No SSO cookie

WRC: Citroen si Ford continua testele in Marea Britanie

voteaza
(0/ 0)
WRC: Citroen si Ford continua testele in Marea Britanie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La scurt timp dupa incheierea Raliului Marii Britanii, Ford si Citroen au inceput testele noilor modele Fiesta RS WRC si DS3 WRC. Ambele echipe s-au declarat incantate de modul in care se comporta noile modele compacte.

 
 
Echipele Ford si CItroen continua testele pentru noul sezon WRC. Noul Fiesta WRC a primit un propulsor Ecoboost de 1.6 litri si o noua transmisie manuala, cea automata fiind interzisa incepand cu noul sezon. Modelul Citroen DS3 WRC este propulsat de un motor turbo de 1.600 cmc cu patru cilindri si injectie directa. Conceput si construit de la cap la coada in departamentul Citroën Racing, motorul dezvolta 300 CP.

Sebastien Loeb s-a declarat impresionat de noul DS3 WRC, francezul a declarat ca acesta se poate compara cu usurinta cu vechiul Citroen C4 WRC. Loeb a completat spunand ca ii este usor sa compare cele doua modele datorita perioadei scurte de timp intre Raliul Marii Britanii si testarea noului DS3. Seful Citroen Racing, Olivier Quesnel a declarat ca performantele noului model este unul dintre motivele pentru care Sebastien Loeb a decis sa concureze si in sezonul WRC 2011.

Pilotii Ford s-au declarat de asemenea impresionati cu performantele noului Fiesta RS WRC. Testul din Anglia a fost primul in care au putut testa modelul conform specificatiilor noului sezon. Jari-Matti Latvala a declarat ca noul Fiesta este extrem de echilibrat si ca se bucura sa poata testa noul model atat de curand.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2532 :: 22.19MB