea de a manevra rapid vehiculul care răspunde prompt la comezi, fără a compromite durata de viaţă a pneurilor. [poza2s]O nouă caracteristică, tehnologia de fabricaţie RaceWrap(TM), a fost pusă la punct de Goodyear pentru anvelopele de curse Eagle utilizate în NASCAR. Ca şi anvelopele de curse Eagle, modelul Eagle GT-HR este construit cu un strat robust, care se înfăşoară din centrul suprafeţei de rulare, în jurul talonului şi pe peretele lateral. "Este o tehnologie care conferă certitudinea că fiecare anvelopă va fi extrem de rezistentă, calitate esenţială pentru şofatul de înaltă performanţă în condiţii optime," a declarat Bob Toth, Marketing Manager Goodyear pentru anvelope de înaltă performanţă. În ceea ce priveşte aplicaţiile, modelul Eagle GT-HR este conceput pentru cele mai recente modele de maşini de performanţă şi pentru modele sport sedan. [poza3s]"Am constatat că există o cerere tot mai consistentă pentru anvelope de înaltă viteză, cu preţuri atrăgătoare, iar urmarea a fost modelul Eagle GT-HR. Acest model oferă consumatorilor şansa de a experimenta senzaţiile şofatului pe anvelope proiectate pentru curse fără a neglija aspectele de siguranţă," a declarat Toth. Înlocuind modelul Eagle HP – lansat iniţial în 1997 - şi 18 modele de Eagle GT II, modelul Eagle GT-HR reprezintă un progres semnificativ în categoria de anvelope de înaltă performanţă pentru Goodyear şi clienţii companiei. Anvelopa are o durată de viaţă garantată pentru un total de 80 000 km rulaţi. Este disponibilă iniţial în 20 de dimensiuni de înaltă performanţă. "Modelul Eagle GT-HR este produsul ideal pentru un entuziast al maşinilor care caută produse de valoare, de înaltă performanţă; acesta joacă un rol vital în creşterea generală a calităţii în gama de anvelope de înaltă performanţă Goodyear Eagle", a declarat Toth. Modelul Eagle GT-HR, alături de Goodyear Eagle RS-A, LS şi GT II, reprezintă opţiunile din segmentul de performanţă ridicată. În segmentul de ultra-performanţă, oferta Goodyear include modelele Eagle F1 GS-D3, F1 Supercar, F1 GS şi HP Ultra Plus. [poza4s]Cu Eagle GT-HR, Goodyear continuă să demonstreze că poţi conduce sportiv chiar şi în condiţii de maximă siguranţă “Implicarea noastră în lumea curselor ne ajută să punem la punct noi tehnologii, în primul rând în trei aspecte ale design-ului de anvelope: forma matriţelor, construcţia anvelopelor şi materialele din care sunt confecţionate anvelopele,” a declarat Randy Brayer, liderul echipei de tehnologie avansată din cadrul companiei. “O mare parte din aceste informaţii au fost aplicate direct în producţia anvelopelor de stradă Eagle de înaltă performanţă, deoarece elementele de bază în producerea unei anvelope de curse sunt similare celor din producerea unei anvelope auto. Unele dintre îmbunătăţirile subtile aduse anvelopelor pe pista de curse se aplică imediat în producerea anvelopelor auto de înaltă performanţă.” [poza5s]Tehnologia de construcţie RaceWrap™ a evoluat pe baza modificărilor aduse de Goodyear noi anvelopelor produse pentru cursele NASCAR, unde rezistenţa anvelopelor este unul dintre elementele-cheie. "Transferând acest tip de tehnologie în producerea anvelopelor de stradă, Goodyear oferă clienţilor săi avantaje unice. Toate liniile noastre de anvelope, precum şi clienţii noştri, au doar de câştigat, într-un fel sau altul, de pe urma informaţiilor tehnologice pe care le obţinem pe pista de curse." Încă de la începuturile curselor auto, Goodyear s-a situat în poziţia de lider al tehnologiei de producere a anvelopelor. Începând din 1901, Goodyear a echipat cu anvelope maşinile de curse ale companiei Ford Motor. În mai puţin de 20 de ani, anvelopele Goodyear puteau fi găsite pe toate maşinile câştigătoare, în toate cursele importante. [poza6s]În 1980, pentru a-i ajuta pe cei pasionaţi de curse să stabilească o conexiune mai bună între performanţele de pe pista de curse şi cele de pe carosabilul obişnuit, anvelopele de curse Blue Streak de la Goodyear au fost redenumite "Eagle." În 1981, la Daytona 500, Goodyear a debutat cu o nouă familie de anvelope de înaltă performanţă pentru carosabilul obişnuit, care purtau tot numele de Eagle. La ora actuală, modelele Goodyear Eagle sunt anvelopele utilizate în exclusivitate pentru cursele Winston Cup - NASCAR, Busch and Craftsman Truck.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1903 :: 17.85MB