No SSO cookie

ZVON: Noul Audi S8 s-ar putea sa aiba un V10 de 620 CP

voteaza
(0/ 0)
ZVON: Noul Audi S8 s-ar putea sa aiba un V10 de 620 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Audi S8 a fost surprins in timpul testelor de la Nurburgring.

 
 
Audi A8 abia a terminat turul de lansare mondiala si Audi deja testeaza noul model Audi S8 pe circuitul de la Nurburgring. Noul S8 va beneficia de aceasi structura din aluminiu usor, aceasi tehnologie demna de segmentul de lux, dar va aduce in plus sportivitatea si manevrabilitatea unui Audi R8.

Unul dintre designerii Audi a declarat ca noul Audi S8 va avea o influneta puternica asupra noilor modele sportive. Acesta a declarat ca noul S8 va fi primul model care se va diferentia serios fata de modelul de serie. Pana acum modelul A8 si S8 se deosebeau doar datorita propulsorului mai puternic si a unor inscriptii caracteristice modelelor S.

Noul Audi S8 va avea un design caracteristic, un bodykit redesenat, iar insertiile de carbon si de aluminiu vor deveni standard pe noile modele S. In ceea ce priveste propulsor, taberele sunt impartite. Unii considera ca Audi va folosi un V8 modificat sa dezvolte 450 CP, iar altii sustin ca Audi va imprumuta propulsorul V10 de la Lamborghini, propulsor care dezvolta aproape 620 CP.

Andrei Monenciu
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3481 :: 17.86MB