No SSO cookie

ZVON: Noul Ford Focus RS ar putea fi hibrid

voteaza
(0/ 0)
ZVON: Noul Ford Focus RS ar putea fi hibrid
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surse din interiorul companiei au declarat ca Ford lucreaza la dezvoltarea unui nou model Focus RS. Noul model ar putea folosi tehnologia hibrida.

 
 
Noul Ford Focus RS va fi dotat cu tehnologie noua, creata pentru a oferi un nivel inalt de confort si siguranta. Noul RS va fi un hibrid propulsat de un propulsor de 2.0 litri EcoBoost dezvoltat de Ford si de un motor electric. Cele doua motoare vor avea o putere cumulata de 300 CP. Avantajul folosirii unui motor electric este cuplul mare dezvoltat de acesta.

Propulsorul pe benzina va actiona rotile fata, iar cel electric cele din spate, rezultand astfel primul Ford Focus cu tractiune integrala. Sistemul hibrid ar putea fi cel folosit pe conceptul Peugeot SR1, existand  zvonuri ca cele doua companii colaboreaza. Viteza maxima a noului Ford Focus RS va fi de 250 km/h, iar accelerarea de la 0-100 km/h va avea loc in doar 5 secunde.

Consumul
la un condus normal va fi de 6 litri/100 km, iar emisiile de CO2 de 150 g CO2/km. Acest lucru este posibil datorita sistemului start and stop, sistemului de recuperare a energiei din franare si a cutiei automate cu dublu ambreiaj. Interiorul va fi dotat cu scaune Recaro, insertii de carbon si un sistem de navigatie cu touchscreen si comanda vocala.

Din pacate noul Focus RS va fi lansat doar in aprox 2 ani, in viitorul apropiat lansandu-se doar un singur model sportiv, bazat pe noul Focus, mai exact Ford Focus ST. Noul Ford Focus ST va fi propulsat de un motor EcoBoost de 2.0 litri, care va produce 240 CP. Modelul ST nu va beneficia de tehnologia hibrida.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

super yooo

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1882 :: 22.17MB