No SSO cookie

Zagato prezinta 575GTZ

voteaza
(0/ 0)
Zagato prezinta 575GTZ
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Yoshiyuki Hayashi este un faimos colectionar japonez care detine numeroase automobile de valoare istorica cum ar fi Ferrari 166MM, 250 Spider California, doua modele Daytona, coupe si spider si un Enzo.

 
 
[poza1s] In traditia clasica a cumparatorilor dornici de masini exclusiviste care au stimulat imaginatia constructorilor de caroserii italieni din anii 50-60, Yoshiyuki Hayashi i-a intrebat pe cei de la Zagato daca este posibil sa-i construiasca o caroserie pentru 547M in stilul faimosului 250GTZ. Ferrari a considerat ca aceasta ar fi o buna oportunitate pentru a celebra 50 de ani de la aparitia modelului 250GTZ. La fel ca si stravechiul 250GTZ noul model are o caroserie in totalitate din aluminiu, doua locuri si este vopsita in doua tonuri de culoare in stilul anilor 50. 250GTZ a castigat nenumarate competitii si concursuri de eleganta si este considerata de fani a fi cea mai frumoasa masina din lume. Motorul este un V 12, 515 CP si dezvolta 589 Nm. Ferrari575GTZ va fi prezentat in premiera mondiala la Villa D’Este Concours D’Elegance, concurs care se desfasoara in periada 22-24 aprilie in Cernobbio, Italia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2251 :: 22.17MB