Proiectarea unei masini noi de la zero este o sarcina relativ usoara pentru un producator, singura conditie fiind sa aiba resursele necesare.
Inlocuirea insa a unui model cunoscut este mult mai dificila. Mai ales daca modelul are o istorie lunga. Defender este un astfel de exemplu.
Cu toate acestea, asta e ceea ce Land Rover intentioneaza sa faca, iar primul pas va fi, conform zvonurilor, prezentarea unui concept nou Defender la Salonul Auto de la Frankfurt.
Piata este acum mult mai competitiva si Tata Motors, proprietarul Land Rover, trebuie sa gaseasca o modalitate de a face noul Defender un rival credibil pentru celelalte modele din clasa lui, fara a pierde insa caracterul sau legendar.
John Edwards, director Land Rover, admite ca pentru ca proiectul sa fie viabil, vanzarile anuale trebuie sa fie intre 60 si 80.000 unitati/an. Productia este programata sa inceapa in 2015.
In 2010, s-au vandut doar 18.000 unitati din Defender, fiind unul din motivele inlocuirii lui cu un nou concept, care sa poata fi folosit de armata.
In prezent, Land Rover a luat in considerare toate optiunile pentru a pune bazele noului Defender, pentru a reusi sa-si satisfaca clientii loiali si pentru a-si atrage unii noi.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!