Sebastien Loeb a reusit sa se distanteze la 40 de puncte fata de Petter Solberg, care s-a clasat pe locul doi in Raliul Turciei. Francezul a reusit sa termine cu 1 minut inaintea lui Solberg.
Loeb a declarat ca s-a simtit bine sa poata lupta din fata, nefiind obligat sa foloseasca tot felul de strategii pentru a castiga. Acesta a mai spus ca nu a fost o victorie usoara si ca a trebuit sa conduca agresiv inca din prima secunda.
Peter Solberg a castigat al treilea loc consecutiv pe podium si se bucura ca a dovedit ca este un competitor serios pentru titlu in 2010. Solberg a avut o pozitie foarte buna inca de vineri si a reusit sa iasa pe un loc 2 respectabil in Turcia. Solberg este mandru de locul 2 datorita faptului ca echipa sa este una privata si nu are aceleasi fonduri ca si echipele mari precum Citroen Total si BP Ford.
Datorita reusitei lui Loeb, Citroen are acum un avantaj de 15 puncte fata de Ford in clasamentul constructorilor. Locul trei a fost ocupat de Mikko Hirvonen care a iesit din decor, a facut pana, care a dus la distrugerea aripii spate. Acest lucru a facut condusul aproape imposibil, din cauza prafului care a patruns in masina. Locul pe podium a fost posibil si datorita lui Dani Sordo care a suferit un accident, astfel ca Hirvonen a putut urca pe 3.
Sebastien Ogier s-a clasat pe patru, iar fostul pilot de Formula 1, Kimi Raikkonen a reusit cea mai buna performanta a sa in WRC, acesta a iesit pe locul 5.
Rezultate Turcia
Loc Pilot Echipa Timp / Dif
1 Sebastien Loeb Citroen Total 3:01:38.7
2 Petter Solberg - 54.5
3 Mikko Hirvonen BP Ford 1:43.4
4 Sebastien Ogier Citroen Junior 3:46.0
5 Kimi Raikkonen Citroen Junior 6:44.3
6 Federico Villagra Munchi's 7:56.7
7 Matthew Wilson Stobart Ford 8:29.8
8 Jari Matti Latvala BP Ford 19:44.2
Clasament piloti
1 Sebastien Loeb 93 Puncte
2 Petter Solberg 53 Puncte
3 Mikko Hirvonen 52 Puncte
4 Jari-Matti Latvala 47 Puncte
5 Sebastien Ogier 45 Puncte
6 Dani Sordo 24 Puncte
7 Matthew Wilson 22 Puncte
8 Federico Villagra 20 Puncte
9 Henning Solberg 18 Puncte
10 Kimi Raikkonen 14 Puncte
Clasament echipe
1 Citroen Total World Rally Team 126 Puncte
2 BP-Ford Abu Dhabi World Rally Team 111 Puncte
3 Citroen Junior Team 75 Puncte
4 Stobart M-Sport Ford Rally Team 56 Puncte
5 Munchi's Ford 26 Puncte
Andrei Monenciu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!