A trecut ceva timp de cand Porsche nu a mai avut un model GT cu motor amplasat frontal.
Modelul 928, lansat in 1978 cu scopul de a inlocui 911, oferea manevrabilitate mai buna si un spatiu mai mare pentru pasageri si bagaje.
Chiar daca a fost numita "Masina Anului" in 1978 si a evoluat continuu pana in 1995, misiunea sa a esuat, Porsche 911 supravietuind, in ciuda neajunsurilor sale.
Acum Porsche lucreaza la un model cu doua usi, cu motor amplasat frontal, un succesor a lui 928. Noul model, ce ar putea fi numit 929, va fi bazat pe a doua generatie de Panamera si va li lansat, probabil, prin 2014 sau 2015.
Daca va fi construit, 929 va folosi o versiune mai mica a platformei Panamera si cateva parti din a treia generatie de Bentley Continental GT.
Motivul pentru care Porsche a decis sa construiasca un succesor al 928 este popularitatea in crestere a sectorului GT, care a crescut la mai mult de 10.000 de vanzari/an.
Porsche a anuntat deja o investitie mare la uzina din Leipzig, unde se fabrica Cayenne, in scopul de a creste capacitatea de productie, pentru Cayenne sau Cajun SUV. Dar, de asemenea, cresterea capacitatii ar putea fi planificată si pentru a doua generatie de Panamera sau pentru viitorul 929.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!