No SSO cookie

Advertorial MAZDA BDT

voteaza
(0/ 0)
Advertorial MAZDA BDT
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MAZDA BDT îşi propune să vândă până la un sfert din modelele Mazda din România

 
 
[poza1s]MAZDA BDT este unul dintre cei mai importanţi reprezentanţi ai celebrei mărci japoneze din România. Compania a contribuit din plin la creearea unei imagini distinse pentru Mazda pe piaţa internă, o imagine care să corespundă din plin cu standardele mărcii la nivel internaţional, unde compania a fost premiată de nenumărate ori pentru calitatea şi competitivitatea produselor sale. Contribuţia BDT la crearea unuei imagini de succes a brandului Mazda şi în România este enomă. Alături de eforturile financiare ale companiei, investiţii concretizate într-un nou showroom şi o importantă bază pentru service şi reparaţii, la ridicarea standardului mai stau mărturie şi vânzările ascendente din ultima perioadă ale modelelor[poza2s] Mazda. Mai mult, Mazda BDT a contribuit substanţial la evoluţia vânzărilor mărcii pe piaţa autohtonă, deţinând în 2004 mai mult de o zecime din totalul livrărilor la nivel naţional. Mai mult, pentru acest an compania şi propus să îşi dubleze cota de piaţă şi să onoreze până la un sfert din comenzile Mazda în România. Acest lucru va fi posibil datorită inaugurăîrii noului showroom Mazda inagurat de BDT în strada Calea 13 Septembrie 65-69 (vis-avis de hotel Marriott), precum şi service-ului modern sau maşinilor de drive-test puse la dispoziţie de companie. [poza5s]Anul trecut, în România, vânzările Mazda au înregistrat o creştere de 78% fata de anul 2003, în condiţiile în care la nivel european, Mazda a obtinut o crestere pe marcă de 20%. Volumul total al vânzărilor Mazda în Romania în 2004 a fost de 515 unităţi. Comparativ cu vanzarile din 2003, de 290 de unităţi, rezultatele din 2004 au inregistrat o crestere de 78%. Autoturismele au detinut 75% din portofoliul de vanzari. Dintre autoturisme, Mazda6 detine ponderea cea mai mare, cu 190 de unităţi (peste 36% din portofoliu). Pe locurile următoare se situează Mazda3 (73 de unităţi, 14% din total) şi Mazda2 (53 de unităţi, 10% din volumul total al vânzărilor). [poza3s]«În categoria autovehiculelor utilitare, Mazda B2500 a înregistrat un volum al vânzărilor de 129 unităţi. B2500 detine locul secund în portofoliul de vânzari Mazda, cu o pondere de 25%. Creşterea de 78% obţinută în 2004 este foarte bună. Pentru acest an ne propunem un volum al vânzarilor de 740 de unităţi, corespunzator unui ritm de crestere de 40%. Noutăţile pentru 2005 vor fi lansarea pe piaţa românească a modelului Mazda5 şi extinderea reţelei de dealeri în oraşele Craiova şi Ploieşti.», a declarat Cătălin Joseanu, Brand Manager la Mazda Romania. La nivel european, Mazda a vândut 275.000 de automobile, cu peste 46.000 de unităţi mai mult[poza4s] decat in 2003. Astfel, Mazda Motor Europa a obţinut în 2004 o creştere de peste 20% în condiţiile în care creşterea globală a pieţei auto europene a fost de doar 2,3%. La nivel european, Mazda a înregistrat timp de 25 de luni consecutive cresteri procentuale de două cifre, ceea ce o poziţioneaza drept una dintre marcile cu cele mai rapide ritmuri de crestere in 2003 si 2004. Imaginea de succes a mărcii este completată de panoplia impresionantă de distincţii acumulate. Putem aminti aici că premiile anuale decernate de prestigioasa revista britanică What Car? 2004 au adus noi succese modelelor Mazda: Mazda RX-8 a obţinut titlul „Cel mai bun coupe”, iar Mazda6 a primit pentru al doilea an consecutiv premiul „Cea [poza6s]mai bună maşina de clasă CD – versiunea de caroserie break”. Mai mult, motorul RENESIS de pe Mazda RX-8 câştiga pentru a doua oară premiul “Motorul Anului 2004”. Acesta este cel de-al patrulea trofeu câştigat de RENESIS la cel mai prestigios concurs pentru motoare. Anul trecut RENESIS şi-a adjudecat titlurile “Cel mai bun motor nou” şi “Cel mai bun motor în categoria 2,5 – 3 litri”. De asemenea, motorul disponibil pe Mazda RX-8 a câştigat şi titlul general “International Engine of the Year”, cu un record de 44 de voturi din 50 posibile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0809 :: 17.77MB