No SSO cookie

XC90 va creste vinzarile Volvo Car Corporation pina la 500.000 de unitati pe an

voteaza
(0/ 0)
XC90 va creste vinzarile Volvo Car Corporation pina la 500.000 de unitati pe an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Volvo Car Corporation a lansat, in premiera mondiala, un nou model, marti, la tirgul auto NAIAS 2002, ce se desfasoara la Detroit. Este vorba despre XC90, un model ce are la baza conceptul SUV, lansat la editia anterioara a Salonului.

Lansarea masinii Volvo XC90 este o parte importanta a planurilor Volvo Car Corporation de a-si asigura cresterea profitabilitatii în fiecare an. "XC90 ne va creste volumul vinzarilor. Vom ajunge la aproximativ 500.000 de unitati pe an - o piatra de hotar in calatoria noastra indrazneata spre 600.000", este de parere Hans-Olov Olsson, presedintele Volvo Cars. La nivel mondial, obiectivul initial urmarit pentru XC90 este de 50.000 unitati. Aproximativ 65% dintre aceste autoturisme vor fi vindute pe piata Americii de Nord.

"Avem ca obiectiv vinzarea a 200.000 unitati anual in America de Nord, pina în 2005. Pina acum, ne-am dezvoltat in directia cea buna. Totusi, chiar avem nevoie de un SUV pentru a micsora distanta pina la 200.000 unitati si acest rol il va avea Volvo XC90" considera Dan Werbin, presedintele Volvo Cars America de Nord.

Segmentul SUV Premium este tinar. S-a nascut in 1997 prin aparitia modelului Mercedes ML. De atunci, acest segment a crescut prin aparitia modelelor BMW X5, Lexus RX300 si Acura MDX, care sunt si principalii competitori pentru Volvo XC90.

"Noul XC90 paseste in acest segment cu mare incredere. Cercetari recente arata ca acest SUV este vazut ca o evolutie naturala pentru Volvo. El completeaza perfect modelul Cross Country. Exista diferite masini pentru diferiti cumparatori, deci nu vom concura pentru aceeasi clienti", spune Dan Werbin.

In Europa, segmentul SUV a fost privit ca o nisa, dar gradul de acceptare a crescut in ultimii ani. O parte importanta din segmentul SUV-urilor europene este detinuta de motoarele diesel, iar cresterea se extinde acum in segmentul SUV-urilor mari. "Avem o sansa extraordinara in Europa. Segmentul creste si intram pe piata cu un produs foarte distinct - o oferta pe care foarte putini o pot egala", precizeaza Hans-Olov Olsson.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2869 :: 17.85MB