Subaru BRZ si fratele geaman Toyota FT-86 sunt doua dintre vehiculele cele mai asteptate la salonul auto de la Tokio.
Pana acum, Toyota ne-a prezentat variante ale coupe-ului, dar Subaru a fost mai retinut, dezvaluind la Geneva si Frankfurt doar un concept transparent. Dezvoltate in comun, cele doua masini promit sa fie doua masini deosebite.
Subaru, care a facut cele mai multe dintre lucrarile de inginerie la motorul de 2.0 litri, folosind o injectie Toyota, care va fi folosit de ambele masini, a dat unele detalii Revistei Britanice Autocar.
Potrivit raportului, in ciuda faptului ca acelasi motor se va gasi pe ambele masini, montarea diferita a ECU in Subaru BRZ va ridica puterea masinii la aproape 300 CP. Daca este adevarat, acest lucru inseamna ca BRZ va fi cu mult mai puternic decat geamanul sau Toyota, care se zvoneste ca ar avea in jur de 200 CP.
Subaru sustine ca BRZ (si, probabil, FT-86) va avea cel mai mic centrul de greutate comparativ cu oricare alta masina aflata in productie, datorita, in parte, tractiunii spate, care permite pozitionarea foarte joasa a motorului.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!