No SSO cookie

ZVON: Volkswagen isi arata interesul fata de Ferrari

voteaza
(0/ 0)
ZVON: Volkswagen isi arata interesul fata de Ferrari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presa germana indica faptul ca grupul Volkswagen doreste sa cumpere actiuni Ferrari. Germanii si-au aratat interesul in august cu privire la achizitia companiei Alfa Romeo, iar acum a venit randul celor de la Ferrari.

 
 
Grupul Volkswagen este in continua expansiune, iar dorinta germanilor de a fi cel mai mare producator de masini din lume se contureaza. Germanii au dorit sa cumpere in luna august compania Alfa Romeo, iar acum pare interesata de o alta companie italiana. Din pacate oficialii Volkswagen nu au oferit nici o informatie oficiala cu privire la acest zvon.

Ferrari este estimata la o valoare de 3.5 miliarde de euro, in timp ce Volkswagen are la dispozitie aproximativ 19 miliarde de euro. Germanii doresc sa se extinda, iar cumpararea unei companii in continua crestere ar putea fi benefica pentru ambele parti.

Ferrari este cea mai profitabila companie din cadrul grupului Fiat, iar vinderea sa pare putin probabila. Sursele germane indica faptul ca Volkswagen ar putea cumpara doar 49% din actiuni, iar restul de 51% sa ramana sub tutela Fiat. Volkswagen are deja sub control companiile Lamborghini, Porsche si Bugatti, iar Ferrari ar putea fi o investitie extrem de profitabila.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2425 :: 17.86MB